Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné

Dakota


 

Múzou políben

Múzou políbenEdward je upír zapálený do psaní. Co když mu ale dojde inspirace a do jeho života musí zasáhnout múza? A co když tou múzou bude tak trošku švihlá Bella?
Nečekejte nic vážného nebo sáhodlouhého. Prostě další oddechová povídka, u které nemusíte přemýšlet. :)

 

Pád do temna

Pád do temnaČo by sa stalo, keby Bellu nezachránili vlci na lúke pred Laurentom? Ak sa poviedka páči, zanechajte komentárik. Aj kritika je vítaná. Ďakujem

 

Krev a vůle, ke tvé smůle

Krev a vůle, ke tvé smůlePříběh vytvořený díky zbloudilým myšlenkám. Zamýšlený horor, ale díky pracující a bláznivé mysli trochu i komedie. Co se stane naší hrdince, když jde domů sama z práce aneb Tak trochu vybočujeme z řady.

 

Láska z autobusu

Láska z autobusuToto je moje první jednorázová povídka. Příběh je o dívce, které se líbí kluk z autobusu. Bohužel jednoho dne cestou do školy má autobus havárii. To vše se dozvíte, pokud si to přečtete. Doufám, že se vám to bude líbit, a budu ráda za každý komentář.

 

Na louce/Očistec

Na louce/OčistecVolné pokračování Noviciátu od kterého uběhlo víc než dvě stě let. Mnohé se změnilo, přesto jedno zůstává... Vím, že volná pokračování nebývají dobrým počinem, ale já jsem musela udělat radost jedné dobré duši. Snad se na mě nebudete zlobit...

 

Carol a Corin

Carol a CorinCorin Volturiová, nositelka štěstí v gardě Volturiů. Sama se tak však necítí. Nemůže zapomenout na původní Corin. Kdo to byl? Kdy byla v lidském životě Corin Volturiová.

 

Charlieho premena

Charlieho premenaCharlieho zvedavosť je silná a on je odhodlaný zistiť tajomstvo Cullenovcov.

 

Madness or love? 1/3

Madness or love? 1/3Tak trochu jiný pohled na Stmívání. Tak trochu jiný Ciaus. Alternativní příběh lásky dvou bytostí.

 

Vychována mezi vlky

Vychována mezi vlkyDámy a pánové, představujeme Vám dílo chorých myslí, Alíka s Misppule, jež protentokrát nabylo podoby této krátké a (doufejme) vtipné jednorázovky s mlhavou možností navazující povídky.
Neostýchejte se a přečtěte si přehledně a stručně o náročném životě Emily Uley.
Komentáře pohladí na duši a rozjaří srdíčko, takže jen komentujte, komentujte. :)

 

Život je jako bonboniéra - nikdy nevíš, co okusíš 2. část

Život je jako bonboniéra - nikdy nevíš, co okusíš 2. částPokračování 1. části, kdy se rodina dozvěděla o nemoci Renée.

« Předchozí  1 ... 20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30 ... 324   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!