Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jasperova dcera 9. kapitola


Jasperova dcera 9. kapitola„Smím prosit o tanec, mylady?“ zeptal se mě, natáhl ke mně ruku a uklonil se. Měla jsem pocit, že se každou chvíli probudím nahoře v posteli, protože všechno bylo až moc hezké na skutečnost. Jestli je to sen, tak se už nikdy nechci probudit. Usmála jsem se a vložila svou ruku jemně do jeho.
„Ovšem, mylorde,“ řekla jsem vážně, ale cukaly mi koutky. Usmál se a ovladačem zapnul hi-fi věž, která začala hrát valčík. Usmála jsem se a začala pomalu tančit. Edward mě skvěle vedl po celém pokoji. Každý jeho pohyb byl ladný a skvěle navazoval na další. Je skvělý tanečník. Vnímala jsem jenom hudbu, tanec a jeho.

9. kapitola

 

Když jsem se probudila, byla ještě tma. Rozhlédla jsem se po pokoji a zjistila, že jsem v posteli sama. Začalo mi být smutno. Vstala jsem a okolo těla jsem si obmotala přikrývku. Pomalu jsem šla do obýváku.

V kuchyni na mě čekal polonahý Edward s mojí snídaní. Lívance. Když viděl, co mám na sobě, jeho oči jako na povel zčernaly. Usmála jsem se. Zasedla jsem ke stolu a pustila se do snídaně. Snědla jsem je do posledního drobečku.

Chtěla jsem umýt talíř, ale Edward mi ho vytrhl z ruky a hned byl umytý. Tu jeho rychlost miluju. Otočil se na mě, přitiskl mě k sobě, natlačil mě ke kuchyňskému pultu a vrhl se na moje rty. Vysadil mě na pult a začal uvolňovat přikrývku na mém těle.

Nezůstala jsem pozadu a uvolnila tkaničku na jeho teplácích. Ty poslušně sklouzly po jeho nohách na zem. Edward z nich vystoupil a odhodil je pryč. Natiskl mě na své tělo tak pevně, že jsem skoro zanaříkala, ale byla jsem zaneprázdněna svým vzrušením.

Svými prsy jsem se třela o Edwardovu hruď. Oba nás to nesmírně vzrušovalo. Edward jen tak svým klínem narážel na ten můj, ale nikdy do mě nevstoupil. On mě zabije! Když jsem ho chtěla okřiknout, vstoupil do mě. Protože jsem to nečekala, vyděšeně jsem se nadechla, ale pak jsem se uvolnila a užívala si.

Edward do mě pronikal tvrdě, zato pomalu, ale ne zas tak pomalu. Lehla jsem si na kuchyňskou linku a dávala pozor, abych si nelehla třeba na nůž. To by Edward asi nepřežil, kdyby to táta zjistil.

V křečích rozkoše a slasti jsem se na lince prohýbala jako luk a Edward mě při každém mém stenu políbil mezi má prsa. Ještě několikrát přirazil a já vybuchla a vykřikla jeho jméno, co mi hlasivky stačily. Přirazil ještě jednou a vykřikl i on. Trochu zmoženě se svalil na mě a dýchal mi do prsou.

Bylo to krásné. Asi se ze mě stala nymfomanka. Nepochopím, jak jsem si něco takového mohla odpírat dvaašedesát let. Jak jsem to mohla vydržet? Vždyť jsem byla proti přírodě, i sama proti sobě. Ale teď je to už jedno.

Když jsme se dostatečně vydýchali, chtěla jsem se jít osprchovat, ale Edward mě nepustil. Přidržel mě na pultu a klekl si přede mě. Koukala jsem na něj nechápavě. Nevěděla jsem, co chce dělat. Mé nohy si dal na svá ramena a hlavu sklonil k mému klínu.

Začal mé místečko laskat jazykem. Doháněl mě tím k šílenství. Pevně jsem stiskla své nohy kolem jeho hlavy, aby mi neutekl. Lízal mé místečko a dopomáhal si rukou, spíše prsty. Cítila jsem, že do mě strčil jeden prst a začal jím uvnitř mě kmitat. K tomu ještě mé místečko dráždil svým jazykem. Tohle nešlo vydržet.

Vybuchla jsem a zhluboka dýchala. Ale on pořád pokračoval. Tentokrát do mého těla strčil dva prsty a začal kmitat. Po chvíli je vyndal a vstoupil do mě jazykem, kterým, jen tak mimochodem, se v mém těle taky pohyboval. On mě tím fakt jednou zabije. Taková slast a rozkoš.

Když mi dopřál druhý orgasmus, vlastně třetí na kuchyňské lince hned za sebou, myslela jsem, že už toho víc nezvládnu. Neuvěřitelně mě tím vysílil, ale příjemně vysílil. Ještě chvíli jsem ležela na lince a vydýchávala se.

Když jsem se dostatečně vzpamatovala, seskočila jsem z pultu a šla do koupelny se osprchovat. Když jsem si zrovna myla vlasy, cítila jsem za sebou svalnaté a studené tělo. Otočila jsem se a narazila na Edwarda. Usmála jsem se, objala ho kolem krku a políbila ho.

Asi už všechno v kuchyni uklidil, snad jsem nerozbila žádný nábytek, a vyvětral, aby tam nebyla cítit ta vůně po milování. Já bych klidně nevětrala, abych všude cítila tu vůni našich těl, ale táta by asi tak rád nebyl.

Edward mě otočil k sobě zády a opřel mě o stěnu. Nechápala jsem, co to dělá. Pochopila jsem to až, když do mě zezadu vstoupil. Zaklonila jsem hlavu dozadu a z úst mi ušel sten. Edward začal toužebně přirážet.

Překvapilo mě, když jsem na zádech cítila jeho rty. Jel jimi pomalu až k mému krku a ramenům. Mezitím jeho ruce jely po liniích mých boků, až dorazily k prsům, které stiskl. Zasténala jsem a prohnula se. Začal líbat moje ramena, která byla jeho rtům asi nejblíže. Přirážel k mému klínu, až jsem ztratila pojem o čase. Do reality mě vrátila extáze a Edwardův výkřik mého jména.

Edward mě musel přidržovat, protože jsem byla od orgasmu úplně gumová. Kdyby mě pustil, padla bych mu k nohám. Celou mě pečlivě umyl. A až když mě sušil, mohla jsem se postavit na vlastní nohy.

Z koupelny jsem zamířila přímo do šatny a oblékla se do teplákovky a tenisek. Chtěla jsem vyskočit z okna a dojít si na lov, ale Edwardova ruka kolem mého pasu mě zastavila. Přitiskl si mě na hruď.

„Kam si myslíš, že jdeš?“ zeptal se mě. Rukama jezdil po mém těle, až se zastavil na mých prsou, které pevně stiskl. Vzdychla jsem a trochu se mi podlomily kolena, ale Edward mě držel pevně, takže jsem nespadla.

„Na lov. Chceš jít taky? Asi bude rodině podezřelé, že máš černé oči,“ zasmála jsem se, vytrhla se mu, vyskočila z okna a rozeběhla se do lesa. Ucítila jsem pumu, tak jsem se za ní rozběhla.

Spala na kameni nad potokem. Zezadu jsem na ni skočila a zakousla se jí do krku. Ani se mnou nestihla bojovat. Pochutnala jsem si na ní. Její tělo jsem vyhodila do vzduchu a nechala explodovat.

Cítila jsem na sobě něčí pohled. Otočila jsem se směrem, odkud jsem myslela, že ten pohled přichází, a uviděla Edwarda s fascinovaným výrazem. Opíral se o strom a ruce měl založené na prsou. Kdyby tak věděl, jak vypadal takhle krásně.

„Miluju tu tvojí dravost při lovu. Lovíš s takovou elegancí a krásou, až mě to fascinuje,“ řekl omámeně a očima klouzal po mém těle od shora dolů a od zdola nahoru, až se střetl s mým pohledem. Usmála jsem se. Pomalu jsem se k Edwardovi přibližovala.

„Když tě něco hodně baví, dáváš do toho celé své srdce. A to je nejdůležitější. Musíš všechno dělat srdcem, a ne pérem,“ řekla jsem s výsměchem, strčila do něj a malinko odskočila. Edward se zjevně nasral, přiskočil ke mně a vášnivě mě políbil. Nakonec jsme nezůstali jen u líbání.

Edward mě natlačil na nejbližší strom a namáčkl se na mě. Jednu nohu jsem mu položila na pas a jezdila s ní nahoru a dolů po jeho noze. Edward chytil do rukou moji mikinu a trhl. Odletěl mi zip, super. A protože jsem neměla triko ani podprsenku, měl krásný výhled na moje prsa.

Zatímco se kochal mými prsy, vyndala jsem mu z kalhot svého kamaráda. Edward mě nenechal si s ním pohrát, protože mě ještě surověji přitlačil na strom, sundal mi kalhoty i s kalhotkami a vstoupil do mě. Přirážel proti mému tělu, že se třásl i strom, o který jsem se opírala. Divila jsem se, že nespadl.

Domů jsme se vrátili okolo třetí hodiny odpolední. Člověk by neřekl, že jsme byli v lese tak dlouho. Otočila jsem se na Edwarda s jiskřičkami v očích. Měla jsem nápad, snad se mu bude líbit.

„Co bys řekl tomu, že bychom si udělali romantický večer?“ zeptala jsem se ho s nadějí v hlase a se psíma očima. Usmál se svým pokřiveným úsměvem, malinko ode mě odstoupil a uklonil se přede mnou.

„Vaše přání je mi rozkazem, mylady. Jděte se připravit a váš služebník obstará zbytek,“ řekl s úctou. Musela jsem se uchechtnout, ale poslechla jsem ho s největší radostí a vyběhla schody do našeho pokoje.

Zalezla jsem do sprchy a smyla ze sebe hlínu a jehličí z lesa. Zabalená v ručníku jsem přešla do šatny. Vybrala jsem si šaty a boty na podpatku a Edwardovi jsem vybrala černé boty, černé kalhoty a košili v barvě mých šatů. Věci jsem mu položila na postel a šla do koupelny.

Oblékla jsem si šaty i boty a začala pracovat na vlasech. Nakonec jsem vyčarovala jakýsi účes a dozdobila ho korunkou. Namalovala jsem se modrými stíny, řasenkou a leskem na rty a byla jsem hotová.

Vyšla jsem z koupelny a oblečení, co jsem nechala na posteli, bylo pryč, takže Edward už je taky hotový. Usmála jsem se a vyšla směr obývák. Zastavila jsem se na schodech, protože jsem zkoprněla úžasem.

Celý obývák byl osvětlený světlem svíček, které byly úplně všude. Na podlaze byli okvětní lístky růží a pod schody stál, jako bůh krásy, Edward oblečený ve věcech, které jsem mu připravila.

Těch pár schodů vyšel ke mně, uklonil se a chytil mě za ruku jako za dávných dob. Usmál se na mě a pomalu šel dolů. S úsměvem a očima zaseknutýma v těch jeho jsem šla s radostí vedle něj.

Odvedl mě až do kuchyně, kde bylo romanticky prostřeno pro jednoho. Edward mi odsunul židli a já se na ni posadila. Hned se vypařil a během vteřiny byl zpátky s talířem se stříbrnou pokličkou v ruce.

Talíř položil přede mě a pokličku odklopil. Na talíři se objevily těstoviny se sýrovou omáčkou a kuřecím masem. Už podle vůně jsem poznala, že se jedná o italský recept. Italské speciality miluju.

„Romantická večeře pro mou královnu,“ pronesl Edward jako sluha. Byl k smíchu, ale mně se to líbilo. S chutí jsem se do toho pustila. Edward mi ještě otevřel francouzské červené víno. Bylo skvělé.

Když jsem dojedla, Edward blesku rychle naskládal nádobí do myčky a vrátil se ke mně. Chytil mě za obě ruce a vyhoupl mě na nohy. Odvedl mě do obýváku a postavil se se mnou doprostřed.

„Smím prosit o tanec, mylady?“ zeptal se mě, natáhl ke mně ruku a uklonil se. Měla jsem pocit, že se každou chvíli probudím nahoře v posteli, protože všechno bylo až moc hezké na skutečnost. Jestli je to sen, tak se už nikdy nechci probudit. Usmála jsem se a vložila svou ruku jemně do jeho.

„Ovšem, mylorde,“ řekla jsem vážně, ale cukali mi koutky. Usmál se a ovladačem zapnul hi-fi věž, která začala hrát valčík. Usmála jsem se a začala pomalu tančit. Edward mě skvěle vedl po celém pokoji. Každý jeho pohyb byl ladný a skvěle navazoval na další. Je skvělý tanečník. Vnímala jsem jenom hudbu, tanec a jeho.

Nic jiného jsem nevnímala. A to byla chyba, jestli se to tak dá nazvat. Po otočce jsem slyšela zakašlání a všechna romantika byla pryč. Otočila jsem se a viděla celou rodinu stát ve dveřích. Usmála jsem se a skočila tátovi do náruče.

„Vítám vás doma. Jaký byl lov?“ ptala jsem se hned s trochu předstíraným nadšením. Byla bych raději, kdyby ještě nějakou chvíli byli pryč, pak bych si mohla ještě s Edwardem užívat. Táta se rozhlédl po pokoji a pak se podíval na mě.

„Velice úspěšný. Vypil jsem Emmettovi tři medvědy.“ Podívala jsem se na Emmetta a ten poníženě sklonil hlavu. Musela jsem se zasmát. To se moc často nestávalo, ale i já jsem mu jich pár, no dobře, více vypila.

„Můžete mi někdo vysvětlit, co znamená tohle?“ ukázal táta na výzdobu svíček a růží a pak na mé šaty. Otočila jsem se na Edwarda, který stál stále uprostřed obýváku, a šla k němu. Chytila jsem ho za ruku a podtočila se pod ní.

„Udělali jsme si romantický večer. Co myslíš?“ odpověděla jsem tátovi a zatočila se před ním dokola. Viděla jsem na něm výraz, jako by si něco nechtěl připustit, ale usmál se. Přesně takový měl, když jsem šla poprvé na maturiťák.

„Vypadáš překrásně, zlatíčko,“ řekl táta a koukal na mě jako otec, který si nechce připustit, že je jeho dcera dospělá. To jsem chápala velmi dobře. Jsem přece jeho jediná dcera. Přihnal se ke mně Emmett.

„Páni, Bello, nebýt ženatý s Rose, jsi moje,“ zařval z plných plic, popadl mě do náruče a začal se se mnou točit po celém pokoji. Já se smála na celé kolo a připadala jsem si, jako bych byla na kolotoči.

„Prrr, Emmette, tahle kočička je moje. Ta tvoje stojí za mnou a vrčí,“ řekl Edward. Emmett se zastavil v pohybu, pustil mě a hned líbal Rose. Nebýt Edwardových rychlých reflexů a rukou, skončila bych na zemi jako placka.

„Emmette, příště mě radši postav na zem,“ řekla jsem a Emmett se zastyděl. Musela jsem se usmát.

„A když už je tady ta výzdoba, co byste řekli tomu, že bychom si všichni udělali krásný rodinný večer?“ zeptala se všech Alice. Já byla pro a byla jsem i připravená. Dámská část plus Carlisle přikývla, Emmett s tátou a Edwardem se podvolili.

Já s Edwardem počkala dole a ostatní se šli připravit. Za chvíli byli zpátky. Rose měla na sobě krásné černé šaty, Alice fialové a Esmé zelené. Emmett byl celý v černém, táta s fialovou a Carlisle se zelenou košilí.

Tančili jsme různě mezi sebou a ke konci jsme tančili disko všichni společně. 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jasperova dcera 9. kapitola:

 1
1. Veronika :)
23.10.2015 [22:45]

Nádhera Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Rýchlo pokračovanie

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!