Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Rubrika 15+

Quil


 

Prvý sen

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Môj prvý pokus o tripple drabble (300 slov). Téma je možno obohraná ale je to všetko z mojej hlavy.

Bellin prvý sen.

Príjemné čítanie. LiviaCullen

 

Asistentka II - 28. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Asistentka II - 28. kapitolaNikdy nevieš, ako silný si v skutočnosti, kým zostať silný, nie je tvojou jedinou možnosťou.
"Koho by si si vybral, keby ti dám na výber? Zachrániť Bellu pred bolesťou alebo Rosalie jej život?” šepla potichu a ja som prestal dýchať. Nie preto, že by ma bolesť a strach paralyzovali. Nie preto, lebo moja smrť bola na dosah. Ale preto, lebo som nemal v skutočnosti na výber.

 

Tvoj život v mojich rukách

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Tvoj život v mojich rukáchRosalie si prežila za ľudského života muky, za ktoré bol zodpovedný jej snúbenec, Royce King. Lenže jej život sa smrťou neskončil a potreba pomsty ju doženie až naspäť k nemu... Mel99

 

Minulosť si ťa nájde - 13. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Minulosť si ťa nájde - 13. kapitolaMali ste pravdu. Dnes sa nám tu konečne objaví Emmett. Ako zareaguje na svojho brata? Obmedzenie som dala kvôli pár neslušným slovám.

 

Miluj mě, jestli to dokážeš - 5. kapitola - Tajnosti

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Miluj mě, jestli to dokážeš - 5. kapitola - TajnostiTrochu kratší, ale snad dobrá. Bella odchází domů. Edward něco plánuje. Vyjde mu jeho plán, až nastane čas?

 

Překážky - Třicátá pátá

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Překážky - Třicátá pátáPoviedka sa umiestnila na 2. mieste naj poviedky júla. Autorke gratulujeme!
Stud...

Může se ženě stát ještě něco horšího, než že se za sebe stydí? Jaké má k tomu Bella důvody se dočtete v (zatím) nejdelší kapitole Překážek.

Výjimečně 15+

 

Kam čert nesmie, pošle Rosalie - Aj diabol je anjelom - 42. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Kam čert nesmie, pošle Rosalie - Aj diabol je anjelom - 42. kapitolaVšetky pohľady sa stočili na mňa, ale moje oči nevideli nikoho iného, len Carlislea. Stál pred ozdobeným altánkom v čiernom smokingu a unesene na mňa hľadel. Bella prišla na koniec a Alice ju posadila na lavičku vedľa seba. Usmiala som sa a urobila som prvý krok vpred. Pomaly som kráčala v ústrety svojmu budúcemu manželovi a užívala som si každý moment.

 

Isabella Drákulová 15. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Isabella Drákulová 15. kapitolaPlán na odstranění Wayna se může spustit.

 

(S)ex, drogy a alkohol

Nedoporučujeme číst do 15 let.

(S)ex, drogy a alkoholPůsobení měsíčku a kyselého jablka po večeři. Báseň je na motivy písničky ,Prší, prší...'.

P.S.: Věřte, pily jsme jen vodu. ;)

 

Lilliane Mercerová? Volturiová? Nebo Cullenová? 36. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Lilliane Mercerová? Volturiová? Nebo Cullenová? 36. kapitolaVolturiovi už dávno nejsou nepřátelé. Jsou to podřízení, přátelé, rodina a ochránci, ale ona? Ona sem nepatří. Já ano…

« Předchozí  1 ... 4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14 ... 145   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!