Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Já se z toho zblázním - 1. kapitola

Bella a maskéři


Já se z toho zblázním - 1. kapitolaTaková normální rodinka.... Samozřejmě je to úplně naopak! Všichni členové Cullenovic rodinky, ale i vlkodlaci, budou mít samé problémy. Předem děkuji za komentáře. Doufám, že se budete dobře bavit! Je to zparodovaná povídka...

„Kde je Emmett?" zeptala se Rosalie Belly.

„Já nevím," odpověděla Bella popravdě.

„Půjdu se podívat do jeho pokoje," rozhodla se Rose. Za dveřmi slyšela nějaké zvuky, ale nevěnovala jim pozornost.

Když je prudce otevřela, nejprve Rosalie zbledla, potom zčervenala a nakonec zařvala: „Co se to tady děje?"

Uviděla totiž na posteli polonahého Emmetta a vedle něj ležel Jasper jen v pánských tangáčích. Emmett jí naprosto klidným hlasem odpověděl: „Promiň, Rose, ty se mi sice líbíš, ale Jazze miluji!"

V tom do pokoje vtrhli ostatní členové Cullenovic rodinky, které přilákal Rosaliin řev. Všichni se na Jaspera a Emmetta dívali s otevřenou pusou a Bella zakryla Nessie oči.

„Nech toho, mami, nejsem malá!" řekla Ness. Nikdo si nevšiml, že se Rosalie vytratila.

Carlisle, pověstný svým klidem, se překvapeným hlasem otázal: „Může mi někdo z vás říct, co se to tady stalo?"

„Oni to určitě nějak rozumně vysvětlí," snažila se zachránit situaci Esmé, ale marně.

„Mám žízeň, nepůjdeme na lov?" zeptala se Alice a tím strhla veškerou pozornost na sebe.

„Jo, jdeme," rozhodl Carlisle, a s vámi, kluci, si to vyřídím později."

„Hurá na lov!" zakřičel Edward. A kde je vlastně Rose?"

„Však se někde objeví," zamumlal Jacob. Běžte na lov, já si zatím schrupnu."

 

Druhý den ráno přišel za Esmé Seth. „Esmé, můžeš se jít projít?"

„Jo, ale počkej chvilku, jenom to řeknu Alici a Rose," řekla Esmé a nakoukla do obýváku.

„Alice...," začala, ale najednou se zarazila.

„Co... co to má znamenat?" zašeptala. Na pohovce seděla Alice s Rose a líbaly se.

„Chtěla jsi něco?" zeptala se Alice, ale ani se na Esmé nepodívala.

„Já jen, že jdu ven se Sethem."

„Tak jo," přikývla Alice.

„Co je?" zeptal se ustaraně Seth, když viděl, jaký má Esmé výraz ve tváři.

„No..., ale nic, jdeme?" řekla Esmé šokovaně.

„Ano, samozřejmě," potvrdil Seth. Když procházeli alejí, Seth najednou vytáhl malou krabičku.

Esmé, to je pro tebe." Esmé ji otevřela a našla tam krásný prsten ze stříbra a ozdobený modrým kamenem - lapisem lazuli.

To je prsten!" vydechla Esmé překvapeně.

Zásnubní," upřesnil Seth.

To je nádherné," vyhrkla, já tě tak miluji." Potom Setha začala něžně líbat a on jí to vášnivě oplácel. Neexistovalo nic, jen oni a jejich polibky.

Asi za hodinu si vzpomněli na čas.

Nevíš, kolik je hodin, budu asi muset jít, odpoledne ještě jdu na nákupy s Nessie, bude vybírat šaty na svatbu a já jí slíbila pomoc," řekla Esmé Sethovi.

To nevím," poškrábal se za uchem Seth, ale už bude nejspíš čas oběda, kručí mi totiž pořádně v břichu.'"

 

Když Esmé přišla domů, vzpomněla si na to, co viděla v obyváku, než šla ven se Sethem a doufala, že se jí to jen zdálo. Jenže se její obavy potvrdily, protože když nakoukla do obýváku, viděla prozměnu Alici a Rosalie v horoucím objetí.

Ehm, ehm," odkašlala si, aby na sebe upozornila.

Byla tu Nessie?" zeptala se jich.

Ne," zavrtěly hlavou Rose a Alice zároveň.

Dobře," odtušila Esmé, budu v kuchyni.'' Do kuchyně za ní přišel Carlisle.

Ahoj, Esmé, co jsi dělala dopoledne?" otázal se Carlisle.

No, ráno jsem viděla Alici a Rose, jak se lí.. teda dívaly na nějakou romantickou blbost." Málem jsem se přeřekla, uvědomila si Esmé, nebudu mu přidělávat starosti, má jich dost s Emmettem a Jasperem.

Jo, a pak jsem se šla projít se Sethem a podívej, co jsem od něj dostala," ukazovala Carlisleovi prsten.

Pěknej," řekl uznale Carlisle a protáhl obličej.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Já se z toho zblázním - 1. kapitola:

 1
25.06.2011 [15:01]

hello1215No já jsem prostě vysazená na gaye... Emoticon

22.06.2011 [16:26]

LenuleCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.06.2011 [12:06]

hello1215Děkuju...

4. lelus
14.06.2011 [16:21]

uz samotný názov to vystihol dobre:D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14.06.2011 [14:01]

Lucka002Ahoj,
článek jsem ti opravila. Také jsem ti změnila zařazení této povídky, měla jsi ji v parodiích, ale pokud je to kapitolová povídka, jak se mi podle názvu zdá, pak je to zcela zbytečné. Jen si někam do textu dopiš, že se jedná o parodovanou povídku, pak to každý jistě pochopí. Děkuji... Emoticon

10.06.2011 [17:03]

SiReeNAhoj, článek ti vracím. Povídka s tímto názvem už existuje, budeš si ho muset změnit.
Taky si to po sobě ještě jednou projdi, chybí ti tam čárky, hlavně ty kolem oslovení (musí být odděleno z obou stran).
Až si upravíš název a opravíš si to, zaškrtni "Článek je hotov". Děkuju. Emoticon

01.06.2011 [15:26]

RoxanaAhoj,
článek Ti vracím, protože tam máš mnoho chyb:

* Pomlčka se odděluje z obou stran - viz název;
* Uvozovky; dolní i horní uvozovky se dělají klávesy (shift + ů), nikoli čárkami. Pokud je neumíš, zkopíruj si toto: „“. Najdeš je i v našem editoru vyznačené Omegou.
* Mezery;
* Překlepy;
* Za interpunkčními znaménky (!.?) se dělá mezera, před nimi NE!
* /s váma/ -> /s vámi/;
* Za horními uvozovkami se dělá mezera;
* Přímá řeč;

Projdi si ještě jednou celý komentář od Hanulky, kde je všechno podrobně vysvětleno. Pokud gramatice tolika nehovíš, zajdi sem: www.stmivani.eu/40-pomoc-autorum/pomoc-zacinajucim-autorom/, kde si najdeš korektora, který Ti pomůže s gramatickou/stylistickou stránkou.
Až si budeš jistá, že je článek bez chyb, zatrhni "Článek je hotov", dřív ne.
Děkuji...

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!