Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Malý chlapček - Prológ


Malý chlapček - PrológTak, som tu s ďalšou kapitolovkou. Všimla som si, že je tu dosť poviedok, kde Cullenovci nájdu Bellu ako malé bábätko, tak mi napadlo, že to napíšem opačne. Bella je poloupírka a žije spolu s Cullenovcami. Vždy túžila po milujúcom manželovi a dieťatku. Bella je raz s Carlisleom v lese, ktorý na ňu zrazu naliehavo zakričí. Bella sa vráti k nemu, a to už Carlisle drží v náručí malé bábätko. Jeho meno je Edward...

Prológ

 

Bella:

Znova a znova sa opakovalo to isté. Sedela som vo svojej izbe a počula svoju rodinu v tých najintímnejších chvíľach, keď si vyznávali a dokazovali lásku. Každý z nich mal svoju druhú polovičku, za ktorú by položil svoj život. Ja som bola len obyčajná poloupírka. Už vo svojom ľudskom živote som túžila po milujúcom manželovi a našom dieťatku, ktoré by nám prinášalo do života šťastie a radosť.

„Bella,“ ozval sa Jasper z vedľajšej izby.

„Prepáč,“ ospravedlnila som sa mu, keďže ho znova otravovali moje depresívne nálady. Radšej som sa zdvihla z postele, skočila z okna a bežela na svoje obľúbené miestočko pri mori.

Milovala som beh. Chladný vánok mi vial do tváre a príjemne ma chladil. Mala som to šťastie, že som bola polovičný upír. Aspoň mi bilo srdce a nežiarila som na slnku ako moja rodina. Vlastne ani nikto nevedel, ako sa to stalo. Keď ma Carlisle premenil, ostalo mi niečo aj z ľudských vlastností.

Nevybrala som si tento život. Carlisle mi zachránil život premenou, keď som liezla po jednej skale a spadla som dolu. Milovala som horolezectvo, a to sa mi stalo osudným. Stalo sa to v jednom malom meste na juhu Aljašky, kde vtedy Cullenovci žili. Neviem, či by som mu mala ďakovať za to, ale nevidela som žiadne výhody v tomto živote. Bola som síce nesmrteľná, ale k čomu mi to bolo?

Skočila na jeden útes, z ktorého bol výhľad na krásu tohto okolia, sadla som si na samý koniec a nohy som si prevesila tak, že mi viseli zo skaly. Slabé, jarné slnko ma jemne hrialo na tvári a kochala som sa výhľadom na okolie. More sa divoko vlnilo pod mojimi nohami, stromy sa pod ťarchou vetra prehýbali...

Vždy som na tomto mieste premýšľala nad svojim životom. Môj ľudský život bol... skvelý, ale vždy mi niečo chýbalo. Všetko si ešte veľmi dobre pamätám, predsa len to nebolo tak dávno, takých dvadsať rokov dozadu. Mala som množstvo priateľov, bohatých, no milujúcich rodičov. Mojim snom bolo ísť na Yale, ale ten osudný pád mi to pokazil. Mala som len devätnásť. Keď ma Carlisle premenil, chodila som tajne sledovať svojich rodičov takmer každý týždeň. Boli zničení z mojej smrti. Tak veľmi som ich chcela uistiť, že žijem, ale nemohla som. Pred tromi rokmi zomreli pri tragickej nehode. Teraz beriem Esme a Carlislea ako svojich rodičov, ale nikdy nezabudnem na svoju pôvodnú rodinu.

„Bella, si v poriadku?“ ozval sa za mnou Carlisle. Otočila som sa k nemu a sadla si do tureckého sedu.

„Áno,“ odpovedala som mu, ale neznelo to príliš presvedčivo.

„Myslíš na svojich rodičov?“ spýtal sa ma a sadol si oproti mne. Poznal ma už veľmi dobre, bol to skvelý ocko.

„Áno, ale som naozaj v poriadku,“ uistila som ho.

Carlisle sa pousmial, no trápilo ho niečo. „Bella, už dlho vidím, že ťa niečo trápi.“

„Ja len... len by som tiež chcela niekoho, kto ma bude milovať. Bola som jedna z mála dievčat, ktorá už vo svojom veku túžila po dieťatku a v tomto živote už tú možnosť nemám,“ šepla som mu pravdu a sklonila hlavu. Vtom som cítila, ako si sadol ku mne a objal ma. Zaborila som mu tvár do ramena. Cítila som sa pri ňom v bezpečí. Vedela som veľmi dobre, že som pre nich ozajstnou dcérou a dávali mi to najavo každý jeden deň.

„Bella, už by sme mali ísť. Esme bude mať o teba strach,“ povedal po hodnej chvíli ticha Carlisle. Odtiahla som sa od neho a pozrela sa do jeho starostlivých očí.

„Dobre, poďme,“ šepla som a chytila ho za ruku ako malé dievčatko. Carlisle sa usmial a pomaly sme šli domov.

„Myslíš, že nájdem niekedy muža, ktorého budem milovať?“ spýtala som sa ho nesmelo po chvíli.

„Bella, si úžasná žena, viem, že nájdeš niekedy svoju polovičku, ktorú budeš milovať.“ Usmiala som sa nad jeho slovami, no určite to chce čas. Ešte som nestretla upíra, ktorý by sa mi páčil. Nehovorím, že nemal nikdy o mňa záujem, očividne som príliš náročná.

„Mohla by som si ešte skočiť na lov?“ spýtala som sa ho.

„Samozrejme, počkám ťa,“ usmial sa.

Rozbehla som sa hlbšie do lesa, aby som si našla nejakú pumu. Jedla som síce aj ľudské jedlo, ale nedalo mi toľko sily ako zvieracia krv. O chvíľu som zacítila dve pumy, ktoré boli pár metrov odo mňa. Pridala som na rýchlosti, skočila som a zahryzla sa do jej krku. Teplá krv sa mi rozliala telom, upokojila ma. Vtip bol vtom, že keď som bola človek, nenávidela som každého, kto zabíjal zvieratá a ja som teraz jedna z nich, proste irónia osudu.

„Bella, poď rýchlo sem,“ ozval sa naliehavý hlas Carlislea z diaľky. Rýchlo som zakopala pumu do zeme a rozbehla sa za ním.

Vtom som začula tichý tlkot srdca, o chvíľu aj vôňu človeka. Zmätená som bežala k nemu. Čo sa stalo? Už sme boli takmer pri našom dome, len málokedy sa tu objavil nejaký človek. Carlisle stál ku mne chrbtom a k niečomu sa skláňal.

„Čo sa deje?“ spýtala som sa ho zmäteným hlasom.

Vtom sa ku mne otočil a na rukách držal malé bábätko. Preboha!

„Čo...?“ Nevedela som, čo povedať. Moje oči patrili len tomu malému batôžteku v jeho náručí. Bol to chlapček, podľa všetkého len maličké novorodeniatko.

„Bolo tu samo v kočíku,“ povedal a v druhej ruke držal nejaký papier. Opatrne som podišla k nemu. Ten malý chlapček spinkal, ešte som nič krajšie nevidela. Mal kratučké bronzové vlásky, jeho tvár bola tak maličká. Ružové pery sa mu nepatrne hýbali, mal trochu bledšiu pokožku, bol krásny. Po tvári sa mi rozlial blažený úsmev. Ach, naozaj som ešte nič také nádherné nevidela. Takmer som slintala pri pohľade naňho.

Zobrala som Carlisleovi z ruky ten papier. Boli tam písané len dve vety:

Prosím, postarajte sa mi oňho. Jeho meno je Edward Masen, prosím, nechajte mu ho, je to po jeho otcovi.

Zmätene som sa pozrela na Carlislea, ktorý jemnučko pohladil Edwarda po líčku. Pozrel sa mi do očí a zoširoka sa usmial. Znamenal to súhlas, že si ho necháme?

 

1. kapitola


Tak čo? Chcete pokračovanie?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Malý chlapček - Prológ:

 1 2 3 4 5   Další »
15.09.2011 [16:49]

BellushNádherný začiatok úplne som ostala šokovaná :)

12.06.2011 [12:55]

kiQaCULLEN Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.06.2011 [16:43]

TwinkleJéžiši!
Naprosto souhlasím s Vesper Emoticon
Taky se strašně těším, jak to bude pokračovat...
A jak ho Bella vychová...
Předpokládám, že jim život obrátí naruby, co?
Upřímně, jsem hrozně ráda, že je tu další kapitolovka od tebe, protože tak trošku vyplní prázdné místo po mé oblíbené Zabil som ho...
Ale samozřejmě mám ráda všechnu tvou tvorbu, ale tahle kapitolovka mi tak trošku přirostla k srdci...
No nic, už se nebudu vykecávat, každopádně je to nádhera, jsem z toho nadšená a zvědavá, jak se to bude dál vyvíjet...
Jsi neuvěřitelná, Forevergirl, a máš ohromující talent, to se musí nechat...
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.06.2011 [20:39]

AngieCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

37. lala19941
05.06.2011 [20:27]

Krásne, moc moc honem další díleček, sem moc moc zvedavá jak to bude pokračovat, tak prosíím honem piš další díleček!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

36. Ariana
05.06.2011 [17:27]

Ariana Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

35. mňamka
05.06.2011 [16:26]

pokračování Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.06.2011 [14:43]

daslli141Určite Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Krása Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.06.2011 [14:03]

NissiBellrozhodně pokráčko! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.06.2011 [13:33]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4 5   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!