Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vybrané první díly

Edík =o** Můj Edík =D


Dokončeno

2v1 aneb Silný kafe 1

2v1 aneb Silný kafe 1Belle a Edwardovi se narodily dvě dcery, Renesmé a Abell. Zatímco Renesmé bude normální poloupír, tak jak jej známe, Abell se začne měnit na vlka, který bude naprosto totožný jako Quileuté. Když to Cullenovi zjistí, přestěhují se zpátky do Forks a požádají jednoho člena smečky o pomoc. Jacobovi se to nebude dvakrát zamlouvat, ale přesto přijme a bude Abell pomáhat zvládat její přeměnu.
Víte, jaká je nevýhoda jednovaječných dvojčat? Jsou navlas stejné! A víte, jaká je nevýhoda vlkodlaků? Otisk.

 

Dřevěný kolík - prolog + 1. kapitola

Dřevěný kolík - prolog + 1. kapitola

Bella je Jiná, a to znamená, že její poviností je bránit upírům a vlkodlakům ovládnout svět. Nikdy jí nedělalo problém probodnout hruď upíra dřevěným kolíkem, alespoň dokud nepotká jednoho zvláštního, zlatookého upíra. Ten nechtěně otřese celým světem. Znovu se zaplete do jejího života a jejich napjatý vztah nepřátel se začne přehupovat v něco jíného. Něco, co se nelíbí ani jednomu druhu, a ti se rozhodnou zasáhnout.

"Objetí má vyjádřit: neohrožuješ mě, nebojím se být tak blízko, můžu se uvolnit, cítit se v bezpečí, někdo mě chrání a rozumí mi. Tradice praví, že pokaždé, když někoho s radostí obejmeme, získáme den života."

- Paulo Coelho

Dokončeno

Niebla siniestra Prolog

Niebla siniestra PrologUž zde bylo mnoho ztvárnění Belly, ale tentokrát přicházím s něčím úplně jiným. Jestli jste si mysleli, že už nemůže existovat nic horšího než upíři, tak jste se mýlili. Jedna rasa je ještě mnohem mocnější. Jsou silnější jak lidé, rychlejší, mocnější, nadanější a především od lidí k nerozeznání. Poznáte je pouze tehdy, když se stanete jejich kořistí, ale to už jim uniknout nedokážete. Co s těmito bytostmi má společného Bella a její rodina? To si budete muset přečíst v mé nové povídce.

 

Lovran - Prológ

Lovran - PrológTúto jednorázovku som vlastne neplánovala. Potrebovala som si oddýchnuť od SV, a tak z tohoto vzišlo toto...
Jane bola človek, ktorý bol v nesprávnu chvíľu na nesprávnom mieste.
Demetri zase upír, ktorý ju našiel, keď umierala. Upír, ktorému sa zapáčila...
Nič také ako lovran samozrejme neexistuje. Je ale plno podobných drôg na podobnej báze, bohužiaľ často bez dostatočného lekárskeho dohľadu a stráženia. Prajem príjemný zážitok. Zanechajte prosím komentáre. VJL

 

To (ne)jsem já - 1. kapitola

To (ne)jsem já - 1. kapitola Mezi upíry, vlkodlaky a jinými bájnými svořeními se vyskytují ještě jedny, neméně nebezpečné bytosti. Jejich historie zasahuje až do bytí několika nejstarších kmenů z počátků Země. Dnes už o nich nikde nenajdete ani zmíňku. Jejich minulost střeží jen několik přeživších, kteří svá tajemství neprodají tak snadno. Několik tisíciletí se jejich případy nevyskytovali a lidé i jiní tvorové tak pojali podezření, že již vymřeli. V povídce se přesvědčíte, že tomu tak úplně není.
Bella je jednou z těch bytostí. Bella je kreatura. Bella je persona non grata.

Ačkoliv se to na první pohled možná nezdá, povídka by měla být spíše oddechová, vtipná (pokud to můj styl psaní dovolí) a rozhodně romantická.
Předem upozorňuji, že se v povídce vyskytuje postava/bytost, kterou jsem domyslela na základě již vymyšlené postavy z jiné knížky.

 

Každá sukně dobrá - 1. kapitola

Každá sukně dobrá - 1. kapitolaEdward odešel od Cullenových. Celá rodina z toho byla špatná, ale světlo do jejich existence jim přinesla plachá, osamělá dívka jménem Isabella, která se po několika týdnech stane členem rodiny a přijme příjmení Cullenová jako nově adoptovaná dcera Esme a Carlislea. Cullenovi se v plném nasazení stěhují do jiného města, kde je čeká překvapení v podobě jejich ztraceného syna a bratra… Jenže co když Edward už není ten okouzlující gentleman, co býval, ale chlípník, který se otočí za každou sukní? A co když ho vyprovokuje ještě víc to, že o něj mladičká a nevinná Isabella nejeví vůbec žádný zájem, plus fakt, že je pod ochranou jeho vlastní rodiny?

Dokončeno

Third Race - Kapitola 1

Third Race - Kapitola 1Jacob se nikdy neotiskl do Renesmé a nechal Bellu žít její život s Edwardem. S ostatními vlky kontroluje území. Co se ale stane, když v lese vlci narazí na dívku, která se velmi upírům podobá ve vlastnostech, ale její srdce tluče? Pro fanoušky Jacoba.

Dokončeno

Sakra! Já se s ním vyspala! - 1. kapitola

Sakra! Já se s ním vyspala! - 1. kapitolaBella Swan chodí na střední školu ve Forks. Společně s ní tam také dochází chlapec jménem Edward Cullen. Jenže je namyšlený, chová se povýšeně a do postele si tahá každou druhou holku z ročníku. Bella ho z celého srdce nenávidí.
Co všechno ale dokáže změnit jeden večírek se spoustou alkoholu, se dozvíte v této povídce. ;)
Přeji příjemné čtení!

 

Buď vším, čím můžeš být - 1

Buď vším, čím můžeš být - 1Edward opustil svou rodinu a dlouhou dobu se toulal sám nocí i dnem. Až jedné krásné noci narazil na svůj osud.

 

Být v její kůži 1

Být v její kůži 1Já miluju originální Bellu. Je statečná, obětavá a dospělá. Ale přirozeně si často říkám při sledovaní filmu nebo čtení knihy, co bych udělala já, kdybych byla v její kůži. Nebo co bych si přála, aby řekla a zabránila katastrofě. Příjemné čtení prvního dílu cyklu krátkých povídek přeje domcamerci.

« Předchozí  1 ... 10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 ... 218   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!