Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dokončené povídky

3.volterravamp- Louka


Seznam autorů s dokončenými povídkami

Dokončeno

Nový člen rodiny - 1. kapitola

Nový člen rodiny - 1. kapitolaAlice po prvním pohledu na opuštěnou, pětiletou Bellu, hrající si na pískovišti, se rozhodne toto děvčátko adoptovat. Rodina zprvu nesouhlasí, ale po chvíli si toto nevinné děvčátko najde místo v jejich srdcích. Edward se vrací z osamělého putování po světě o 11 let později, Belle je teď 16 let. Edward ji nenávidí, nedokáže pochopit uvažování Alice. Ovšem začne pookřávat a zamiluje se do ní. Ovšem všechno má své překážky a i tady budou... V podobě Volturiových. Bude mít tenhle nesourodý pár nakonec šťastný konec?

Dokončeno

Zázračný svit luny - Záře Slunce (Prolog)

Zázračný svit luny - Záře Slunce (Prolog)Druhé pokračování povídky Zázračný svit luny. Kdo nečetl první část, některé souvislosti nepochopí. V první sérii se jednalo o Jacoba a Renesmé. Tu v prologu bude jejich dohra... Z pohledu Setha. Přeji příjemné počtení.

Dokončeno

My Black Angel Prolog

My Black Angel PrologPokračovaní k drabble Black Angel. Seth na cestě za pomstou potká anděla. Vezme ho s sebou nebo ho nelítostně zabije?

Dokončeno

Božská Bella - 1. kapitola

Božská Bella - 1. kapitolaBella, je pravou Diovou dcerou. Žije na Olympu a touží po opravdové lásce. Na Olympu však není nikdo, pro koho by Bella chtěla otevřít své srdce a na Zem je bohům vstup zakázán. Co se stane, když Bella neuposlechne zákaz a vydá se na Zemi hledat pravou lásku? (Omlouvám se za extrémní krátkost kapitoly, normálně píši něco kolem 2000 slov, ale tohle je spíš uvedení do děje.)

Síň slávy

Neskrotný milenec - Prológ

Neskrotný milenec - PrológUž mám dopísané takmer dve kapitolovky, tak vám predstavujem novú poviedku. Edward je spolu s Demetrim a Emmettom vládca Volterry. Je známy svojimi vášnivými nocami vždy s inou ženou. No už určitú dobu dychtí po krásnej upírke Belle, ktorá nemá žiadne skúsenosti s mužmi. Bude ňou pohltený, neuveriteľne po nej túži. Chce jej ukázať vášeň a slasť. Ale čo ona? Dopredu upozorňujem, že táto poviedka bude väčšinou o vášni a slasti medzi nimi, takže bude niekedy od 15+ alebo 18+. Tento prológ je dosť krátky, no ďalšie časti, samozrejme, rozšírim.

Dokončeno

Upíri alebo blázni? - 1. kapitola

Upíri alebo blázni? - 1. kapitolaPrvá kapitola novej poviedky. Edward aj s chalanmi v nej zistí, že vo Forks nie sú jediní "upíri". Po prečítaní napíšte komentár, ako sa vám táto téma páčila/nepáčila. Prajem príjemné čítanie :)

Dokončeno

Jsem tu! Prolog

Jsem tu! PrologEdward opustil Bellu a zatím se nevrátil. Bella má stále děsivé sny a touží vidět Edwarda. Samozřejmě je tu Jacob, ale ani ten jí nedokáže úplně pomoci. Vrátí se někdy Edward? Pokud ano… co tomu bude předcházet a jak Bella přijme skutečnost, že se vrátila její dávná láska?

Dokončeno

Alkoholička - 1. kapitola

Alkoholička - 1. kapitolaPotom, co jsem napsala Drabble na toto téma, jsem se pustila do kapitolovky. Bella sáhla po tišících prostředcích, když Edward odešel. Nyní se vrátil. Jak se vyrovná s tím, co z Belly zbylo? První kapitola je z Edwardova pohledu.

Dokončeno

Ticho pravej lásky prológ + 1. kapitola

Ticho pravej lásky prológ + 1. kapitolaPrinášam vám novú poviedku. Neviem, ako vám mám zreferovať obsah, tak len tak krátko napíšem, o čom je vlastne prológ s 1. kapitolou. Bella je najmladšia dcéra kráľa a žije vo svete, kde sú niektorí ľudia výnimoční. Aj Bella je výnimočná. Od iných sa líši tým, že jedno oko má zlaté a to druhé zelené. No v ich krajine Estill sa začnú diať divné veci. Nachádzajú sa zvieracie, ale aj ľudské, telá bez jedinej kvapky krvi... Dúfam, že si poviedky nájde aspoň pár čitateľov. Pekné čítanie praje Alsee. P.S.: Nápad na túto poviedku som dostala pri čítaní knihy Výnimočná od Kristin Castore. P.S.2: Mám pokračovať?

Dokončeno

Nové štěstí - Prolog + 1. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Nové štěstí - Prolog + 1. kapitolaCo kdyby se ukázalo, že upíři mohou mít děti?
Ale jak? A kdo by se je rozhodl mít?
Povídka navazuje na Rozbřesk. Návštěva Petera a Charlotte zamíchá životy všech Cullenů. Jak to nakonec dopadne?
Dozvíme se, že Cullenovi čekají návštěvu. Prozatím se ještě nic neděje, jen Bella trochu zmatkuje. A všichni očekávají přichod vlků, aby se mohli domluvit.

« Předchozí  1 ... 22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32 ... 84   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!