Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vybrané první díly

wsdjizt


 

Svět nemrtvých - 1. kapitola

Svět nemrtvých - 1. kapitolaSvět už není, co býval, teď mu vládnou upíři, kteří postupně vyvražďují celou lidskou populaci. Jen hrstka lidí přežila jejich řádění a vybudovala si osadu, ve které přežívají každičký den. Avšak co se stane, když na jednu členku zaútočí upíři? Přežije toto setkání? Zemře nebo se stane jednou z nich?

 

Láska nebo sex? - 1. kapitola

Láska nebo sex? - 1. kapitolaPovídka vypráví o mladé Belle, která ještě nenašla místo ve svém životě a je ochotná udělat vše pro to, aby ho našla. Co přesně to znamená?

Dokončeno

Ten pravý 1

Ten pravý 1Isabella Swanová je slečna z lepší společnosti, která dospěla do věku na vdávání. Její otec ji přislíbil dvou synům bohatého vévody s tím, že si sama musí vybrat svého nastávajícího. Povídka začíná ve chvíli, kdy přijíždí na Cullenovic panství a příběh se pomaloučku rozvíjí... Příjemné čtení. :)

 

Královnina dcera - Prolog

Královnina dcera - PrologUmírala, ale smrti se nebála. Najednou však uviděla temnou postavu. Tu, kterou určitě vidět nechtěla. Její matku, královnu. Přišla, aby jí změnila život, dala jí moc a sílu. Aby ji proměnila.

 

Tajomstvo zlatého medailónu - 1. kapitola

Tajomstvo zlatého medailónu - 1. kapitolaKeď v roku 1898 v talianskom mestečku Colle di Val d´Elsa záhadne zmiznú manželia vplyvnej talianskej spoločnosti, ich dcéra - maličká Charlotte, je odvedená do Londýna k svojej jedinej príbuznej, tete Gabrielle. Dievčininou poslednou pamiatkou po rodičoch je zlatý medailón, ktorý jej neustále visí na krku. Po jedenástich rokoch sa Charlotte v sprievode svojej tety ocitá späť vo svojej rodnej zemi. Sled udalostí ju donúti odhaliť pravdu o svojej tajomnej minulosti, ktorá mala ostať navždy skrytá.

 

Vzpomínka na minulost – 1. kapitola

Vzpomínka na minulost – 1. kapitolaPovídka o Jasperovi, kterého dohnala vlastní minulost. Děj se odehrává během jeho působení v armádě, do které se dostane také velmi zvláštní dívka. Jasperovi je povědomá, takže se o ni začne zajímat. Brzy ale odhalí strašlivé tajemství, které mělo zůstat ukryté a které změní celý jeho život.

 

Miluj mě, jestli to dokážeš - 1. kapitola - Trochu špatné načasování

Miluj mě, jestli to dokážeš - 1. kapitola - Trochu špatné načasováníBella jede do školy svým milovaným autem a přitom přemýšlí. V noci se jí zase zdál ten stejný sen jako vždycky. Bojí se, že by se jednou mohl stát skutečností. A když dojede do školy, objeví se blízko v její přítomnosti jeden úžasný kluk...

 

Překonání

PřekonáníJaké bylo první setkání Edwarda s malým Edou? Bylo to v lese, jeden hledal klid a ten druhý vlkodlaky. Aneb co bylo před první Překážkou...

Domnívám se, že můžete číst i bez znalosti zmiňované povídky na pokračování.

Překonání vzniklo jako poděkování za vaše hlasy v povídce měsíce. ♥

 

Алкоголь ублюдок, alebo alkohol je sviňa - 1. kapitola

Алкоголь ублюдок, alebo alkohol je sviňa  - 1. kapitola

Nová poviedka z mojej dielne. Je to trochu klišé, ale sľubujem vám neoznačkovaný záver. Príbeh je inšpirovaný skutočnou udalosťou.


Čo všetko môže zmeniť jeden obyčajný študijný pobyt v hlavnom meste Ruska, v Moskve? To všetko sa dozviete vo vnútri.

Príjemné čítanie. LiviaCullen

Dokončeno

Prokletí ztráty paměti 1. kapitola

Bella a Abygail jsou sestry. Dvojčata, co se už na první pohled nemají příliš v lásce. Co se stane, když obě dvě potká tragická nehoda, při níž dojde k následnému kómatu a ztrátě paměti?

« Předchozí  1 ... 5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15 ... 218   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!