Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Mea via vitalis 1. kapitola

Eclipse logo


Mea via vitalis 1. kapitolaJe to má první povídka na pokračování. Dlouho jsem přemýšlela nad obsahem samým stějně jako nad názvem. Doufám, že se vám bude obojí líbit. Prosím po přečtení napište nějaký komentář, jestli má vůbec cenu pokračovat, jestli vás ten začátek alespoň trochu zaujal. Moc děkuju a budu vděčná za jakýkoliv komentář. Avalone.

Mea via vitalis

,,Proč já? Proč se vše zlé stává mně?  Dost, nemysli na to!!!“ okřikla jsem se v duchu. Ale nebylo to možné…..Byla to má hloupost! To já za to mohla, všichni to věděli, ale snažili se to přede mnou skrýt, neúspěšně. Poznám to, nevím jak, ale poznám to. Instinktivně poznám, na co daný člověk myslí, někdy to je na obtíž.

Bylo to v den jeho narozenin. Měla jsem pro něj překvapení.  Jeli jsme mým autem, tentokrát jsem ho nechala řídit. Jeli jsme a já ho navigovala. Měli jsme dojet až k onomu místu, k nejkrásnějšímu stromu na světě, pod kterým byla lavička. Tak moc jsem se těšila, co na překvapení řekne……

,,Ne, už na to nesmím myslet, Bello no tak!“ čím víc na něj myslím, tím víc bolí to, že jsem se s ním nemohla rozloučit. Ale proč? Chtěla jsem změnu, ale proč takovou razantní? To nebylo v plánu.

Mé jméno je Isabella Marie Swanová a bydlím v malém deštivém městečku zvaném Forks. Je mi 18 let a už tady bydlím nějakou dobu, asi 4 roky. Mám svého tátu moc ráda je stejně mlčenlivý jako já, ale je na něm vidět, jak je rád, že jsem tady s ním. Já taky, sice mám ráda slunce, ale tohle místo mě k sobě připoutalo zvláštním způsobem. Už bych ho nedokázala opustit.

Z mého toku myšlenek mě vytrhl Charlie. ,,Bello, měla bys už vstávat, jinak přijdeš pozdě do školy.“  ,,Jsem vzhůru, tati!“ zakřičím v odpověď. Obleču se jako obyčejně, to že se sem přistěhoval někdo nový, mě nedokáže přinutit se obléct slavnostně jako mé spolužáky. Jsou nová atrakce, stejně jako já, když jsem se sem přistěhovala, a potom když…… Ne, teď už ne……

Učešu své tmavě hnědé téměř k pasu sahající vlasy. Snídaně proběhla v tichosti, za což nepřestanu být nikdy vděčná. Ještě popadnu batoh, bundu, klíčky od svého náklaďáčku a můžu jít.

Cesta proběhla jako vždy hladce, od té doby už se nedokážu bát. Asi bych se měla bát, ale na mě mají události opačný účinek, než se ode mě čeká ani nevím proč, on si z toho vždy dělal legraci…

Už z dálky jsem uviděla přeplněné parkoviště. Všichni si tentokrát přivstali. Zvláštní, co s lidmi dokáže udělat zvědavost.

Tak jdeme na to, další nudný školní den. Spolužáci byli tak zvědaví a nadšení z nových studentů, že na mě tentokrát nevrhali ty jejich pohledy. Někteří plné odsouzení, někteří plné lítosti a soucitnosti. Za to jsem byla ráda, sice jsem nikdy nikomu nepřála nic špatného, ale byla jsem ráda, že pozornost ostatních není upřena na mě, poprvé za celý rok.

Jak osvěžující……Ale začal ve mně hlodat zvláštní pocit. Takový ten pocit, kdy cítíte, že se dnes stane něco zvláštního, možná dobrého…Ale ne, mě už nic dobrého nečeká, nebo snad…….?

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Mea via vitalis 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!