Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné


 

Sázka v páce

Dvě tvrdé palice v jedné domácnosti, co odmítají ustoupit. Emmett vs. Bella, co k tomu dodat? Pěkné čtení a prosím o koment, či smajlíka, pokud se vás čtení bavilo. Děkuji. Chloe

 

Viděl jsem tě umřít

Viděl jsem tě umřítV této krátké jednorázovce se podíváme na to, jak Jake vnímal celou situaci, když pochopil, že Bella může umřít - a hlavně jak se to stane - a když to vypadalo, že se tak skutečně stane... Jak se cítí člověk, kterému se právě zhroutil svět?
Snad si povídku užijete.
Vaše Bree

 

Edwardova proměna

Edwardova proměnaKrátká jednorázovka o tom, jak mohla probíhat Edwardova proměna. Ať se Vám líbí. :D

 

Edward a Bella na stará kolena

Edward a Bella na stará kolena„Triumf ducha, věčnost krásy, kde není stáří, není změny. Zde promlouvá nesmrtelnost…“ Josef Bohuslav Foerster

 

Ve válečném obležení

Ve válečném obleženíTakový momentální nápad o Esmé, lásce a válce.

 

Keby bolo keby - Story of Esme IIl.

Keby bolo keby - Story of Esme IIl.„Nádych...“ povedal pokojným, no pevným hlasom a zhlboka sa nadýchol. V očiach som mala neprítomný pohľad a ani som sa nepohla. Cítila som, ako ma uprene sledovali veľmi jasné oči. Pokúsila som sa nadýchnuť, ale moje telo nespolupracovalo. Bezvládne som ostávala v kresle a moja myseľ a zdravý rozum boli rozletené na milión zúfalých častí.

 

Oběť

Jen taková rychlovka. Dneska jsem při psaní ze sebe vypustila tolik slaďáren, že jsem musela vyrovnat hladinku. :-) Snad se to nikoho nedotkne, přeji příjemné čtení. :-)

 

Po maturitě

Po maturitěNaspáno před třemi lety jako dárek pro budoucí maturantku, která je již šťasně na vysoké. Všechny postavy i situace jsou smyšlené. Jakákoli podobnost se skutečností je čistě náhodná... Ale třeba by se to mohlo někdy někomu stát...

 

Jestli mě miluješ, proč umírám? - Bonus č. 3

Jestli mě miluješ, proč umírám? - Bonus č. 3Poslední bonus, který jsem si pro Vás připravila je z pohledu Colea a dostáváme se do chvíle, kdy opustil v poslední kapitole Ness. Snad se i tento bonus bude líbit.

 

Dívka v modrém - Bonus

Dívka v modrém - BonusRozhodla jsem se povídku Dívka v modrém doplnit o takový menší bonus z pohledu Emmetta. Některé z vás zajímalo, jak se vlastně Emmett s Isabellou znají a jak to, že pro Rose je tahle naše komtesa naprosto neznámá. V téhle jednorázovce poznáme Isabellu tak, jak ji ještě neznáme - nebo jenom matně tušíme, jaká by mohla být.

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 324   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!