Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vybrané první díly

Bella


 

Výměna dvou Bell I.

Výměna dvou Bell I.Dvě ženy, na první pohled naprosto rozdílné. Jedna žije ve Forks se svým přítelem Jacobem a pracuje v malém knihkupectví; druhá v srdci New Yorku, kde vede lifestylový magazín a má malou dceru Renesmé. Pojí je víc než stejné jméno? Isabella Swanová a Isabella Cullenová. Dvě ženy, dva příběhy, jedna výměna.

Dokončeno

Srážka s Blbcem Prolog

Srážka s Blbcem PrologBylo pondělí a začínal nový školní rok. Šla jsem toho roku do třeťáku, do úplně nové školy, o které jsem nevěděla ani ťuk, neznala jsem tu vůbec nikoho a nejvíc mě děsil můj orientační smysl. Za pár dní to tu budu znát jako vlastní boty, ale dneska to bude trochu obtížné.
Má nová povídka o Renesmé, Jacobovi a žárlivém příteli. Snad se bude líbit. ;) Dcs

 

Prokletí modré krve - 1. kapitola

Prokletí modré krve - 1. kapitolaNěkdo se s ní narodí, někomu se objeví během života. A co? Modrá krev. Červení lidé modré odsuzují, proto jsou modří často bez práce a někdy i bez střechy nad hlavou. Bella a její dvě přítelkyně se navzájem kryjí a cestují po světě. Jako jedny z mála vědí o existenci upírů, pro které je modrá krev jedinečná. Někteří ji považují za existenčně důležitou, protože dokáže posílit jejich těla nebo dary. Ale co když se naší trojici do cesty upíři připletou - a to dost?!

 

Spojil nás osud - 1. kapitola

Spojil nás osud - 1. kapitolaPo smrti rodičov ostal Belle a jej bratovi Mikeovi jazdecký klub, o ktorý sa s láskou starajú. V jeden deň však stretne Bella očarujúceho Edwarda. Akú úlohu zohrá v jej živote a z akého dôvodu prišiel? To sa dozviete v novej poviedke.
Prajem pekné čítanie. nikypierce

Dokončeno

Překážky - První

Překážky - PrvníBella učí literaturu na střední škole ve Forks. Jediným mužem v jejím životě je její syn. To se ale rychle změní po přečtení eseje jednoho z jejích studentů.

Prostě takový obyčejný život Belly, když se do něj přimotá nějaký Edward...

 

G. A. G. 1

G. A. G. 1Představte si válku, v níž mezi sebou bojují dvě rasy. Upíři a lidé. Představte si svět plný bolesti, smrti a všudypřítomného hladu. Svět, v němž dívka nesmí hledět vojákovi do očí, pokud chce zůstat naživu… Příběh mladičké Belly se odehrává v samém středu války. K záchraně svého otce je odhodlána udělat cokoliv. Její krása neunikne nejhoršímu z upířích vojáků... Komu bude muset sloužit způsoby, jež jsou tak potupné a zhýralé, ale v upíří válce nezbytné pro dívku, jakou je Isabella?

 

Hunger Games - Kapitola 1

Hunger Games - Kapitola 1Bella žije ve světě Katniss Everdeenové, která zemřela po objevení třináctého kraje, Kapitol vyhrál a Hladové hry každý rok pokračují. Třináctý kraj je ale stále pro všechny záhadou. Bella je vybrána jako splátce za svůj kraj a do arény vstupuje s 23 splátci, mezi nimi i Jacob Black. Happy 99th Hunger Games! May the Odds be ever in your favor.

 

Jen se nadechnout - 1. kapitola

Jen se nadechnout - 1. kapitolaBella už od narození trpí zákeřnou nemocí. Většina lidí trpících touto nemocí se nedožije 30ti. A protože jí nezbývá moc času, chce se osamostatnit a užívat si život. Proto se po smrti Charlieho stěhuje od své matky do Forks. Dostane nabídku na prácí ve stavební firmě. Vše se zdá v pořádku, ale jak už to bývá, s každým šéfem jsou problémy. Ať už větší či menší. Dokáže Bella bojovat se svým šéfem, prací, muži a navíc se zákeřnou nemocí?

 

Ona vlk - Prológ a 1. kapitola

Ona vlk - Prológ a 1. kapitolaPríbeh o dievčati, ktoré v koži vlka spoznáva samú seba a pokúsi sa vyhľadať rovnaký druh a žiť medzi nimi...
Bella deň pred svadbou ujde do lesa snažiac sa nájsť Jacoba a dať mu posledné zbohom, lenže stretne niekoho, koho si ani vo sne nepredstavovala...
Príbeh rozpráva o vytvorení nového priateľstva, lásky, no aj trpkého sklamania či smútku.
Smelo do čítana. :) Prim.

 

Equilibria - Kapitola 1

Equilibria - Kapitola 1Bella je od začátku devatenáctého století Smrtkou, nenávidí se za to, ale vykonává, co musí. Všechno zvládá do doby, než se na jejím seznamu smrti objeví Edward Cullen, do té doby pro ni neznámý upír, kterému ale duši odebrat nedokáže.

« Předchozí  1 ... 9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19 ... 218   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!