Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Rubrika 15+

The Host


 

Čas na nový život

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Čas na nový životOn je člověk, ona taky, ale nemohou být spolu. Přináším Vám první jednorázovou povídku. Dlouhou dobu jsem se odhodlávala registrovat a dnešní ráno mě napadla tato povídka. Tak je tady. Přeji vám pěkný den, XloverX.

 

Skrytá touha - 32. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Skrytá touha - 32. kapitolaOpět kapitola z Bellina pohledu. Jak proběhne její přeměna v upírku? Zvládne to? Přeji příjemné počtení. Vaše LadyS.

 

Skrytá touha - 31. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Skrytá touha - 31. kapitolaBella prošla posledním mysteriem a nechala se od Edwarda kousnout. Co bude následovat? Jak to celé dopadne? Tentokrát netradiční kapitola z pohledu Edwarda. Přeji příjemné počtení. Vaše LadyS.

 

Skrytá touha - 30. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Skrytá touha - 30. kapitolaPoslední páté mysterium Katabasis je tady. Přeji příjemné počtení. Vaše LadyS.

 

Skrytá touha - 29. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Skrytá touha - 29. kapitolaPoté, co vyšla všechna tajemství najevo, si Bella užívá společné chvíle s Edwardem. Podstoupí přípravu na poslední páté mysterium a také ji čeká velké překvapení. Přeji Vám příjemné počtení. Vaše LadyS.

P. S. Přikládám trailer na osvěžení paměti po dlóóóúhé pauze. :-)

 

Zakletá Popelka 66. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Zakletá Popelka 66. kapitola„Co to má znamenat? Proč mi dáváš papíry k rozvodu? Co se stalo?“ zeptal jsem se nevěřícně a divil se, že jsem se jí zeptal klidně, protože uvnitř mě bylo zvíře, které chtělo ničit a řvát, ale na druhé straně tam bylo zraněné štěně.

 

Odpusť, Alice Prolog a 1. Sarah

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Odpusť, Alice Prolog a 1. SarahJasper Whitlock byl charismatický muž již za svého lidského života. Svůj dar, který mu umožňuje cítit a zároveň i ovlivňovat emoce druhých, měl v sobě skrytý už od dětství. Ale i přednost může být prokletím...

18+ a asi bych měla dodat, nelekněte se. Na romantiku taky časem dojde jen se budete muset obrnit trpělivostí.

 

Jasperova dcera 32. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Jasperova dcera 32. kapitolaZ kapsy jsem vytáhla celkem velkou krabici. Otevřela jsem ji a zamrzla. Alice, kde jsi tohle splašila? V krabici bylo několik pout pěti barev. Popadla jsem tři pouta s tygřím vzorem a krabici zase uklidila zpátky do kufru. Ještě jsem vyhrabala z té hromady prádla korzet s tangy, punčochami a byli k tomu i boty na podpatku. Alice, ty jsi génius.

 

Jasperova dcera 31. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Jasperova dcera 31. kapitola„Jdu si zaplavat,“ řekla jsem jen a dost pochybovala o tom, že mě slyšel. Rozeběhla jsem se, protože mi bylo vedro a už jsem chtěla být ve vodě. Když jsem byla po kolena ve vodě, skočila jsem šipku do vln.

 

Jasperova dcera 30. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Jasperova dcera 30. kapitolaRozhlédla jsem se a zrak mi padl na obrovskou postel s nebesy. Na ní bylo z červených okvětních lístků vytvarované srdce. Rozhlédla jsem se ještě po pokoji a všimla si, že okvětní lístky jsou všude a stejně tak zapálené svíčky. No prostě dokonalá romantická atmosféra.

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 145   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!