Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ticho pravej lásky prológ + 1. kapitola


Ticho pravej lásky prológ + 1. kapitolaPrinášam vám novú poviedku. Neviem, ako vám mám zreferovať obsah, tak len tak krátko napíšem, o čom je vlastne prológ s 1. kapitolou. Bella je najmladšia dcéra kráľa a žije vo svete, kde sú niektorí ľudia výnimoční. Aj Bella je výnimočná. Od iných sa líši tým, že jedno oko má zlaté a to druhé zelené. No v ich krajine Estill sa začnú diať divné veci. Nachádzajú sa zvieracie, ale aj ľudské, telá bez jedinej kvapky krvi... Dúfam, že si poviedky nájde aspoň pár čitateľov. Pekné čítanie praje Alsee. P.S.: Nápad na túto poviedku som dostala pri čítaní knihy Výnimočná od Kristin Castore. P.S.2: Mám pokračovať?

Prológ

 

Žijem tam, kde polovička ľudstva trpí rôznymi chorobami a za deň zomrú desiatky ľudí v celej krajine. Život je tu u nás cnosť.

Ďalej sú tu rôzne vrstvy. Vrstvy podľa rodovej príslušnosti, vrstvy podľa počtu otrokov, vrstvy, ktoré rozlišujú, aké máte miesto v spoločnosti, vrstvy podľa toho, aké veľké máte konto a veľa ďalších, ktoré som nestihla zaregistrovať z otcových nudných a podľa neho veľmi poučných príhovoroch pri obede.

Celá moja rodina, ako aj ja sme boli jedny z tých, ktorí sú najvyššie. Čiže všetci z rodiny sme mali „modrú krv“.

 

„Bella, nepozeraj sa na nich, oni nestoja ani za povšimnutie“

 

Túto vetu mi povedal raz otec, keď sme prechádzali okolo jedného bezdomovca, ktorý sa snažil vyžobrať si aspoň pár mincí. Mne ho bolo strašne ľúto, no môjmu otcovi nie. Otec bol vychovaný tak, že on je ten, ktorý je pánom a ostatní sú jeho sluhovia, otroci. Aj mňa a mojich súrodencov vychovávali tak, citujem môjho otca: „Že mi sme výnimoční, sme z vyššej vrstvy.“

Asi nechápete tomu výnimoční, no ani ja som prv nechápala.

V mojom svete a svete ďalších tisícok ľudí sú niektorí ľudia iní, no nie podľa rodovej príslušnosti, ale podľa toho, že majú nejakú schopnosť. Takýchto ľudí voláme, že sú výnimoční.

Aj ja som výnimočná. Jedna z dcér kráľa má výnimočný dar.

Ani nie tak dar, ale dary. Jeden z nich a asi najviac rozvinutých je, že schopností ostatných výnimočných na mňa nepôsobia.

Ďalšie z mojich schopností sú tie, že som oveľa rýchlejšia ako iní ľudia, nemusím dýchať aj hodinu a jesť nemusím aj týždeň. Tiež mám vyvinutejšie zmysli, ako čuch, sluch, hmat a zrak. Chorá som veľmi málo, asi tak raz do troch rokov. Mám tvrdšiu pokožku ako iní ľudia, a keď sa veľmi udriem, o pár sekúnd sa mi rana zahojí.

Otec je zo mňa nadšený. Vkuse vyhlasuje, aké má úžasné deti.

Totiž aj moja staršia sestra Gwynetha je výnimočná. Dokáže vidieť cez steny, no ja zase dokážem okolo izby rozprestrieť niečo ako štít, a tým pádom cez stenu do izby nevidí. Moja ďalšia staršia sestra Emily je zasa veľmi krásna. Moji starší bratia Marvolo a Peter sú zase veľmi udatní a bojovného typu, ako otec.

Ako spoznáte, že je niekto výnimočný?

Je odlišný od ostatných ľudí, a to hlavne očami. Napríklad ja. Keď som sa narodila mala som oči čokoládovo hnedej farby po mame, no postupom času sa mi začali meniť. Teraz mám jedno oko zlaté a to druhé zasa zelené. Otec vždy hovorí, že je až neprirodzené, že čokoládovo hnedé oči sa zmenili na dve úplne rozdielne. Ďalej mám až neprirodzene bielu pokožku, čo v našej slnečnej krajine Estill je dosť nevídaný jav.

Moja sestra Gwyneth, keďže je tiež výnimočná, tak má oči jedno biele a druhé modré.

Ale v krajine sa začalo niečo diať. Nachádzali sa mŕtve telá ľudí, ale aj zvierat, bez jedinej kvapky krvi...

 

1. kapitola

„Haló, zem volá Bellu!“ zvrieskla mi Gwyneht do ucha, až som na stoličke poskočila.

„Bože, Gwyneht, veď mi skoro praskol ušný bubienok!“ povedala som jej naštvaným hlasom a začala som si šúchať ucho.

Gwyneth sa len zamračila a s autoritou staršej sestry mi odsekla: „Druhé Božie prikázanie, nevezmeš meno Božie nadarmo.“

Už-už som jej chcela niečo odseknúť, no všimla som si varovný pohľad otca, a tak som sa len znova pozrela do svojho taniera. Doslova som hypnotizovala tanier s jedlom. Jedlom. To, čo teraz ležalo na mojom tanieri, mi určite nepripadalo ako jedlo, aj keď (ako sa zdá, podľa toho nechutného mľaskania) všetkým ostatným to chutilo. To mäso mi pripadalo až príliš živé, no možno Chumáčikovi to nebude pripadať až také živé. Chumáčik je môj pes, ktorý, keď som dostala v 10 rokoch, mi hrozne pripomínal chumáčiky páperia.

Poobzerala som sa nenápadne okolo seba, či ma niekto náhodou nepozoruje, a keď sa každý plne venoval svojmu tanieru, tak som zobrala to, čo každý volá mäso do ruky a rýchlo som to hodilo pod stôl. Najprv sa spod stola nič neozývalo, no potom som začula dôverne známe Chumáčikovo mľaskanie. Spokojne som sa naklonila nad svoj tanier a robila som, že jem. Periférnym videním, som skontrolovala, či si niekto niečo nevšimol, no všetci sa ešte stále plne venovali svojim tanierom. Nechápala som, ako im to môže chutiť.

Keď som si všimla, že sa Marvolo zdvíha zo stoličky, tak som prestala predstierať, že jem a začala som sa aj ja pomaly dvíhať od stola. Keď som sa už chcela ospravedlniť a odísť do svojich komnát, ako u nás káže slušnosť, tak ma náhle prerušil otcov hlas.

„Zajtra k nám na návštevu zavíta významná šľachta z juhu. Cullenovci. Na ich počesť sa bude konať ples, na ktorý bude pozvaná aj šľachta z iných kútov zeme. Do vašich komnát som dal priviesť šaty aj s rôznymi šperkami. Zajtra vás chcem vidieť na plese vo vhodnom oblečení pre tak významnú udalosť. Teraz môžete odísť,“ adresoval otec nám všetkým.

Emily a Gwynetha vyleteli (a to doslova) zo sály, kde sa podávala večera a cestou do svojich komnát sa dohadovali, kto môžu byť tí Cullenovci.

Ja som to neriešila. Bude to zase jeden z tých nudných plesov, na ktorý si budem musieť obliecť šaty s korzetom stiahnutým, ako pre anorektičku.

Zo sály po Gwyneth a Emily vyšiel Peter a ja som odišla hneď za ním. Na chodbe ma dobehol Marvolo a zašepkal mi do ucha: „Ideme na tajnú výpravu, smer kuchyňa?“

Pozrela som sa do jeho tváre a v Marvolových očiach som sa všimla iskričky odhodlania, a toho pravého šibalstva, ktorému sa nedá odolať.

Zasmiala som sa, ale prikývla som na znak súhlasu. Marvolo neváhal, schmatol ma za ruku a začal ťahať, smer kuchyňa.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ticho pravej lásky prológ + 1. kapitola:

 1
6. sima
29.01.2013 [9:36]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Wera
14.09.2011 [7:35]

Wera Emoticon

10.09.2011 [8:23]

AnnabeLLkaDobře, vstala jsem takhle "brzo" ráno, abych se mohla do tvých povídek pustit. Emoticon Věř mi, obykle vstávám až někdy na čas oběda, takže je to u mě vzácnost. Emoticon

A já toho brzkého vstávání nelituji, protože mi to hned zvedlo náladu. Bylo to super! Emoticon Víš, připadalo mi to jako z nějakých filmů.
No, prostě jsem před očima živě viděla všechen ten děj, co se tam odehrával.
Popsala si to tak skvěle, že jsem si to uměla báječně představit. Doslova mě to vtáhlo do děje! Emoticon Emoticon Emoticon

Nebudu ti znovu psát, že píšeš přímo dokonale, skvěle a úžasně, to ty přece víš, viď? Emoticon Tu Bellu jsi popsala fakt dobře. Mělo takový ten... Prostě to neumím popsat slovy. Když jsme hltala tuhle povídku, tak jsem si věřila každé slovo! I to, že má každé oko jiné. :D Fakt! Emoticon

Jinak jsem opět pěkně vytočená, protože je to zobrazeno 260krát a z toho jako čtyři komentáře? To je ubohost!
Jak sama vidíš, tuto povídku čte hodně lidí. Musíš to ale brát tak, že jsou líní, nebo doopravdy neumí projevit svůj názor, což bych se v dnešní době ani nedivila. Emoticon Mně se to prostě a jednoduše líbilo, jdu číst další díl! Emoticon

17.05.2011 [14:08]

LuLuu Emoticon Emoticon Emoticon

17.05.2011 [8:00]

123Alice123Bolo by dobré keby Ed nebol sukničkár... Ale môže byť. Vypadá to zaujímavo a mám chuť to čítať. Už sa neviem dočkať na ďalšiu kapitolu. Dúfam, že bude čo najskôr. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. lelus
16.05.2011 [22:18]

len nech Edward nie je sukničkár... prosím... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!