Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vybrané první díly

kreslenicullenovci


 

Stratený živel - Prológ + 1. kapitola

Stratený živel - Prológ + 1. kapitolaBoli raz štyri sestry: Esme, Rosalie, Alice a Bella. Neboli to obyčajné dievčatá. Boli to čarodejky, dokázali ovládať prírodné živly (oheň, vzduch, zem, voda). Avšak ich najmladšia sestra Bella sa ešte v útlom veku stratila. Sestry sa s tým po čase vysporiadali a žili spolu ďalej. Čo ak Bellu znova stretnú? Čo ak sa do toho zamiešajú aj iné nadprirodzené bytosti?

Dokončeno

Jasperova dcera Prolog + 1. kapitola

Jasperova dcera Prolog + 1. kapitolaJasper Whitlock, major v občanské válce, přeměněný do armády novorozených upírkou Mariou. Ten příběh všichni známe, ale po útěku z armády ho nenašla Alice, ale Cullenovi. Po naučení se zvířecí krvi se Jasper vrátil mezi lidi a našel jednu dívku, Renée, do které se zamiloval. Jeho láska byla oboustranná. Z jejich lásky se narodilo dítě, holčička jménem Isabella, ale Renée při porodu zemřela. A tak začal příběh Jasperovy dcery Isabelly. Přeji příjemné čtení a snad se bude líbit. CC

Dokončeno

Láska nalezená mezi tyrany - Prolog a 1. kapitola

Láska nalezená mezi tyrany - Prolog a 1. kapitolaOpravdu lze najít lásku mezi tyrany? Mladá žena, zkoušená osudem, se shodou nečekaných událostí dostane do italské Volterry, kde doufá v nový začátek. Ten ale nepřijde zrovna v podobě, jakou si představovala.
Povídka o naději, víře a lásce, o odvaze, sebezapření, síle překonat vlastní stíny. Co všechno může člověk dokázat a vydržet jen silou vlastní vůle? Jak daleká a strastiplná bude cesta ke štěstí?

Dokončeno

Lidské bestie - 1. kapitola

Lidské bestie - 1. kapitolaBella se stala upírkou, protože zemřela násilnou smrtí rukou obyčejného člověka. Měla štěstí, že ve Forks žili Cullenovi, kteří ji proměnili v upíra. A přestože je upírka, lidé budou Belle ubližovat znovu a znovu. Skončí to někdy? Zůstanou s Edwardem spolu?

 

Bloody Games - Prolog + 1. kapitola

Bloody Games - Prolog + 1. kapitolaPřicházím s novou povídkou a tentokrát se odvažuji kombinovat, neboli spíš se inspirovat fenoménem Hunger Games.

Z rozkazu věčností znuděného Ara se každoročně pořádá zvrácená reality show zvaná Bloody Games, ve které bojuje dvacet upírů na život a na smrt v aréně plné nástrah. Když je do Her vylosován mladý vegetarián Edward Cullen, nezbývá mu nic jiného, než se vydat bojovat o život...

 

Srdcová královna - Prolog

Srdcová královna - PrologJe jen jedna šance, stejně tak i v příběhu upírky, která byla ve špatný čas na špatném místě.

Zavřela jsem oči a opřela se o Demetriho rameno. Jeho vůně mě oslabovala. Kdybych stála, podlomila by se mi kolena.

Snad jsem Vás navnadila. :)
Kimberly ♥

 

Ladies of victory - 1. kapitola

Ladies of victory - 1. kapitola

Děj se odehrává v 18. století.
Esmé (ovdovělá žena se dvěma dětmi) si vezme za muže vévodu z Nordshiru, ale přijde tím o Alice - jednu z dcer, která nesouhlasí se sňatkem, protože rod z Nordshiru nenávidí. Její mladší dcerka Bella je s otčímem smířená, ale po společných týdnech uznává názor Alice. Matka je slepá a Bella to nehodlá dál snášet a rozhodne se provdat, aby opustila domov, kde se všichni změnili a navíc tu řádí vévodova dcera Rosalie.
Spoluautorská povídka s Irtemed. Příjemné čtení!

 

Chladná - 1. kapitola

Chladná - 1. kapitolaEdward to v životě nemá lehké. Jeho bratr Emmett se mu neustále posmívá za jeho nulový sexuální život.
To se má ale změnit v den Emmettovy rozlučky se svobodou, kdy Emmett nabídne Edwardovi sázku. Pokud se mu povede vyspat se s jednou z modelek, už nikdy ho nebude zesměšňovat. Dokáže nezkušený Edward svést překrásnou Isabellu, která o něj nejeví ani nejmenší zájem? Příjemné čtení přeje Veubella. :)

 

Minulosť si ťa nájde - 1. kapitola

Minulosť si ťa nájde - 1. kapitolaA je to tu, opäť nová poviedka z mojej hlavičky. :)
Ani sama neviem, čo by som napísala k obsahu. Nechcem vám toho veľa prezradiť... No dobre, takže len okrajovo. V dnešnej prvej kapitole sa pozrieme do minulosti Edwarda. Kapitola bude celá z jeho pohľadu. Najprv sa pozrieme na začiatok, ako to všetko vlastne začalo a potom nazrieme aj do prítomnosti. Budem len dúfať, že vás prvá kapitola zaujme. :)
Príjemné čítanie. Vaša 9moncici9

 

Odrazit se ode dna - 1. kapitola

Odrazit se ode dna - 1. kapitolaRoku 1945 se v Polsku pár dní po konci války zřizuje tábor pro lidi bez domova. Většina z jeho obyvatel jsou lidé poznamenaní životem v koncentračním táboře, kterým, kromě holého života, nezbylo vůbec nic. Edward zde pracuje jako dobrovolný lékař. Setkávání s bolestí a smutkem lidí se ho citově vůbec nedotýká a svou práci dělá kvůli odčinění vražd, které způsobil v minulých letech svého upírského života. Jeho pohled na svět je převrácen americkou dívkou Isabellou Swanovou, která v koncentračním táboře pouze o vlásek unikla smrti a nezbývá jí nic víc, než se stále číhající smrti poddat, nebo se odrazit ode dna a začít znovu žít. Jak by se vyvíjel vztah Belly a Edwarda v jednom z nejtěžších období našich dějin? Jak by fungovala láska ve vztahu, ve kterém jeden všechno ztratil a druhý právě nalezl?

« Předchozí  1 ... 6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16 ... 218   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!