Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Setkání po letech 1/3

To je boží fotka wow...


Setkání po letech 1/3Jsem monstrum bez duše a srdce, které saje lákavou rudou tekutinu a vychutnává si ten pocit, když z vás odchází život. Jsem bytost, která žije v temnotě a vyhýbá se slunci. Jsem tvor, který s lidmi žije po staletí a vy o tom nemáte zdání. Jsem netvor, který má rád rychlost a hlavně jsem nesmrtelná osoba. Kdo jsem? Jsem upírka, upírka Cat.
A jsem mrtvá... Ale smrt je jen začátek, ale až té druhé kapitoly, nebo ne?
Edward. Stačilo jediné slovo a já pocítila tolik citů... Nenávist, lásku, oddanost... Setkám se s ním ještě někdy? Setkám se svým stvořitelem?

1. „Smrt je jen začátek, ale až té druhé kapitoly.“ - William Shakespeare

Ten osudný den jsem se vydala ke kamarádce, nečekala jsem, že ten osudný den přijde má smrt. Asi bych nejdřív měla začít tím, jak se jmenuji, a co vůbec jsem, než vám začnu vyprávět svůj příběh.

Bylo mi tehdy jen patnáct let a pár měsíců, vlastně jsem doteď v podstatě puberťák, i když trochu vyvinutější. Ne tělem, ale duší a chováním. Jmenuji se Catharine, ale většina takzvaných přátel mi říká jen Cat, kočka. Nejsem zrovna kráska jako Rosalie Cullenová, ale rozhodně nejsem ošklivá. Jsem krátkovlasá blondýnka, menšího vzrůstu, a hlavně mám krvavě rudé oči, jsem upír, stvoření, které neexistuje, a přitom s vámi žije po staletí, netvor, který vás po tisíciletí zabijí, saje lákavě voňavou a rudou tekutinu, krev, lidskou krev. To jsem já. 

Můj lidský život stál za nic... Období první světové války nebylo vážně nijak romantické. Všude jste chodili s rodiči za ručičku, vybírali vám většinou vašeho budoucího partnera, hodně kluků chtělo jít do války, začínala teprve doba automobilů, ne, že by předtím nebyly, ale v tu dobu se to rozjíždělo... Nic moc, a hlavně vám do všeho prostě mluvili rodiče, což má nezávislá a svobodná dušička nesla velmi špatně.

Přeměnil mě nádherný upír, i když okouzlující jsou všichni, ale on byl výjimka. Měl bronzové, věčně rošťácky rozcuchané vlasy do všech stran a rudé oči plné různých citů. Nevyčítám mu, že se mi zakousl do krku a vysál ze mě lidsky život, ale to, že mě nechal samotnou a napsal mi jen dopis o tom, co se se mnou stalo. Nejvíce mě ale překvapilo, že se podepsal... Můj tajemný upír se jmenoval Edward Anthony Massen Cullen a dokonce mi i napsal, že ho za to můžu zabít, ale to nepřicházelo v úvahu. V dopise stálo i to, že jsem byla jeho pěvkyně, a že se neovládl. Přiznal se, že zabil plno lidí, ale že s tím končí kvůli mně... To mu tak věřím. 

Za těch pár desetiletí jsem se o něm dozvěděla hodně věcí... Třeba to, že byl donedávna nejstarší panic na světě. Také jsem zjistila, že žije v rodině, upírské rodině, která se neživila lidskou krví, ale zvířecí. Zmínil to i v dopise... Zkusila jsem to, ale nechutnala mi zvěř, lidská krev je sladší a má milióny různých chutí a slastí. Edward si našel i manželku, se kterou má dokonce dítě, jejich příběh lásky zná celý svět... Nechápu, jak se mohl zamilovat do člověka, já bych si ji dala jako svačinku nebo večeři. Jsem přeci upír, nebo ne?

Jeho život mě fascinoval, byl plný tajemství a zážitků... To vím díky svému daru, daru přání, je to velice užitečná věcička. 

Cullenovi byli něco jako polidštění upíři a naproti nim byli civilizovaní Volturiovi, upíři, živící se lidskou krví, kteří jsou bezcitní a krutí, a hlavně to jsou vládci upířího světa, kteří nikdy nedávají druhou šanci. Nejvyšším zákonem je neprozradit lidem naši existenci, pár upírů to už porušilo, třeba Cullenovi. 

Jsem bezcitné monstrum, které jde právě ke svému stvořiteli, aby se ho na něco zeptalo; seskočila jsem ze stromu a vydala se vstříc setkání s ním po letech. 

On se objevil přede mnou, byl snad krásnější, než-li jsem si ho pamatovala. Vlasy měl jako vždy rozcuchané, ale jeho oči měly barvu tekutého medu.

„Edwarde?" vyhrkla jsem překvapeně...


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Setkání po letech 1/3:

 1
3. Mkv
02.07.2014 [18:14]

Hanetka, to byla velmi dobra pripominka... Ale az na delku nektere neladici formulace je to opravdu docela dobre napsane a to ze jsem to necetla neznamena ze to neni ale co tady dneska neni... Emoticon Emoticon

02.07.2014 [12:55]

HanetkaMno, je to krátké, to jo, a taky je divné, že ji přeměnil Edward v době první světové války - sám byl tehdy ještě člověk. Carlisle ho přeměnil v r. 1918, kdy 1. světová válka skončila, a stejně by jako novorozený upír těžko někoho mohl přeměňovat, na to novorození nemají dost sebeovládání.
A Mkv - velmi podobný nápad už tu je, napsala ho před pár lety MisaBells, je to kapitolovka, jmenuje se Nomádka a dokonce je v Síni slávy povídek.

1. Mkv
02.07.2014 [6:46]

je to takove mile a celkem sympaticky napad urcite by se z toho dala udelat kapitolovka a priznam se ze jsem tu podobne tema jeste necetla ale je to vazne katoucky na to ze je to 1/3 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!