Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dokončené povídky

anjel


Seznam autorů s dokončenými povídkami

Síň slávy

Samota 1

Samota 1Tahle povídka je samozřejmě o Belle Swanové. Její rodiče se nikdy nerozvedli a žijí spolu do teď ve Forks. Bella je jedináček. Je samotářka a docela ďábel. Jak se změní její chování, když se do Forks přistěhuje záhadná rodina Cullenů? A změní s vůbec její chování, nebo bude stále ta paličatá, umíněná a nepřátelská dívka? To se dozvíte v této povídce. Co je důležité vědět? Alice nemůže vidět její budoucnost a ani Jasperova moc na ní nepůsobí.

Dokončeno

I „Nicota“ je věčná - prolog a 1. díl

I „Nicota“ je věčná - prolog a 1. dílSnad se vám to bude líbit :oD.. Je to moje první povídka. A o čem to je? Povídka bude o Belle a jejím věčném životě. O čem přesně to bude? Tak to se sama nechám překvapit. Hezké počteníčko.

Síň slávy

Jeden život nestačí - Prolog + básnička na úvod

Jeden život nestačí - Prolog + básnička na úvodHojíík, tak zase se hlásím, tentokrát zkusím prorazit s kapitolovkou. Tradiční příběh Bells a Ed. Je to docela sarkasticky míněno a nápad taky není zrovna první, ale berte to s nadhledem, tuhle povídku už mám napsanou dlouho na papíře, tak jsem to hodila do kompu. Snad se to bude líbit...

Dokončeno

Jedno shledání změní vše - 1. kapitola

Jedno shledání změní vše - 1. kapitolaMoje další povídka, snad se vám bude líbit, jako ty ostatní. Menší popis: Osamocená upírka Isabella chodí světem. Neví nic o svojí minulosti. Její schopnost ji nedovoluje se seznámit s jinými upíry. Jednou na louce potká neznámeho upíra Edwarda. Hezké čtení a komenty prosím. Jestli má cenu psát dál.

Dokončeno

Smrt za život - 1. kapitola

Smrt za život - 1. kapitolaAhojky, troška deprese a je z toho jednorázovka :-D Je to Esmeině přeměně. Možná časem z toho udělám kapitolovku, ale právě o tom moc nepřemýšlím... Doufám, že se bude líbit :-D

Dokončeno

Som v háji!-1.kapitola-1.časť

Som v háji!-1.kapitola-1.časťZdravím, mám tu novú poviedku. Prvá kapitola je rozdelená na dve časti. Celá poviedka je ladená celkom optimisticky. Bella je tu taká typickejšia teenagerka než ako je v knihe a myslím, že vás jej správanie aj prekvapí. Teda možno. A chcem sa opýtať, či poviedku chcete z pohľadu Edwarda aj Belly, lebo tak som to mala pôvodne v pláne. Chcem, aby ste na ňu vyjadrili svoj názor, či už pochvalu alebo kritiku a taktiež či má význam to sem naďalej dávať. A inak, nápis na prsteňoch, ktoré sú na úvodnom obrázku trošilinku vystihujú poviedku. tak prajem príjemné čítanie a ďakujem za komenty...papa P.S.: Veci, ktoré asi nebudete chápať, sa vysvetlia v ďalších dieloch.

Dokončeno

Minulost a budoucnost se jednou potkají

Napsala jsem jednu jednorázovku. Vypráví o Belle a Edwardovi. Bella je upír a v parku potká malého Edwarda, který se s ní dá do řeči. Netuší, jak může jeden nevinný rozhovor změnit vše... Doufám že se vám bude líbit :-)

Síň slávy

Loď Snů - prolog

Loď Snů - prologTak přicházím s novou povídkou, tentokrát se jmenuje Loď Snů. O kom to bude, to se nechte překvapit nebo si to přečtěte v mém shrnutí. Jinak, jestli vám to bude připomínat Titanik, tak se nedivte, inspiroval mě ten film. No jo no, Titanik byl můj oblíbený film už od malička. Snad se vám bude začátek líbit! Děkuji za komentáře a pěkné počteníčko! Odehnalka

Dokončeno

Přežívám, ale budu žít 1. kapitola

Přežívám, ale budu žít 1. kapitolaMoje druhá povídka. Je to uvedení do děje. Jenom tak, zapomeňte na to, co znáte z Twilight sagy, tady se to totiž může úplně změnit. Budu ráda za jakýkoliv komentík.

Dokončeno

Není souzeno - Prolog + 1. kapitola

Není souzeno - Prolog + 1. kapitolaTak vymyslela jsem moji první povídku o Jacobovi a Reneesme doufám že se vám to bude líbit:) Přidala jsem i první kapitolku, aby to nebylo tak krátké

« Předchozí  1 ... 72  73  74  75  76  77  78  79  80  81  82 ... 84   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!