Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Rubrika 15+

vysvědčení


 

Jasperova dcera 27. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Jasperova dcera 27. kapitolaZačala hrát klavírní hudba, kterou hrál David. David byl i za svého lidského života profesionální klavírista, a tak jsem ho poprosila, aby mi hrál na svatbě. S nadšením přijal. Otevřely se dveře a z nich vyšly Alice s Jane a začaly rozhazovat okvětní lístky. Dveře se zase zavřely a připravila jsem se já s otcem a Heidi s Rosalií chytly do rukou konec mého závoje a vlečky.

 

Jasperova dcera 22. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Jasperova dcera 22. kapitola„Od tebe chci vysvětlení,“ řekla jsem trochu nakrknutě a nabroušeně a založila si ruce na hrudi. Usmál se a nabídl mi rámě. Nadzvedla jsem jedno obočí a čekala, co z něj chytrého vypadne.
„Naplánoval jsem nám romantický večer. Chtěl jsem, aby to bylo překvapení.“ To mi jako vysvětlení prozatím stačilo, tak jsem přijala jeho rámě, které mi hned nabídl. Šli jsme ke dveřím, ale všimla jsem si, že na něj táta mrkl a Edward mrkl zpátky. Něco chystá, ale nechala jsem to plavat.

 

Jasperova dcera 21. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Jasperova dcera 21. kapitola„Tak, jak ti můžu pomoci?“ zeptala se mě smrtelně vážně bez jediné známky ironie. To jsem se už uklidnila, myslím. Pořád jsem se trochu pochechtávala, ale jinak to prostě nešlo. Nedokážu si představit Emmetta, který by byl sto let bez sexu. On bez sexu nevydrží ani dva dny.
„Dám mu šanci z trestu vycouvat,“ řekla jsem, zavřela oči a změnila svou podobu. Zaslechla jsem zalapání po dechu. Otevřela jsem oči a šla k zrcadlu. Vypadala jsem přesně jako Rosalie. Začala jsem se upravovat a koukat na sebe ze všech možných úhlů. Zkrátka jsem vypadala krásně.

 

Jasperova dcera 19. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Jasperova dcera 19. kapitola„Rodino, musím se s vámi rozloučit,“ řekla jsem sklesle. Všichni po mně šlehli nesouhlasným pohledem.
„Co to říkáš, Bello?“ ptal se mě jako první Edward vyděšeně. Co jsem si myslela? Že mi ještě koupí letenku? V duchu jsem se ušklíbla. On by mě nepustil ani na záchod a pustil by mě do Volterry? Komicky vtipné.

 

Jasperova dcera 18. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Jasperova dcera 18. kapitolaNemohla jsem tomu uvěřit! Má dohoda s Arem se naplnila a já můžu jít domů! Aro pořád doufá, že zůstanu. A není jediný. Všichni se mě tu snaží udržet. Pořád hledají nějaké důvody, proč nemám odjíždět.

 

Zakletá Popelka 59. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Zakletá Popelka 59. kapitola„Ty krávo jedna! Tohle je jen hra, ne souboj!“ zakřičela jsem na Lanu nenávistně a hodila na ni pohled jsi mrtvá. Lekla se ho a o krok ustoupila. Věděla jsem, že ta rána byla určená mně, a o to víc jsem se cítila špatně, že musel trpět někdo jiný. Přešla jsem k Noře a klekla si k ní.
„Promiň, Noro, schytala jsi ránu, která byla určená mně. Pojď, vezmu tě na ošetřovnu,“ řekla jsem jí smutným hlasem, vzala ji za ruku, kterou jsem si dala kolem krku a druhou rukou jsem ji chytila kolem pasu. Vytáhla jsem ji do vzduchu, aby to vypadalo tak, že stojí na své zdravé noze, a rozešla se pryč z tělocvičny.

 

Zakletá Popelka 58. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Zakletá Popelka 58. kapitola„Tak, kam pojedeme? Miláno, Řím, Paříž?“ začala jsem dávat návrhy a doufala, že se aspoň trefím. U Alice nikdo nikdy neví, ji nemůže předvídat ani Edward, který by jí četl myšlenky, kdybych mu to dovolila. Ale já mu to nedovolím, ani kdyby se na hlavu postavil.
„Dneska pojedeme jen do Páté Avenue, dlouho jsem tam už nenakupovala a mají dneska nějaký extra výběr,“ řekla a já na ni vytřeštila oči. To teda nepojedeme daleko, to je jen pár bloků odtud. Tak to abych si podobu změnila i já. Aspoň si pak budu moct věci, co si dneska koupím, rovnou uklidit.

 

Vždycky a navěky - 3. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Vždycky a navěky - 3. kapitola Bella je už deset let upír. Předešlý život si nepamatuje a všechno, co se o sobě tu krátkou dobu od začátku své věčnosti naučila, se absolutně vůbec neslučuje s informacemi, které jí o lidské Belle Masenové odhalil Carlisle. Být v ní zbytek lidskosti, možná by cítila smutek, zoufalství a třeba i hněv. Jenže tohle všechno zapomněla a tak není divu, že se zachová pro ni jediným možným způsobem - čistě upírsky... Pohled Belly

 

Zakletá Popelka 57. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Zakletá Popelka 57. kapitola„Tak ahoj, Anno!“ zakřičel ještě Brian a pak jsem slyšela už jen otevírat dveře. Mobil jsem natočila tak, aby to Edward neslyšel.
„Ahoj, Briane!“ zakřičela jsem na rozloučenou a mobil vrátila do původní polohy, abych mohla dál mluvit s Edwardem.
„Kdo to byl?“ zeptal se Edward, když jsem mobil vrátila do původní polohy k uchu. Zarazila jsem se. Ajajaj… Jak mu to říct?

 

Zakletá Popelka 56. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Zakletá Popelka 56. kapitolaBrian se ke mně začal přibližovat. Byla jsem jako paralyzovaná, nemohla jsem se hnout. Najednou jsem cítila tlak na svých rtech. Automaticky jsem jimi pohla. Brianovy ruce se dotkly mého pasu…

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 145   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!