Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Ona ho zabila!

Strom - ukázka


Ona ho zabila!Co kdyby se Alicina vize vyplnila? Jaké by byly její pocity? Jak by jí bylo, kdyby viděla Jaspera umírat? Jedna sobotní oddechová povídečka.

Mary Alice Brandon Cullen – boj proti Volturiovým


Stála jsem v zajetí dvou poskoků. Drželi mě tak pevně, jak jen mohli. Kdykoli jsem zvedla hlavu, viděla jsem, jak lidé, kteří bojují na mé straně, umírají. Byla to bezmoc. Nemoci pomoct těm, kteří to potřebovali. Hluboko v srdci se  začala zhmotňovat nenávist k Volturiovým. Nejradši bych teď byla s Jasperem někde jinde. Nemohla jsem ale jen tak utéct. Byli jsme rodina. Stáli jsme proti všem společně.


Má naděje, že neskončím ve Volteře, se začala zmenšovat. Najednou nečekaná změna. Radost, naděje, láska. Zvedla jsem hlavu a zahlédla jsem jeho. Stál tam. Sebejistě si pro mě šel. Do cesty se mu ale postavil Demetri. Dostala jsem strach. Nechtěla jsem, aby se mu kvůli mně něco stalo. Začali spolu bojovat. Doufala jsem, že se mu nic nestane. Měl velké šance. Vyhrával. Demetri nad ním začal ztrácet kontrolu. Měla jsem radost. Jasper koutkem oka zkontroloval, jestli jsem v pořádku. Když si všiml, že jsem se usmála, úsměv mi oplatil. Už jen malý moment a vyhraje.


Někde za mnou jsem uslyšela kroky ve sněhu. Byly povýšené, namyšlené. Nebyly moc dobře slyšitelné. Nemohl to být nějaký hromotluk. Hned mi docvaklo, kdo to je. Byla to Jane. Podívala se na mě. Ukázala mi svůj odporný úsměv. Obrátila se na Jaspera. Nenávist. To bylo to jediné, co jsem k ní někdy cítila. Najednou to v ní škublo. Byla nespokojená. Podívala se na Bellu. Došlo mi to. Jestli tohle přežijeme s Jasperem ve zdraví, budu jí neuvěřitelnou dlužnicí. Podívala jsem se na ni. Soustředila se. Najednou ale po ní skočil Alec. Jane se znovu usmála. Bylo mi jasné, že tohle nedopadne dobře. Snažila jsem se vší silou vymanit z objetí. Neúspěšně. Janeina moc začala působit. Podívala jsem se na svoji lásku. V jeho očích byla bolest. Bolestně jsem vykřikla. Bylo pozdě. Jasper už neměl hlavu. Uvnitř mě se ozval zvuk. Zvuk zlomení. Cítila jsem, jak se u mě kupí nenávist a bolest. Vše, co jsem měla, to, pro co jsem žila, bylo rázem pryč. Už to nebylo. Umřel kvůli mně. Nebýt mě, tak Volturiovi nechají Cullenovy na pokoji, jakmile zjistí, co je Renesmé zač. Kdybych mohla, plakala bych. Podívala jsem se do bojiště. Všude byl cítit popel těch, kteří umírali, protože mě Aro chtěl.

Má zlost mě pustila na svobodu. Jane zatím zmizla někde na bojišti. Šla jsem ke středu boje. Každý Volturi okolo mě umíral. Když Rosalie uhnula stranou, uviděla jsem ji. Zamířila ve vteřině za mnou. Chtěla použít svůj dar, ale nějak jí to nešlo. Pochopila mou zlost a snažila se mi utéct. Marně. Chytila jsem ji pod krkem a odtáhla k Samovi. Jednou pro vždy. Uvnitř jsem ale pořád plakala. Plakala jsem. protože zemřel, ale měla jsem hlavu nahoře, protože jsem doufala, že ten život se mnou se mu líbil. Řekl, že jsem ho vytáhla z pekla. Teď jsem ho ale nechala umřít. Šla jsem bojištěm. Šla jsem směrem k velké propadlině. Pokud tu není on, nebudu tu ani já. Ještě jednou jsem se otočila k místu, kde hořelo tělo mého Jaspera. Ta bolest byla horší než smrt, která následovala, když jsem skočila do lávy.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ona ho zabila!:

 1
1.
Smazat | Upravit | 08.01.2014 [19:09]

NÁDHERA!!! Jedním slovem nádhera. Bylo to strašně smutné, ale moc se mi to líbilo. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!