Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Rubrika 15+

Ed, bell, jac


 

Tak to je brutus!!! 14. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Tak to je brutus!!! 14. kapitolaTa druhá Bella má svůj happy end, ale co z toho všeho plyne pro mě? Co mám já? Ponaučení? To asi těžko... Naposledy příjemné čtení vám přeje chloe.

 

Stratený živel - 20. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Stratený živel - 20. kapitolaAko bude vyzerať nasledujúce ráno? S kým sa Bella zoznámi?

 

Jasperova dcera 9. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Jasperova dcera 9. kapitola„Smím prosit o tanec, mylady?“ zeptal se mě, natáhl ke mně ruku a uklonil se. Měla jsem pocit, že se každou chvíli probudím nahoře v posteli, protože všechno bylo až moc hezké na skutečnost. Jestli je to sen, tak se už nikdy nechci probudit. Usmála jsem se a vložila svou ruku jemně do jeho.
„Ovšem, mylorde,“ řekla jsem vážně, ale cukaly mi koutky. Usmál se a ovladačem zapnul hi-fi věž, která začala hrát valčík. Usmála jsem se a začala pomalu tančit. Edward mě skvěle vedl po celém pokoji. Každý jeho pohyb byl ladný a skvěle navazoval na další. Je skvělý tanečník. Vnímala jsem jenom hudbu, tanec a jeho.

 

Zakletá Popelka 54. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Zakletá Popelka 54. kapitola„Jak to bez tebe vydržím?“ zašeptal Edward zoufale a já se usmála a políbila ho na špičku nosu, která ke mně byla nejblíže. Políbila bych ho na rty, ale ty byly moc daleko a já nechtěla zvedat hlavu.
„Budeš muset. Ani já nechci být takovou dobu bez tebe, ale konečně se mi splnil sen o studiích na Manhattanu, měl bys mě podpořit, přát štěstí a radovat se se mnou,“ řekla jsem trochu smutně. Vím, že mě Edward miluje, ale myslela jsem, že mě bude v mých snech podporovat. Zatvářil se nechápavě a trochu s odporem, který jsem nechápala.

 

Jasperova dcera 8. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Jasperova dcera 8. kapitola„Bello, už mě, prosím, pusť,“ prosil mě tak zoufale, až jsem málem neodolala a pustila ho. Ale odolala jsem, měla jsem ovšem namále. Já nikdy neuměla skákat podle něčího pískání. Zakroutila jsem hlavou a ďábelsky se usmála.

 

Jasperova dcera 7. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Jasperova dcera 7. kapitolaUž ležel pode mnou jenom v boxerkách a já pořád měla korzet. Ale ne na dlouho. Korzet letěl taky do kouta a Edward si mě přetočil pod sebe. Přisál se na jednu mou bradavku a laskal ji jazykem. Druhou laskal svou rukou. Slastně jsem vzdychala.

 

Volná jízda - 5. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Volná jízda - 5. kapitolaAno, smutek nebude trvat věčně, ale co se potom stane s Bellou, Izzie, Isabellou – nebo jak si teď vlastně bude říkat? Dostala pořádný kopanec od života, ale znovu se postaví na nohy a půjde dál. Běž, věř, dokážeš. Ovšem tady její život nekončí. A taky ji nepotkalo první neštěstí.

 

Zakletá Popelka 52. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Zakletá Popelka 52. kapitola„Huh, takové ráno bych bral častěji. Jen bylo trochu drsné probuzení, když jsem se v posteli probudil sám, vylezu z ní a málem ohluchnu. A pak zjistím, že taky moje manželka tančí se zapnutou televizí jako pro nahluchlý a vypadá, jako by ji osvítil duch svatej,“ řekl jsem jí, když jsem našel hlas, když ode mě trochu ustoupila, jinak bych ji asi propíchl svým údem.

 

Vždycky a navěky - 1. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Vždycky a navěky - 1. kapitolaSeznamte se s Edwardem Masenem: otcem na plný úvazek a novým učitelem angličtiny na střední škole ve Forks.

 

Isabella Drákulová 34. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Isabella Drákulová 34. kapitola„Adriano, lásko, co se tehdy stalo? Kam jsi zmizela? Pověs mi to, prosím,“ začal jsem opatrně, protože jsem nevěděl, co to s ní udělá. Celá ztuhla, ale po chvíli zase roztekla a lehla si tak, aby mi viděla do tváře.

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 145   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!