Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jasperova dcera 7. kapitola

3.Lareth-Forks


Jasperova dcera 7. kapitolaUž ležel pode mnou jenom v boxerkách a já pořád měla korzet. Ale ne na dlouho. Korzet letěl taky do kouta a Edward si mě přetočil pod sebe. Přisál se na jednu mou bradavku a laskal ji jazykem. Druhou laskal svou rukou. Slastně jsem vzdychala.

7. kapitola

 

Už to bude pomalu rok, co jsem s Edwardem. Táta si už zvykl a ostatní jsou rádi, že už Edward není děvkař a má někoho stálého. A vůbec na mě netlačí. Dává mi vždy možnost se rozhodnout.

Dnes jedou všichni na třídenní lov někam daleko do hor kromě mě a Edwarda. Já byla před týdnem a Edward šel se mnou. A kdyby náhodou potřeboval, stačí i zvěř tady v okolí. Takže my jsme se z lovu omluvili.

Rozhodla jsem se, že dnes Edwarda svedu. Už čekáme moc dlouho. Oblékla jsem si korzet a na něj župan. Sešla jsem dolů a se všemi se rozloučila. Edward se už rozloučil, tak jsme se na schodech míjeli.

Se všemi jsem se objala a popřála jim úspěšný lov. Už se stmívalo, když odjížděli. Když jejich auta zmizela za zatáčkou, šla jsem do našeho pokoje. Pomalu jsem otevřela dveře, vešla a zase pomalu zavřela.

Edward ležel na posteli, zavřené oči, ruce za hlavou a spokojený úsměv na tváři. Zhasla jsem všechny světla, aby to bylo zajímavější, romantické. Edward překvapeně otevřel oči, sedl si a hledal důvod.

Pomalu jsem šla k posteli a přitom si pomalu rozvazovala župan. Stáhla jsem si ho z ramen a nechala ho sklouznout po svém těle na zem. Edward nasucho polknul a hypnotizoval mě pohledem.

Viděla jsem na něm, že chce jít ke mně, ale nedovolila bych mu to. Chtěla jsem mít své poprvé podle svého. A ne to nechat na zkušeném děvkaři, který zná všechna přání svých milenek. Zíral na mě s otevřenou pusou, ruce v pěst a černé oči.

Velmi pomalu jsem došla k nohám postele a pomalu na ni vlezla. Doplazila jsem se po čtyřech až k němu a klekla jsem si před něj. Očima klouzal po mém těle a zrychleně dýchal s otevřenou pusou.

Pomalu jsem se k němu nakláněla a nakonec jsem spojila naše rty v jedny. Líbala jsem ho pomalu, ale přesto s láskou a vášní. Obmotal mi ruce kolem pasu a přitáhl si mě co nejblíže k sobě.

Zatlačila jsem mu do ramen. Pochopil a lehl si. Sedla jsem si na něj obkročmo a pomalu mu začala rozepínat košili. On mi na zádech rozvazoval korzet. Košili jsem mu sundala a odhodila do kouta.

Jezdila jsem mu rukama po hrudi a obkreslovala jeho božské svaly. Bože, děkuju ti, že jsi stvořil tohoto upíra. Jela jsem pomalu směrem dolů, až jsem zavadila o pásek jeho kalhot. Plynulými tahy jsem mu ho rozepnula společně se zipem i knoflíkem od kalhot a kalhoty šly rovnou za košilí taky hezky do kouta.

Už ležel pode mnou jenom v boxerkách a já pořád měla korzet. Ale ne na dlouho. Korzet letěl taky do kouta a Edward si mě přetočil pod sebe. Přisál se na jednu mou bradavku a laskal ji jazykem. Druhou laskal svou rukou. Slastně jsem vzdychala.

Cítila jsem, jak se Edward usmívá. Pomalu jel rty a jazykem až k mému pupíku, který jazykem obkroužil a pak do něj vjel. Rty se dostal až k mým kalhotkám, které chytil mezi zuby a jedním tahem, nebo spíše trhem, byly na kusy někde pryč.

Jel zase rty zpátky nahoru, až narazil na mé rty. Začal mě vášnivě líbat a ve stejnou chvíli do mě vnikl. Ani jsem nepostřehla, že si sundal boxerky. Ucítila jsem bolest, ostrou bolest. Prohnula jsem se v zádech a z úst mi vyšel sten, bolestný. Na chvíli počkal, aby bolest vyprchala. Musel vidět bolest, která se mi mihla očima.

Když už bolest byla pryč, slastně jsem přivřela oči, slastně se usmála a pánví mu vyšla vstříc, tak jsem ho vybídla k pokračování. Začal se ve mně rytmicky pohybovat stále rychleji a rychleji. Bylo to krásný. Nepopsatelný pocit. Cítila jsem doteky ráje.

Cítila jsem lechtání v podbřišku. Edward musel cítit to samé, co já, protože zrychlil asi na jeho maximum. Ještě několikrát přirazil a vykřikli jsme společně pod vlnou orgasmu. Zmoženě na mě padl a zrychleně dýchal.

Pořád byl ve mně. Byl to krásný pocit, ale přišlo mi, že je víc unavený než já. Což by mělo být vyloučené, protože on se unavit nemůže, neboť je upír. Když zklidnil dech, lehl si vedle mě a přitáhl si mě do náruče.

„Byla jsi úžasná. To čekání se vyplatilo,“ polichotil mi. Usmála jsem se, políbila ho na hruď a na prsty namotávala drobné chloupky, které měl na dokonalé hrudi. Vzrušovalo ho to a dokazovala to pomalu se zvedající přikrývka.

„Také jsi byl úžasný. Je vidět, že zkušenosti máš. Příjemně jsi mě unavil,“ zašeptala jsem. Začaly se mi zavírat oči. Hlavu jsem si položila na místo na hrudi, kde mu kdysi před lety bilo srdce.

„Jen spi, lásko. Miluji tě,“ zašeptal mi do ucha a políbil mě do vlasů. Musela jsem vrnět jako kočka, jak to bylo příjemné. Kdo ví, třeba ze mě jednou skutečná kočka bude, třeba v dalším životě, ale život bez Edwarda není život, takže spíše v dalším neživotě.

„Taky tě miluji,“ zašeptala jsem už ze snu. Zdálo se mi o našem milování. Všechno jsem prožívala znovu a znovu. Bylo to nebeské. Moje mysl všechno zaznamenala do sebemenších detailů.

 

***

 

Ráno jsem se probudila plná síly. Ta se bude hodit, mám totiž na Edwarda vymyšleno něco, co si za rámeček rozhodně jen tak nedá. Malinko jsem se zavrtěla na jeho hrudi, ale stejně poznal, že jsem vzhůru.

„Dobré ráno, má bohyně,“ zašeptal mi do ucha. Usmála jsem se, zvedla k němu hlavu a hladově ho políbila. Zdá se, že hlad není jen na jídlo. Za chvíli mi zakručelo v břiše. Ani se nedivím. Po tom úžasném a vysilujícím milování není divu, že? Edward se usmál a hned byl pryč.

Zůstala jsem sama v posteli a vymýšlela, jak nejlépe na Edwarda. Za chvíli byl zpátky a přinesl mi snídani. Přinesl mi smažená vajíčka se slaninou, toustový chleba a k tomu pomerančový džus.

Celý tác mi položil na klín a sedl si ke mně. S chutí jsem se do toho pustila a za chvíli bylo všechno pryč. Ještě jsem se oblízla. Edward zase na chvíli zmizel a s ním i tác. Šel ho asi odnést.

Vstala jsem a šla do koupelny. Pěkně se připravím na svou akci. Pro jistotu jsem zamknula dveře a dala před ně štít, aby sem jen tak nevtrhl. Hned jsem vlezla pod sprchu a pořádně se umyla, abych voněla. Až pak jsem si uvědomila, že voním jako Edward. Čichala jsem si ke svým rukám a rozplývala se nad Edwardovou vůní. Jsem feťák.

„Bello, není ti nic? Jsi v pořádku?“ ozval se přes dveře hlas mé drogy a jemně zaťukal. Usmála jsem se. Je tak starostlivý. To nesmím ani do sprchy? To bude pořád takový? Musím si ho nějak vycvičit.

„Ne, jsem v pořádku. Jen se chci trochu upravit. Počkej na mě v posteli, miláčku,“ zašeptala jsem zpátky sladce. Podle zvuků z pokoje mě poslechl a zalehl do postele. Tipla bych si, že se blaženě usmívá a penis mu stojí v pozoru. Musela jsem se usmát.

Rychle jsem se umyla jahodovým sprchovým gelem, usušila se a oblékla jsem si korzet. Ještě jsem se navoněla, namalovala a mohlo se jít do akce. Tak, aby mě neslyšel, jsem otevřela dveře a potichu vešla do pokoje.

Ležel na posteli, oči zavřené, ruce za hlavou. Tohle byla moje šance. Přikrčila jsem se a skočila přímo na něj. V tu chvíli jsem si připadala jako šelma, která číhá na svou kořist, jako puma a zajíc. Nečekal to.

Rychle oči otevřel a koukal se vyděšeně kolem sebe. Když viděl mě, oči se mu rozzářily. Ruce obtočil kolem mého pasu jako nějaký had. Přitáhl si mě k polibku. Ochotně a velmi ráda jsem mu vyšla vstříc.

Ale velmi pomalu, aby si toho nevšiml, jsem jeho ruce přibližovala k ocelovým tyčím na čelu postele a rychlostí blesku jsem mu je tam připoutala pouty, která jsem měla připevněná na zádech.

Hned se ode mě odtrhl a koukal se, co se stalo. Když viděl ty pouta, vyděsil se. Vytáhla jsem ještě dvoje a připevnila mu obě nohy k nohám postele a klíček od všech pout si strčila do výstřihu. Akce začíná.

„Bello, co to děláš?“ ptal se mě vyděšeně. Ďábelsky jsem se usmála, cítila jsem, jak se mi lesknou zuby. To ho vyděsilo ještě víc. Promiň, Edwarde, ale ty sis užíval sexu dostatečně dlouho, teď si budu užívat já.

„Ty sis už za celý život užil dost. Teď jsem na řadě já,“ zašeptala jsem svůdně a skousla mu ušní lalůček.

Zachvěl se. Rukama jsem mu lehce putovala po hrudi, kterou skrývala košile. Prsty jsem se pomalu přesunula ke knoflíčkům a pomalu jeden po druhém rozepínala. Vzrušovalo ho to. To vím jistě.

Když jsem rozepnula poslední, přesunula jsem se na jeho božskou hruď rty. Každičký milimetr jsem políbila a přejížděla rukama po zbytku, kde moje rty zrovna nebyly. Byl hodně vzrušený a důkaz byla boule v jeho kalhotách. Ta košile mi začala překážet, tak jsem ji roztrhla na dva kusy a odhodila ji.

Pokračovala jsem ústy ke kalhotám. Velmi pomalu jsem je rozepnula a ještě pomaleji stahovala dolů. Každý kousíček kůže, který jsem odhalila, jsem políbila nebo po něm přejela jazykem.

„Bello, ty mě jednou zabiješ,“ vydechl Edward vzrušeně. Byl od vzrušení tak zkamenělý, že se ani nekroutil. Trochu mě tím překvapil. Podle toho, co mi ostatní vyprávěli, byl prý vždycky hodně divoký. Usmála jsem se.

„Jsi upír. Musíš něco vydržet,“ zašeptala jsem laškovně, trochu i drze a výsměšně. Zavrčel, ale spíše vzrušením než naštvaností, ale pak začal slastně vzdychat, protože jsem se blížila k jeho boxerkám.

Pomalu jsem rukou zajela do boxerek a chytila jeho chloubu. Slastí přivřel oči. Jeho boxerky začaly být nepotřebné, tak jsem je taky roztrhla. Prsty jsem jezdila kolem jeho penisu v kruzích.

Po chvíli jsem zase chytila jeho klenot a jezdila jsem po něm rukou nahoru a dolu. Slastně vzdychal. Přiblížila jsem svá ústa k němu, políbila ho na naběhlý žalud a nakonec ho vzala do úst. Jezdila jsem ústy nahoru a dolů.

Cítila jsem, že Edward za chvíli dojde k orgasmu, ale dál jsem jezdila pomalu. Když došel k orgasmu, vykřikl moje jméno, a to dost nahlas. Kdybych byla člověk, asi bych ohluchla. Hádám, že jeho milenky si s ním nikdy takhle nehrály.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jasperova dcera 7. kapitola:

 1
1. AndieAn
22.10.2015 [6:37]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!