Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné

sen v oblakoch


 

Autogramiáda

Bella se setkává ve stanu s Edwardem na autogramiádě. Něco z prostředí slavných... Snad se Vám bude líbit. BellaNess

 

Mnohokrát

MnohokrátAnnalise – Alistairova láska z jeho lidských let – po letech vzpomíná na doby, kdy milovala a byla milována.

 

Vášnivá čtenářka 2. část

Vášnivá čtenářka 2. částV první části jsme se zaměřili na to, jak taková dobrá kniha občas semele nás a v této části se zase podíváme na to, co si o nás v takové situaci myslí naši nejbližší a okolí všeobecně. Protože to, že my jsme plni dojmů a chtěli bychom o tom nejraději ze všeho mluvit třebas i čtyřiadvacet hodin denně, neznamená, že to naše okolí vnímá stejně. A proto jsme dost často za mimoně… Myslím, že tohle známe úplně všechny. A pokud ne, tak asi nejste tak vášnivý čtenáři… Bohužel, ale i bohudík.

 

Jsem Cullen, Edward Cullen III.

Jsem Cullen, Edward Cullen III. Poslední část povídky, která změní mnohé. Bella názorně ukáže Edwardovi, že s ní není radno si zahrávat, což bude mít na Edwarda zcela jiný dopad, než jaký Bella původně předvídala. A taky dojde na akci, kvůli které Bella a Edward vůbec na Mallorce jsou. Půjde všechno podle plánu, anebo se něco pokazí, což se prostě občas stává? A jak celkově dopadne tahle krátká známost Edwarda a Belly, která oběma změní navždy život?
Užije si poslední část povídky, Vaše marSabienna

 

Jsem Cullen, Edward Cullen II.

Jsem Cullen, Edward Cullen II. Druhá třetina povídky pokračuje tím, že se emocionálně rozbouřená Bella rozhodne změnit svůj přístup k Edwardovi, čistě v rámci správných pracovních vztahů, který je kvůli tomu z Belly čím dál víc zmatenější, ačkoliv jeho skutečné pocity mluví za vše. Co se tedy stane, když se Edward posilní alkoholem a popustí uzdu svým emocím? A jak si s tím poradí Bella, která se nedá tak snadno?

 

Jsem Cullen, Edward Cullen I.

Jsem Cullen, Edward Cullen I. Isabella pracuje jako tajná agentka FBI a dostane misi na Mallorce, se kterou ji má vypomoct další tajný agent, Edward Cullen. První třetina povídky začíná setkáním Belly a Edwarda a jejich následného soužití na hotelu. Ona je po rozchodu se svým bývalým přítelem poněkud zatrpklá a podrážděná, a to horké subtropické počasí má na její chování také zajímavý vliv. A on je pro změnu velice sebevědomý, volnomyšlenkářský a hravý. Hlavně co se týče krásných žen mezi které Isabella bezesporu patří.
Přeji příjemné čtení, Vaše Sabienna.

 

Všetko tip-top, pán Cullen III.

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Všetko tip-top, pán Cullen III.Ostávajú posledné dva dni do svadby a situácia je naozaj vypätá. Lenže osud je vrtkavý a my musíme myslieť na to, že aj keď to tak nevyzerá, hru lásky nikdy nerozohrajú len dvaja hráči...

 

Všetko tip-top, pán Cullen II.

Všetko tip-top, pán Cullen II.Prípravy na svadbu Edwarda a Tanye sú v plnom prúde a Bella si začína uvedomovať, že Edward jej nie je ľahostajný. Zvládne však táto vyťažená slečna bojovať v plnom nasadení proti svojim citom, ktoré sú také silné?

Prajem pekné čítanie. VictoriaCullen

 

Skok do neznáma

Skok do neznámaPíše sa rok 1917 a Esme sa chystá na svadbu s Charlesom. Čo by sa však stalo, ak by si ho nakoniec odmietla vziať, nikdy by neotehotnela ani sa nepokúsila spáchať samovraždu skokom z útesu, kedy ju zachránil Carlisle?
Mala by vôbec za takýchto podmienok šancu sa s ním ešte stretnúť?
Pekné čítanie prajem. :)

 

Pozri, bláznova žena

Pozri, bláznova ženaToto je ďalšia poviedka odo mňa. Carlisle a Esme majú prekvapenie, ste zvedaví aké! Dozviete sa tu! Ja viem, dlho som nič nepridala, neviem, či sa oplatí ešte písať. Číta to tu ešte vlastne niekto? No, preč s depresiami. Užite si článok. *EN*

« Předchozí  1 ... 4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14 ... 324   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!