Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nemám zájem, promiň

Eclipse - B, J, E


Nemám zájem, promiňAhojky. Mám pro vás moji druhou povídku. Bella už dlouho bydlí ve Forks, má skvělou partu a skvělého kluka Mika, který se ovšem stěhuje. Do Forks přijíždí Cullenovi. Bella chce dostat Edwarda, který ji ovšem nechce. Proč? Edward dokáže číst Belliny myšlenky, takže si jí skoro ani nevšimne. Co všechno Bella udělá, aby ho získala? To si přečtěte sami. Hezké čtení. :) :-* P.S.: Budou se střídat pohledy Belly a Edwarda!

1.Kapitola – Bella a Mike

 

Bella:

Byla jsem se svým klukem u něj v pokoji. Leželi jsme na posteli. Ano…jen leželi. Sama jsem se divila, že mě zarazil, když jsem mu začala vyslékat triko, jako jsem to dělala každý den. Ale dnes byl nějaký zamlklý. Ve škole skoro nemluvil, jeho polibky byli mírnější než kdy předtím, a když jsme dorazili k němu domů, myslela jsem, že se vzpamatuje, serve ze mě oblečení a začne mě líbat po celém těle a nejen to, ale to se nestalo.

„Bello, musíme si promluvit.“ Řekl místo toho. Zalekla jsem se, ale nedala jsem na sobě nic znát. Lehla jsem si na postel a poklepala vedle sebe. Lehl si za mnou a ruku mi dal pod hlavu.

„Co se děje?“ zeptala jsem se ho.

„Chci, abys věděla, že tě vážně moc miluju a velmi mě bolí to, co se právě chystám udělat.“ Odmlčel se.

„Taky tě miluju, Miku.“ Řekla jsem mu, i když to nebyla úplná pravda. Měla jsem ho radši, než ostatní lidi z mé školy, to ano, ale láska to zdaleka nebyla. Dalo by se říct, že byl můj nejlepší přítel.

„Stěhujeme se, Bello. Jak jistě víš, před půl rokem mi umřel táta a máma neutáhne obchod. Dostala nabídku na slušnou práci v Kanadě. Za měsíc už budeme bydlet tam.“ Díval se, jak zareguji. Nezmohla jsem se na slovo a do očí se mi draly slzy.

Pak, aniž bych to čekala, mě Mike začal líbat. Já mu polibky opětovala, ale nic víc se zatím nedělo. Nechtěla jsem zůstat jen u líbání. Potřebovala jsem ho, chtěla jsem, aby nemyslel na jeho stěhování. Chtěla jsem mu udělat radost. Dokázala jsem ho vzrušit, věděla jsem, jak na to.

Jeho polibky začínali být čím dál naléhavější a vášnivější a já poznala, že se mi to podařilo. Navzájem jsme si vyslékli všechno oblečení a on do mě něžně, ale při tom nekompromisně vniknul. Naše pohyby byly dokonale sladěné. Byla to nádhera. Samozřejmě jsem věděla, jaký Mike v sexu je, ale ten dnešní byl jiný. Byl…nevím, jak bych to popsala, ale měla jsem pocit, že tohle byl poslední sex s Mikem.

On byl nejlepší kluk, co se týče milování, co jsem kdy měla. A že jsem jich měla dost na to, že je mi teprve 17. Se sexem jsem začala ve 14, když k nám do školy přijel nový student, po kterém jely všechny holky. Jenže on si vybral mě a za to jsem mu dala své panenství.

Vrcholu jsem s Mikem dosáhli ve stejnou dobu. Lehl si vedle mě,a le stále mě líbal.byli jsme stále nazí, leželi vedle sebe a dívali jsem se navzájem do očí.

„Bylo to nádherné, Miku.“ Zašeptala jsem mu do ucha.

„Já vím. A bylo to naposled.“ Řekl a mě zase začaly téct slzy.

„Vždyť máme ještě měsíc, Miku! Chci si tě užít co nejvíc, chci tě mít, dokud můžu.“

„Ale pak to bude ještě těžší, Bello. I když pro tebe ne. Upřímně, myslím si, že ty si rychle najdeš nějakého nového kluka.“

„Taky si to myslím.“ Zasmáli jsme se tomu.

Bylo osm hodin večer, když jsem se rozhodla jít domů. Oblékla jsem se a Mike mě šel vyprovodit ke dveřím. Políbila jsem ho, nasedla do svého nového auta a odjela.

„Isabello Maria Swanová! Kde jsi byla?“ zeptal se mě Charlie, jakmile jsem zavřela vchodové dveře.

„U Mika.“ Odpověděla jsem mu klidně. Táta věděl, že s ním chodím. Jenže si myslel, že jsem slušná holka. O mých klucích, pařbách, průšvihách, pověsti ve škole a sexu s Mikem neměl ani ponětí.

„Tak to užtrochu přeháníš, nemyslíš?“

„Hmmm.“ Zamručela jsem.

„Tak a dost. S Mikem se rozluč. Máš domácí vězení.“

„To není potřeba. Mike se totiž stěhuje.“ Zařvala jsem na něj a s brekem utíkalanahoru do svého pokoje. Lehla jsem si na postel a nechala slzy téct. Věděla jsem, že Charlie nepřijde, nerad totiž řeší podobné situace.

Nemilovala jsem Mika. To jsem věděla jistě. Ale přeci jenom jsem nevěděla, co si bez něj počnu. To on  se mnou trávil většinu času, on poslouchal mé příběhy, on mě bránil před Charliem, u něj jsem si mohla postěžovat na celý svět, u něj jsem našla pravého přítele.

A teď odjede. Tohle jsem si říkala stále dokola, jenže to jsem nevěděla, kdo přijede zítra.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nemám zájem, promiň:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!