Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vybrané první díly

dolljanaculen


Dokončeno

Vianočná nádej - 1. kapitola

Vianočná nádej - 1. kapitolaVianoce. Ľudia si pod tým predstavujú príjemný čas strávený s rodinou. No čo keď toto obdobie bude pre niekoho jedno z najhorších? Predsa, strata lásky bolí hlavne vtedy.
Ide o Vianočnú kapitolovú súťaž.

Dokončeno

Nejúžasnější Vánoce - 1. kapitola

Nejúžasnější Vánoce - 1. kapitolaBella je holka z Forks, která nesnáší zimu, sníh a Vánoce, především dostávání dárků a zpívání koled. Jenže tento rok se toho hodně změní a ona má zažít ty nejúžasnější Vánoce ve svém životě. Jedná se o Vánoční kapitolovou soutěž!

Dokončeno

Vánoční modlitba 1/4

Vánoční modlitba 1/4V době, kdy ještě celý svět vzhlížel k módě a životnímu stylu Francouzů, se v jednom malém městečku ve státě Washington započíná historie vánočních ozdob. Původcem je madame Swanová. Do popředí se však dostává její dcera Isabella se svým snem...

 

Moje dieťa nedostaneš! - Prológ + 1. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Moje dieťa nedostaneš! - Prológ + 1. kapitola„Som Boh. Jediný svojho druhu. Nadradený nad všetko a všetkých. Pán. Nič nie je nado mnou. Nedýcham, pretože to nepotrebujem. Moje srdce nebije, nedokážu ma zraniť. Ani poraziť. Slúži mi ten najpodradnejší druh – ľudia. Sú mojou potravou, mojimi otrokmi...“ znel jej hlas dostratena. Otočila na mňa svoje veľké zelené oči a zatvárila sa znechutene. Doslova vydesene. Ale potom sa pousmiala.

„Si šialený, vieš o tom?“ zaspievala svojím zvonivým hlasom...

 

Niebla siniestra II. - prolog

Niebla siniestra II. - prologJestli si ještě někdo pamatuje povídku Niebla siniestra, tak ho určitě potěší, že jsem se rozhodla napsat pokračování. Uběhlo již několik dní od Lucasovy smrti a Bella se z toho zhroutila. Je psychicky labilní a v takovém stavu je nebezpečná nejen sobě, ale i svému okolí. Co se může stát, když lovec lykanů a poloviční lykan zešílí?

 

La lujuria

La lujuriaIsabella Swanová je mladá, úspěšná, nezávislá a zadaná žena. Má milujícího přítele, se kterým plánují společnou budoucnost. Co se stane, když potká neodolatelného muže ze své minulosti? Zahodí zábrany a vše, co doteď vybudovala, nebo zůstane věrná?

Dokončeno

„Neřeknu ti sbohem…“ 1

„Neřeknu ti sbohem…“ 1Má nová povídka o Renesmé a Jacobovi. Doufám, že se vám tento příběh o nešťastné lásce plné hezkých i nehezkých překvapení bude líbit. Všechno jednou prostě končí - buď dnes, anebo zítra.

 

Volba - předmluva

Předmluva k nové povídce vyprávěná z pohledu Aleca Volturiho. Alec už ani nedoufal, že by mohl najít svou spřízněnou duši. Někoho, komu by mohl dát své srdce. Pak ji našel. A ona jej zradila.

 

Bad romance - 1. kapitola

Bad romance - 1. kapitolaPo hodně dlouhé době se vracím s novou povídkou... Nadchla mě myšlenka spojit dva upíří světy, tak blízké, ale zároveň odlišné. Co se může stát, když se nic netušící rodina Cullenových přistěhuje do městečka Mystic Falls plného upírů, kteří mají víc problémů, než dokáží sami zvládnout? A jak to všechno vidí Alice, která není úplně taková, jakou ji všichni známe?

Dokončeno

Skrytá touha - 1. kapitola

Skrytá touha - 1. kapitola

Bella se vydala do Itálie s jediným cílem: nasbírat potřebné informace pro svou diplomovou práci. Jenže netušila, že hned první večer potká v luxusní kavárně atraktivního muže, který jí naprosto učaruje a probudí v ní nejhlubší touhy. Jak se však vypořádá s tajemstvím, které ho obklopuje? Dokáže se podřídit vztahu za jeho nevídaných podmínek? Dokáže se všeho vzdát výměnou za lásku muže, který ji přitahuje do posledního písmene?

P. S. Nečekejte mírumilovné a laskavé členy Cullenovy rodiny, protože se jich nedočkáte. Jejich charaktery jsou zcela pozměněny a upraveny podle nutnosti děje. LadyS

« Předchozí  1 ... 8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18 ... 218   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!