Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dokončené povídky

the-host


Seznam autorů s dokončenými povídkami

Dokončeno

The Best Friend or Grande Puss? - 1. kapitola

The Best Friend or Grande Puss? - 1. kapitolaNová pokračovací povídka. Nový začátek, nový nápad, nová nervozita... Všechno je tu nové! A navíc myslím, že tahle se mi opravdu povedla. No posuďte sami. Přeju pěkné počtení a na závěr bych vás jako vždy, chtěla požádat o komentář. Děkuji. Avalone

Dokončeno

Silent love 1. kapitola

Silent love 1. kapitolaEdward se přistěhuje i s rodinou do Forks. Ve stejném městě žije i Bella. Co se stane až se ti dva potkají? (První díl mé první povídky. Prosím, napište mi, jestli mám pokračovat, nebo to nemá cenu. Děkuji DH)

Síň slávy

Larmes - 1. část

Larmes - 1. částTohle téma mě už napadlo před nějakou dobou, ale teď jsem měla vhodnou náladu to napsat. Co kdyby Edward své rozhodnutí dotáhl do konce? Více si přečtěte v povídce, jinak bych Vám zkazila překvapení. Možná Vám malinko poradí perex obrázek. Prosím, o vaše vyjádření jestli mám pokračovat. Vaše Terísekk

Dokončeno

Hate is passing 1

Hate is passing 1Bella přijíždí do Forks a seznamuje se s Edwardem. Od prvního okamžiku se nenávidí a dělají si samé naschvály. Jak je ale vidět, od nenávisti je k lásce jenom malý krůček. Je možné, aby dva zapřísáhlí nepřátelé nakonec vyvěsili bílé vlajky? V jejich cestě, která bude více než trnitá je to téměř nemožné, přesto se objeví pár světlých okamžiků, ale – na jak dlouho? Možná napořád pokud to nezkazí nějaká další intrika. V první kapitole Bella přilétá do Forks a připravuje se na shledání s Charliem. Moje druhá povídka, je psána z pohledu Belly i Edwarda. Moc prosím o komentáře.

Síň slávy

Padlý anděl 1. kapitola

Padlý anděl 1. kapitolaProtože jsem chtěla změnu a vám se zalíbil Demetri v jedné z mých povídek, rozhodla jsem se napsat povídku přímo s ním.
Demetri patří mezi nejlepší členy královské gardy a vyniká svým sebeovládáním, ale to jen do doby než dostane na starost obyvatele jedné z cel pod Volterou. Najde tam drobnou dívku, která tam bez hnutí leží a odmítá jakkoliv reagovat.

Síň slávy

Nešťastné setkání - Prolog

Nešťastné setkání - PrologDo příběhu se dostáváme, když je Belle 21 let. Edward ji opustil, tak jak to známe z Nového měsíce, ale jeho odchod Bellu změnil. Nepomohl ji Jacob, s kterým se vůbec nespřátelila. Z naší tiché, klidné Belly, která by nejraději byla neviditelná, se stává osoba, kterou už by ani Edward sám nepoznal. Bella má ráda nákupy, rychlá auta a především oslavy a různé párty. To se jí taky stane vším a začne se živit pořádáním podobných akcí. Ve svém oboru je eso. Jak moc se jí znovu změní život, když dostane lukrativní nabídku v New Yorku? Potká tam nové tváře, anebo staré ‚známé‘?

Dokončeno

My beautiful miracle - kapitola první

My beautiful miracle - kapitola prvníTakže je tu moje nová kapitolovka tak snad se vám bude líbit. Mohla bych psát o co půjde ale nechte se překvapit:)Prosím o ohlasy jestli mám psát dál nebo ne. Děkuju ;-)

Dokončeno

I love Emmet 1

I love Emmet 1Adéla je obyčejná česká dívka, která jako mnoho jejich vrstevnic miluje ságu stmívání, ale Adéla nezapadá mezi ostatní dívky. Ty se totiž hádají jestli je lepší Edward nebo Jacob, jí to je jedno, ona miluje Emmeta. Co se ale stane když Adél promění upír? Existují Cullenovi? Najde je? Jaký má dar, nebo jich má víc? Jaká bude její cesta za štěstím? Získá Emmeta, nebo Emmet zůstane navěky s Rosalii? Občas mě chytají podivné nápady a myslím že i do této povídky nějaké vnikly, doufám že se bude líbit. Vaše dablinka13

Síň slávy

Ztracen 1. kapitola

Ztracen 1. kapitolaMoje nová, podle mě propracovanější povídka s názvem Ztracen. Celá povídka je o Edwardovi, kterému se stalo něco, co si nedokáže vysvětlit. Více vám k této povídce neřeknu, všechno budete odhalovat spolu s Edwardem. Přeji příjemné čtení a prosím o názory a komentáře. Děkuju :)

Dokončeno

Cesta osudu - 38. část - Konec

Takže za 1.se chci všem mým čtenářům omluvit, že mi to tak dlouho trvalo dopsat. Každý se však někdy v životě ocitneme v bodě, kdy už nemůžeme dál a ani to psaní nepomáhá, spíš ještě víc bodá. 2. chci prohlásit povídku za dokončenou a zároveň že připouštím možnost nějaké druhé řady. Napřed však, než začnu dávat dohromady životy mých postav, musím dát dohromady vlastní. Pevně doufám, že to bude dostatečně brzy. Všem přeji příjemné počtení...

« Předchozí  1 ... 66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  76 ... 84   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!