Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné

Sněhurka a love- Perex


 

Arova dcera Elena - 1. část

Arova dcera Elena - 1. částTak jsem sepsala mou další druhou jednodílnou povídku na pokračování. Doufám, že se vám bude líbit. Přeji příjemné čtení. :) Příběh je o mírumilovné poloupíří dceři Ara, která se narodila před osmi lety a která se jednoho dne zamiluje do někoho, do koho by neměla. Tímto se její život o hodně zkomplikuje a bude mít i hodně velkou konkurenci. Jediná noc v jejím životě bude rozhodující. Co se stane? Čtěte a uvidíte. =)

 

Všetko zlé je na niečo dobré

Všetko zlé je na niečo dobré

Ako po daždi vždy vyjde slnko a po noci deň, tak aj v našom živote majú zdanlivé nepríjemnosti, skôr efekt blížiaceho sa zlepšenia, keď sa im nepoddáme.

Rose a Emmett...

 

Majetek

Nedoporučujeme číst do 15 let.

MajetekSeth a Embry. Dva téměř sousedi, které doposud nic výjimečného nespojuje. Žádné vlčí tajemství, žádná nenávist k upírům ani společné myšlenky. Vždy se to ale může změnit, a co se přihodí těm dvěma?

 

Nenapsaný dopis...

Nenapsaný dopis...Dejme tomu, že sice není Valentýn, ale zkuste si představit, že je všude sníh, romantická atmosféra... Jak s tím naloží zamilovaná Bella, která je sice stydlivá, ale má plán, jak někoho sbalit? A co když ten někdo je Edward?

Přeju příjemné čtení,

*A.99*

 

Isadořina minulost

Isadořina minulostTato jednorázovka navazuje na mou povídku Pach veverky. Čtěte tuto jednorázovku jen v případě, že jste četli Pach veverky, protože jinak nepochopíte...

 

Predátor a kořist

Predátor a kořistNěkdy výlet do přírody přinese více adrenalinu, než kolik jsme připraveni přijmout. A někdy nám převrátí život úplně naruby...

 

Zpátky ve hře

Zpátky ve hřeBella byla překrásná, když byla mladá. Jenže léta bez Edwarda a nesmrtelnosti se na ní podepsala. Jak léta běží a nezbývá moc času, v její blízkosti se ukáže další upír, který ji zná. Sice ne osobně... ale zná. On má dar, který jí dokáže změnit zbytek života nebo ho dokonce převrátit vzhůru nohama.

 

Vhodný okamžik

Vhodný okamžikV životě jde o souhru růzých náhod. Ale jsou chvíle, kdy je na nás zvolit vhodný okamžik... Tentokrát je volba na Edwardovi.

 

Midnight dare

Midnight dareJednorázovka, o ktorej som mala jasno, keď som na dovolenke sedela večer na balkóne a hľadela na odrazy mesačného svetla od hladiny mora. :)
Heidi, Demetri a ich odlúčenie... Dúfam, že sa bude páčiť.
Siss

 

Síla úplňku

Síla úplňkuK čemu Bellu přivede obdivování zářivého měsíce? Lesy ve Forks jsou temné, hluboké a opředené historkami o obrovských čtyřnohých monstrech s ohnivě svítivýma očima. A co když tam takové stvoření Bella potká? A co když se kráska zamiluje do zvířete? Povídka pro všechny Jacobovce, přeju příjemné čtení.

« Předchozí  1 ... 18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28 ... 324   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!