Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dokončené povídky

By AngelsSisters


Seznam autorů s dokončenými povídkami

Dokončeno

Tajemství jménem život - Prolog

Tajemství jménem život - PrologJak jsem říkala, nedokážu dlouho nic nepsát a tak tady máte pokračování Bratříčka. Doufám, že se vám bude líbit stejně jako její předchozí kolegyně. :-) Předem děkuji za komentáře.

Síň slávy

Nemám zájem, promiň

Nemám zájem, promiňAhojky. Mám pro vás moji druhou povídku. Bella už dlouho bydlí ve Forks, má skvělou partu a skvělého kluka Mika, který se ovšem stěhuje. Do Forks přijíždí Cullenovi. Bella chce dostat Edwarda, který ji ovšem nechce. Proč? Edward dokáže číst Belliny myšlenky, takže si jí skoro ani nevšimne. Co všechno Bella udělá, aby ho získala? To si přečtěte sami. Hezké čtení. :) :-* P.S.: Budou se střídat pohledy Belly a Edwarda!

Síň slávy

Jedna rodina? Nesmysl - 1. Minulost

Jedna rodina? Nesmysl - 1. MinulostPrvní kapitola mé úplně první povídky. Povídka vypráví o Belle, která byla napadena upírem, ale včas zasáhla Esmé Brownová a Bellu zachránila před jistou smrtí. Esmé žila sama jako upírka už mnoho let, a tak Bellu přijala více než ochotně jako svou dceru. Bella se později projeví jako velmi mocná upírka. Postupně se rodina Brownů rozroste o Rosalii a Emmetta. Co se stane, když se rodina přestěhuje do Forks, kde se seznámí s rodinou Cullenových? Odkud se znají Carlisle a Esmé? A co vše se odehraje mezi Bellou a Edwardem? Vzplane někdy jejich nenávist v pravou lásku, nebo se budou hašteřit do konce své věčnosti? Přeju pěkné počtení a prosím o komentář. :)

Síň slávy

Cullenovic mazlíček 1. kapitola

První kapitolka z pohledu Edwarda. Emmett si na lovu našel novou hračku - zvířátko. Není však zas tak obyčejné jak vypadá.

Dokončeno

Naposled... 1. kapitola

Naposled... 1. kapitolaTákže, Bella umírá v krásných 90ti letech v nemocnici. Edward ji opustil – s tím rozdlem, že se nikdy nevrátil. To ještě netuší, jaké dožití nedožití jí život připravil. Do Forks – kde po celý život zůstavala – opět zavítají Cullenovi... Takže, přeju hezké čtení... :)

Dokončeno

Můj vrah

Můj vrahNapadla mě taková... povídka... Bella je dcera mafiánského bosse... své pravé jméno málokdy používá a jejími chůvami jsou dva bodyguardi... Tohle je zatím jen prolog, předmluva... říkejte tomu, jak chcete. xD Prosila bych všechny o komenty. Je to pro mě velice důležité a ráda bych znala názor znalců... Děkuju... snad se bude líbit... poroučím se xD

Dokončeno

Ve spárech temnoty - Prolog + 1. kapitola

Ve spárech temnoty - Prolog + 1. kapitolaMoje první kapitolovka. Je o Belle a ..... No to už je stejně jasný. Nějaké věci jsem pozměnila, takže jsou jinak než v knize, ale od čeho jinýho by byla asi FF, že? Dávám vám sem k prologu i první kapitolu. Ta první kapitola je sice o ničem, ale nebojte se, další už budou mít nějáký pořádný děj.

Dokončeno

Radiace 1

Radiace 1Radiaci neunikneš. Radiace tě dostihne.
Isabella Swanová a Edward Cullen jsou zřejmě tím nejšťastnějším a nejzamilovanějším párem na světě. Velkou lásku nenaruší ani fakt, že Edward i celá jeho rodina jsou upíři. Jejich zdánlivě poklidný život naruší náhlá porucha jaderného reaktoru nedaleké atomové elektrárny. Radioaktivní mrak se šíří šílenou rychlostí a nehodlá nikoho nechat naživu...
Po mé několikaměsíční pauze na kapitolovky zase jednu přidávám a to na téma, které tu (doufám) ještě nebylo. Moc bych prosila o komentáře a vaše názory, díky! ~ Janna

Dokončeno

Mea via vitalis 1. kapitola

Mea via vitalis 1. kapitolaJe to má první povídka na pokračování. Dlouho jsem přemýšlela nad obsahem samým stějně jako nad názvem. Doufám, že se vám bude obojí líbit. Prosím po přečtení napište nějaký komentář, jestli má vůbec cenu pokračovat, jestli vás ten začátek alespoň trochu zaujal. Moc děkuju a budu vděčná za jakýkoliv komentář. Avalone.

Dokončeno

A vy ste si mysleli, že som človek! 1

A vy ste si mysleli, že som človek! 1Nová poviedka z mojej tvorby. Ostatné sa bližšie dozviete v poviedke. Dúfam, že sa Vám bude páčiť a budete ju čítať. Príjemné čítanie a ďakujem

« Předchozí  1 ... 68  69  70  71  72  73  74  75  76  77  78 ... 84   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!