Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dokončené povídky


Seznam autorů s dokončenými povídkami

Dokončeno

Gynekolog amatér - 1. kapitola

Gynekolog amatér - 1. kapitolaTento příběh je o poloupírovi Edwardovi, který pracuje jako gynekolog v nemocnici v Seattlu. Jeho rodina jsou upíři a všichni někoho mají, jenom on ne. Jednou k němu do ordinace přijde vyděšená matka s dcerou Isabellou, která je těhotná. Ona však nechce nikomu říct, jak se to stalo. Poví to Edwardovi? Vyvine se mezi nimi nějaký vztah?

Dokončeno

Nikdy 1. kapitola

Nikdy 1. kapitolaV této povídce jsou vě rodiny. Haleovi a Cullenovi. V rodině Haleových jsou samé ženy upírky – Rosalie, Isabella, Alice a Esme. V rodině Cullenových jsou naopak samí muži upíři – Emmett, Edward, Jasper a Carlisle. Haleovi chovají silnou nenávist vůči mužům. Ať už k upírům, nebo k lidem. Cullenovi na tom nejsou o moc lépe. Vědí, že ženy přitahují jen svou krásou. Cullenovi žijí rok v městečku Forks, kam se čirou náhodou stěhují Haleovi. Jak dopadne jejich první setkání? Bude to láska na první pohled? Anebo se budou nenávidět? Prosím o komentáře, abych věděla, jestli mám pokračovat. :-)

Dokončeno

Hajzel - Prológ + 1. kapitola

Hajzel - Prológ + 1. kapitolaTáto poviedka je z iného súdka, než ste zvyknutí. Edward Cullen je poriadny hajzlík. Užíva si s dievčatami a keď na školu vo Forks nastúpi Bella, nová študentka, upriami svoju pozornosť na ňu. Je ňou fascinovaný a priťahuje ho práve to, že ona ho nechce. Bella sa na jednej oslave opije a podľahne. Edward dosiahne svoje, ale situácia sa skomplikuje. Bella naďalej odmieta Edwarda a skrýva pred ním aj malé tajomstvo. Toto tajomstvo však bude po krátkej dobe odhalené a Edward sa bude musieť postaviť k vzniknutej situácii ako muž. Získa si Bellu? Príjme Bella zistenie, kto Edward vlastne je? Viac neprezradím... Dúfam, že si táto poviedka získa čitateľov. Pekné čítanie. Lolalita

Dokončeno

Ona je minulost, ty jsi budoucnost - Prolog + 1. kapitola

Ona je minulost, ty jsi budoucnost - Prolog + 1. kapitolaJasper bojuje v jižanských bojích a je Mariina pravá ruka. Naivně si myslí, že ho Marie miluje a že to, co k ní cítí, je láska. Jenže do armády jednou přibyde malá upírka jménem Alice. Jasper se do ní zamiluje a uvědomí si, že to, co cítil k Marii a co považoval za lásku, láska rozhodně nebyla. Postupem času si uvědomí, že ho Maria jen využívá a rozhodne se s Alice utéct a začít žít společnou nadějnou budoucnost. Jenže vše má své překážky. Pěkné čtení přeje klarus07.

Dokončeno

Let číslo dvanásť - Prológ + 1. kapitola: Spomienky zostanú

Let číslo dvanásť - Prológ + 1. kapitola: Spomienky zostanúPrichádzam s novou poviedkou. Bella je poloupírka. Žije so svojimi adoptívnymi rodičmi – upírmi Lilly a Tomom, ktorí sú ako jej starší súrodenci. Radia jej, pomáhajú, podporujú a nikdy by ju neopustili. Jedného dňa sa Bella rozhodne letieť lietadlom na dovolenku do Austrálie. V lietadle spozná zo začiatku šarmantného, pekného a milého Edwarda. Ale Edward nie je iba niekto. Je to upír, ktorý patrí k Volturiovcom. Volturiovci si Edwarda na Bellu najali a ten si ju má v lietadle získať a priviesť do hradu. Odolá mu Bella? Čo od nej Volturiovci vlastne chcú? Ako sem zapadajú Cullenovci? Väčšina príbehu sa odohráva v lietadle, takže nechýba akcia. Prosím o komentáre.

Dokončeno

Nemôžem ťa milovať - Prológ

Nemôžem ťa milovať - PrológSom tu s ďalšou kapitolovkou. Túto poviedku mám v počítači takmer polroka a už ju mám skoro celú napísanú. Bella je v tejto poviedke vlkolak, bol zázrak, že sa premenila, no všetci ju už berú ako súčasť svorky. Je dcérou Sue a Harryho Clearwatera a jej súrodenci sú Leah a Seth. Žijú v rezervácii a do Forks sa práve sťahujú Cullenovci, ale tí prídu na scénu trochu neskôr. Bella už dva roky chodí s Paulom, ktorý sa k nej príputal. Väčšina deja sa bude odohrávať v rezervácii a budú tu aj Cullenovci. Snáď sa vám to bude aspoň trochu páčiť. Príjemné čitanie. Forevergirl

Dokončeno

Zabil som ho! - Prológ + 1. kapitola

Zabil som ho! - Prológ + 1. kapitolaAhojte, tak som tu s novou kapitolovkou. Možno niektorí viete, že som predtým začala s poviedkou - Zabil si mi ocka!, toto je vlastne ona, ale prerobila som ju a dala iný názov. Tak, o čom je? Celá poviedka bude hlavne o Edwardovi a Belle. Celá bude z pohľadu Edwarda a môjho, teda ako pohľad nikoho. Edward je poloupír a práve sa prisťahoval s ostatnými Cullenovcami do Forks. Nebol už tri mesiace na love, čím podcenil svoj smäd a zabije policajného náčelníka Charlieho, čiže Bellinho otca. Ale Edward nevie, koho zabil a okrem toho, tento Edward nevie čítať myšlienky. Edward odchádza po tejto nehode do Denali, no vráti sa späť do Forks. A potom v škole stretne Bellu a zaľúbi sa do nej. Ale čo keď zistí, že je to dcéra muža, ktorého zabil? Povie jej to? A čo Bella? Príjemné čítanie.

Dokončeno

Double trouble 1. kapitola

Double trouble 1. kapitola Double trouble (Dvojité problémy) je moje nová kapitolová povídka. Hlavní hrdinkou je Ashley Huston, milá a citlivá dívka. Přesným opakem je její o dvě minuty mladší dvojče - Zoey. Zoey je rebelka v pravém slova smyslu. Party, kluci a alkohol jsou jejím hlavním problémem. Ashley se proto rozhodne o změnu a zařídí výlet do Itálie, respektive do Volterry. Ale více už nenapíšu, to už si přečtěte sami. Přeji pěkné počtení. Jelikož je to 1. kapitola, moc prosím o komentáře. A moc děkuji Coře za její komentáře a doufám, že se jí kapitolovka bude líbit ;-).

Dokončeno

Edwarde? Jsi to ty? - Prolog + 1. kapitola

Edwarde? Jsi to ty? - Prolog + 1. kapitolaAhojky. Tahle kapitola je jenom taková úvodní. Moc vás prosím, napište mi komentáře, jestli má cenu pokračovat. Moc prosím. Bella jde do školy a všechno je v pořádku. Až do oběda. Vaše patulka13

Dokončeno

Navždy sama? Ne! Prolog + 1. kapitola

Navždy sama? Ne! Prolog + 1. kapitolaTak. Toto je moje první povídka na těchto stránkách. Prosila bych o nějaké ty komentáře i kritiku. O čem to tedy je? Bella se po odchodu Cullenových rozhodne žít sama v Norsku. Koho tam ale nepotká!

« Předchozí  1 ... 23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33 ... 84   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!