Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Rubrika 15+

Kristen W - SU


 

Isabella Drákulová 30. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Isabella Drákulová 30. kapitola„Co se stalo v den, kdy jsi mě přeměnil? Chci ale pravdu, Aro,“ řekla jsem nekompromisně a ruce si založila na hrudi v čekajícím gestu. Aro se vyděsil, ale jen na zlomek vteřiny, mně to však neuniklo. To ho prozradilo.
„Netuším, o čem to mluvíš. Řekl jsem ti, co se stalo,“ řekl výmluvně, ale hlas se mu třásl jako osika. Další důkaz, že je to lež. Musím se přiznat, že mě bolelo, že muž, kterého jsem považovala za přítele, mi celou tu dobu lhal.

 

Tak to je brutus!!! 10. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Tak to je brutus!!! 10. kapitolaKdopak je chudák v tomhle baráku celém? No, já… Chudák Bella to u těch druhých Cullenových vážně nemá jednoduché, ale tohle už bude poslední kapka. Přeji příjemné čtení a samozřejmě vás prosím o komentář.

 

Isabella Drákulová 27. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Isabella Drákulová 27. kapitolaKdyž se za nimi zavřely dveře, spustila jsem proud slz nanovo. Pokaždé, když odešli nebo když odešel Aro, jsem se rozbrečela. Připadala jsem si jako zatoulané štěně, které nikdo nechce a všem dělá problémy, a přitom potřebuje ochranu a lásku.
Bože, jestli existuješ, prosím, vezmi si mě už k sobě. Hladovým, jsem zneužívána jako nějaká poběhlice a ukradli mi to nejvzácnější, co jsem kdy měla. Sbohem, otče. Sbohem, Edwarde. Už nemohu dál. Prosím, bože, přeji si zemřít.

 

Love in Volterra 19. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Určitě si pamatujete, že Cristina a Aro se zasnoubili, ale nevzali... Ne, dnes nás nečeká svatba, ale oslava roku od zasnoubení. Kapitola sice přišla o něco déle, no, ne o něco déle, o dost déle, ale zato je delší než jindy.

 

Isabella Drákulová 20. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Isabella Drákulová 20. kapitolaDnes večer je ve škole Heloweenský ples. Na ten jsem se těšila. Kostým jsem už měla připravený, ale nikomu jsem neřekla, za co jdu, ale asi si to většina typovala. A asi se i trefili, protože jdu za upírku.
Nevím, za co jdou ostatní, ale bude to něco, až je uvidím. Neměla jsem žádný typ, za co by mohli jít. Pár věcí mě napadlo, ale chtěla jsem se nechat překvapit. Sraz máme až tam, takže do školy rovnou poletím, a jak mám ve zvyku, přijdu s mírným zpožděním.
Ono sice kdo pozdě chodí, sám sobě škodí, ale když přijdeš pozdě, strhneš na sebe větší pozornost, což já mám ráda. Dneska bych to přirovnala k Popelka, přišla pozdě na ples, získala si srdce prince a utekla před půlnocí, já nikam utíkat nemusím, což je plus.

 

Jasperovy Vánoce

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Je to o Vánocích a o smrti Alice.

 

Isabella Drákulová 17. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Isabella Drákulová 17. kapitolaPraštil jsem se silně do čela, abych se probral, když v tom jsem uslyšel velmi známý zvuk křídel. Podíval jsem se na okno, ve kterém stála Bella v nádherných bílých šatech. Vypadala jako anděl, který ke mně spadl z nebe.

„Bello,“ zašeptal jsem a hned byl u ní a objímal ji. Taky mě objala. Byl jsem tak rád, že je v pořádku. Když jsem objetí povolil a podíval se jí do tváře, ihned ji přiblížila k té mé a políbila mě. Polibek jsem jí rád vrátil.

Bella se na mě nalepila celým tělem a já pod tlakem jejího těla musel začít couvat. Couval jsem pořád dál, až jsem nohama narazil do postele, na kterou jsem se překvapením a s pomocí Belliných rukou posadil.

„Bello, tohle já nemůžu,“ zašeptal jsem, protože jsem věděl, k čemu se schylovalo. Bella se postavila těsně ke mně a já na ni koukal jako na božstvo se zakloněnou hlavou, abych jí viděl do očí.

 

Koniec? Nie, iba začiatok - 9. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Koniec? Nie, iba začiatok - 9. kapitola„Ako reaguješ na starých známych?"
Kapitola, ktorá všetko zmení. Len pre silné žalúdky. Príjemné čítanie.

 

Nástrahy osudu - 2. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Nástrahy osudu - 2. kapitolaPro Bellu nastal šťastný a dlouho očekávaný den – její snoubenec Matt odjíždí na služební cestu do Paříže.

 

Stratený živel - 19. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Stratený živel - 19. kapitolaEdward pozval Bellu k sebe na večeru. Ako to dopadne?

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11 ... 145   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!