Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nové štěstí - Prolog + 1. kapitola

Sněhurka-a-myslivec6


Nové štěstí - Prolog + 1. kapitolaCo kdyby se ukázalo, že upíři mohou mít děti?
Ale jak? A kdo by se je rozhodl mít?
Povídka navazuje na Rozbřesk. Návštěva Petera a Charlotte zamíchá životy všech Cullenů. Jak to nakonec dopadne?
Dozvíme se, že Cullenovi čekají návštěvu. Prozatím se ještě nic neděje, jen Bella trochu zmatkuje. A všichni očekávají přichod vlků, aby se mohli domluvit.

 

Prolog

 

Máme spoustu času na tom pracovat," připomněla jsem mu.

„Věčnost, věčnost a věčnost," zašeptal.

„Tak je to správně."

A pak jsme blaženě pokračovali do toho malého, ale dokonalého kousku naší věčnosti.

 

 Dnes jsou to tři roky ode dne, kdy jsme odolali náporu Volturiových. Za to dobu jsme měli celkem klid. Všichni si užívali života s Nessie. Já a Edward jsme začali chodit na vysokou a o Nessie se rozhodli starat Jacob a Esme (samozřejmě kdykoliv jsme mohli, tak jsme byli s nimi). Dnes ale svítilo slunce, a tak byli všichni doma a jen tak se poflakovali.

Alice mě zrovna přemlouvala k nákupům, když najednou dostala vizi.

„Tak co, Alice, přišly nějaké krásné nové šaty?" zeptala se s úsměvem Rose.

„Ne, přijdou k nám na návštěvu Peter a Charlotte."

„To je skvělé!" vykřikl Jasper, ale v zápětí se zarazil, protože poznal Aliciny pocity.

„Přivedou nějakou upírku," řekla Alice a všichni zkameněli. Každý pochopil, že neznámá upírka není při vlkodlakovi a poloupírce nejlepší nápad.

 

1. kapitola

Peter, Charlotta a ta neznámá upírka měli přijít za týden. To je ještě dost času na vymyšlení něčeho opravdu dobrého. Rozhodli jsme se to pořádně probrat až zítra i s vlkodlaky, aby byli v obraze. Já ale pořád přemýšlela nad tím, co bychom měli udělat. I když už Nessie spala a my s Edwardem na sebe měli konečně čas, nedokázala jsem přestat myslet na tu upírku. Možná že opravdu nemá zlé úmysly a prostě se jen přidala k Peterovi a Charlottě, ale co když to tak není...

„Lásko, neboj se, dopadne to dobře." Edward vycítil můj neklid a snažil se mě uklidnit. Jemně mě políbil, ale já mu polibek neopětovala. Musela jsem myslet na Nessie.

„No tak..." vydechl. „Nesmíš se trápit."

Po chvilce, kdy jsem se ani nepohla, dodal: „Buď to půjde po dobrém anebo po zlém." Já ale pořád nic nedělala.

„Jak myslíš..." řekl Edward a hladově se na mě vrhl. Už jsem to nevydržela. Vždyť jsme nebyli spolu skoro týden.

Vášnivé polibky jsem mu oplácela. Jemně otevřel ústa a já se mu jazykem ihned dostala dovnitř. Pak přešel na můj krk a já jen slastně zavzdychala. Jemně mě kousal a líbal všude, kde nebyla moje noční košilka. Já mu zatím, abych tu chvíli prodloužila, košili rozepínala knoflík po knoflíku.

Když byla konečně dole, začala jsem Edwarda hladit a líbat po jeho vypracovaném těle. Mezítím mi stihl servat košilku. Jemně jsem mu skousla ušní lalůček a vrhla jsem se na jeho rty.

Zbytek jeho oblečení rychle následoval to moje. Hrál si s mými prsy, ale já už to nemohla vydržet. Přitáhla jsem si ho blíž a on pochopil. Konečně do mě vniknul. Vzdychla jsem, začala pohybovat svými boky a on mi šel okamžitě vstříc. Za chvíli jsme oba vystoupali k vrcholu.

Po noci plné vášně, kdy jsme se milovali téměř bez ustání, přišlo ráno. Pořád jsme neměli dost, ale Nessie se musela každou chvíli probudit. Před příchodem vlků jsme měli jít na lov, aby byli klidní.

Sešla jsem do kuchyně, kde už byli všichni kromě mě, Edwarda a Nessie. Do školy tenhle týden nikdo jít neplánoval. Máme důležitější věci na práci.

„Dobré ráno," řekla jsem a všichni odpověděli. I když nikdo z nás kromě Renesmé nespí, tenhle zvyk jsme si uchovali.

„Žhavá noc, co?" prohodil Emmett, když jsem kolem něj procházela. „Jestli chceš, půjčím ti někdy pouta vlastní výroby."

Zaskřípala jsem zuby. Emmetta mám ráda, ale někdy mě vážně štve. Mezitím už sešel dolů Edward a dokonce i Nessie. Pozdravila nás a sedla si k snídani, kterou jí nachystala Esme.

„Alice, jsou nějaké nové důležité zprávy?" zeptala jsem se naší věštkyně.

„Bello, prosím, buď klidná. Žádné nové zprávy, myslím, že si to moc bereš. Všichni jsme nervózní, ale zas tak vážné to není. Třeba je to prostě nějaká hodná upírka, která se přidala k Peterovi a Charlottě." Cítila jsem, že se mě Alice snaží uklidnit. Dokonce i Jasper jí začal pomáhat svými schopnostmi.

„Jaspere, zas tak moc se nebojím."

„Mně se zdá, že ano. Ale jestli ti to vadí, přestanu."

„Dobře, tak trochu klidu zvládnu," usmála jsem se a všichni ostatní taky.

„Kde je vlastně Jacob? Dnes s námi na lov nejde?" zeptala se Esme na otázku, která mi už chvíli taky vrtala hlavou.

„Ne, chce dnes být chvíli v La Push," odpověděl můj Edward. Tolik mu to slušelo... Na vteřinku jsem si pomyslela, že na lov bychom jít nemuseli a mohli bychom pokračovat tam, kde jsme ráno skončili. Okamžitě jsem ale myšlenku zapudila. Máme na práci důležitější věci.

„To je škoda..." vzdychla Renesmé.

„Vždyť tady je skoro pořád. Vím, že ho máš ráda, ale on má i jiné povinnosti," řekl Edward.

„Je tady tak často, že už si začínám zvykat i na ten jeho děsný pach," prohodil Emmett a Rose ho ihned zpražila pohledem.

„Jacob patří k Nessie. Je součástí naší rodiny." To bylo od Rosalie milé. Ke mně se sice po narození mojí dcerky chovala skvěle, ale Jacoba moc nemusela. Takže jsem byla mile překvapená.

„No tak už pojďme, ať ten lov vůbec stihneme," pronesl naoko vážně Carlisle. Všichni jsme se zasmáli. Máme čas pár hodin a jsme upíři. Takový problém to zase nebude. Pak už jsme se ale přesunuli do lesa, abychom si ten lov opravdu užili (no nejvíc si ho chtěl užít Emmett).

„Doufám, že dnes budeme aspoň chvíli sami," zašeptala jsem Edwardovi do ucha, když jsme se trochu vzdálili od rodiny. Podíval se na mě černýma očima. Buď měl takovou žízeň anebo se těšil na tu chvilku o samotě. Doufala jsem, že to druhé.

Pak už jsem ale ucítila pach zvířecí krve a nechala jsem se pohltit instinktem...

 

 


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nové štěstí - Prolog + 1. kapitola:

 1
17.05.2011 [20:00]

klarushaDíky moc, že se vám to líbí. Pokusím se psát delší kapitolky, ale jde to těžko... Emoticon

17.05.2011 [9:31]

rezuleMoc hezké, těším se na další a doufám, že příště bude kapitola delší... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.05.2011 [23:30]

ada1987moc pekné! som zvedavá, kto je tá nová upírka. Emoticon

16.05.2011 [19:27]

ElisnMáš to moc pěkný Emoticon , jsem zvědavá jak se to rozvine. Emoticon Emoticon

16.05.2011 [18:54]

LenuleCullenEmmett aby neměl zase připomínky ohledně Belly Emoticon Emoticon Emoticon Bezvadný, určitě si přečtu další kapču Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.05.2011 [18:43]

klarushaPajam a Roxano, moc díky za opravu. Budu se snažit příště tolik chyb nedělat. Jenomžě tepre začínám psát a moc mi to nejde... A ostatním děkuju, že se líbí. Další kapitolku asi přidám zítra. A prosím klidně mi pište, co se Vám na tom nelíbí, abych se mohla zlepšit. Přece jenom je to moje první povídka...

3. daslli
16.05.2011 [18:31]

Krása... pokračuj... už sa teším na ďalšiu kapitolu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. marfii
16.05.2011 [18:02]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. mňamka
16.05.2011 [15:26]

super honem dalšííí Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!