Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Volná jízda - 5. kapitola

...


Volná jízda - 5. kapitolaAno, smutek nebude trvat věčně, ale co se potom stane s Bellou, Izzie, Isabellou – nebo jak si teď vlastně bude říkat? Dostala pořádný kopanec od života, ale znovu se postaví na nohy a půjde dál. Běž, věř, dokážeš. Ovšem tady její život nekončí. A taky ji nepotkalo první neštěstí.

5. KAPITOLA – STMÍVÁNÍ

 

Isabelle stále říkali Izzie, i když trvala na tom, aby jí na památku Annie říkali Bello. Nechtěla na ni nikdy zapomenout a jméno Bella jí to bude pořád připomínat. Anabella a Isabella nebyly siamská dvojčata, ale přesto Isabella cítila, jako kdyby ztratila část sama sebe. 

Poprvé v životě se cítila jako ten největší loser na světě. Nebo si to možná jenom nalhávala, ale všichni se na ni dívali zvláštními pohledy. A sama to ještě zhoršovala. Na několik týdnů se ztratila v lese. A když se vrátila, vůbec se nesnažila mluvit se svými spolužáky.

A jak tedy probíhal její běžný den? Ráno vstala, posnídala. Ve škole strávila většinu svého času. Jakmile skončila škola, vrátila se domů. Doma připravila Charliemu večeři, udělala domácí úkoly. A celý zbytek odpoledne a část večera strávila ve vlčí podobě. Svůj čas ubíjela potulováním se po lesních stezkách se smečkou z La Push. Oni byli vlci, ale spíš se podobali medvědům. A ona mezi nimi pobíhala jako bílá vlčice.

Jason neodešel. Nechtěl říct proč. Běhal za nimi jako ocásek a snažil se do Izzie hustit jejich pravidla a povinnosti. Isabelle došlo, že po ní chce jenom dvě věci: musí zůstat v utajení. Druhá věc byla trochu nepříjemná, osobní – chtěli po ní co nejvíc potomků, aby jejich rod nevyhynul. Izzie měla nepříjemné tušení, že proto tady Jason zůstává. Když se spojí oni dva, budou mít tak větší šanci, že se jejich děti promění ve vlky. Isabella samozřejmě chtěla až časem mít nějaký děti, ale potom, co se stalo Annie… Ještě uplyne moře čase, než ona bude mít své vlastní děti. To si aspoň myslela. A Jason nebude rozhodně otec jejích dětí.

Izzie by nenáviděla svoji podobu vlka, protože kvůli tomu Annie zemřela, ale ve vlčí podobě cítila svoji velkou bolest v hrudi jenom napůl. Neztratila svoje lidské podvědomí, ale aspoň se stáhlo dozadu a Izzie na chvíli zapomínala na těžké lidské soužení. Bolest se zmenšila na polovinu.

Na začátku její chování všichni akceptovali, ale poté se ji všichni pokoušeli dostat do normálu. Její matka musela odjet za Philem, ale předtím jí jako jedna z prvních udělila krutou lekci. Řekla Izzie, že není jediná, kdo truchlí a neměla by strhávat pozornost jenom na sebe. Isabellu to samozřejmě naštvalo. Izzie nechtěla, aby matka odjela bez rozloučení. Měla samé černé myšlenky. Izzie by neunesla skutečnost, kdyby se s matkou pohádala, pak by se jí něco stalo a ona by ji nikdy víc neviděla a nemohla by se s ní usmířit. Takže Bella schovala drápky a ocas, a přestože k ní matka nebyla zrovna dvakrát shovívavá, omluvila se jí a před cestou ji pevně objala.

Rovněž spolužáci se jí dříve vyhýbali a dávali jí prostor. Ale najednou se to změnilo, Bella měla pocit, že s nimi někdo mluvil za jejími zády. Oni totiž naráz změnili techniku a snažili se ji včlenit do kolektivu.

Existovaly pouze dvě výjimky z pravidla.

Edward Cullen věděl, že se něco stalo, ale nevěděl co. Samozřejmě kromě toho, že Izzie umřela sestra. A jako jediný se snažil, aby se Izzie smířila se sestřinou smrtí hned od začátku a nechala ji jít. On to do ní hučel pořád dokola od rána do večera, že ho nakonec sama Izzie poslala do prdele.

Druhá a poslední výjimka byl Jacob. Ten s ní nemluvil vůbec. Nechal jí tolik času, kolik potřebovala. Pouze se spolu proháněli po lese. Izzie milovala čas strávený s ním. Isabella nepochybovala, že mezi ním a její sestrou bylo něco víc, a to přešlo na ni, protože Jacob si víc než užíval chvíle strávené v její přítomnosti. Aspoň si to myslela. Jacob na to téma nikdy nemluvil. Ale jednou za čas se mezi nimi objevilo takového to trapné ticho, které mluvilo za vše. Takže, co bude dál?

Jednou to muselo přijít. I Isabella měla po čase plné zuby smutnění za její mrtvou sestrou, která se nikdy nevrátí. Nikdy! A začalo to u Jacoba, když s ním jednoho dne odmítla jít ven. Izzie zrovna vařila večeři, když někdo zazvonil na domovní zvonek.

„Jacobe!“ zvolala překvapeně Izzie, když otevřela dveře a před nimi stál Jacob.

„Proč tak překvapeně? Přece spolu chodíme každý den ven,“ dodal nejistě a překvapeně Jacob.

„S tím je konec,“ usmála se na něj Bella stejně nejistě.

„Proč?“ zeptal se Jacob ublíženě, bral to jako velkou zradu. Potom co pro ni udělal…

„Oni měli pravdu. Nejsem jediná, kdo trpí za ztrátou Annie. Měla bych s tím přestat. Přestat konečně pro ni truchlit. Vždyť jsme si užívali každou sekundu svého života. A nemíním s tím přestat, i když ona už tady se mnou nemůže být,“ vysvětlila mu Izzie pomalu své jednání. Doufala, že to Jake pochopí.

„Chápu. Ale to znamená, že se na mě zase vykašleš a budeš dolejzat za pijavicí?“ vyjel na ni žárlivý Jacob.

„Kdože?“

„Cullenovi jsou upíři. Nedělej, že ti to nedošlo. Proč myslíš, že s námi hlídáš hranice rezervace?“ téměř křičel Jake na Izzie.

„Měla jsem jisté podezření,“ pokrčila Isabella ležérně rameny, „ale to je jejich věc.“

„Jejich věc?“ vypískl Jacob. „Zabíjejí lidi!“

„Nikdo se neztratil. Nikdo neumřel. Kromě mé sestry. Kde máš ty mrtvé?“ zeptala se ho Izzie dopáleně a zabouchla mu dveře před nosem.

Charlie se velice divil, když večer Izzie našel doma. Isabella mu přinesla talíř s jídlem na stůl.

„Půjdu dnes ven.“

„Žádná změna. Kdy se vrátíš?“ zeptal se zlomeně Charlie, když mu došlo, že se žádná změna nekoná. Jenom Jacob se opozdil a Bella mu zase za chvíli zmizí v lese jako němé zvíře.

„Za chvíli mě přijedou vyzvednout Lauren a Jessica. Něco po půlnoci jsem zpátky doma. Zítra máme školu od deseti,“ ozvala se Izzie tichým hlasem. Přála si, aby se jí povedlo dostat její život do starých zajetých kolejí. Charlie překvapením zdvihl oči od talíře.

„Izzie, to je přímo skvělé. Bav se klidně celou noc!“ vykřikl nadšený Charlie. A Isabella věděla, že udělala správně. Jenom se na tátu usmála a ztratila se v chodbě.

„Žádný alkohol za volantem!“ zavolal za ní ještě Charlie. Izzie se poprvé od smrti její sestry tlumeně zasmála a vyšla z domu, aby na příjezdové cestě vyhlížela červené Laurenino auto.

„Máme pro tebe překvapení!“ vykřikla nadšeně Lauren, sotva Izzie vlezla do auta a zabouchla za sebou dveře.

„Spíš nás pěkně potrestá,“ zasmála se slabě Jessica.

„Je to dobrý skutek.“ Lauren se na Bellu povzbudivě usmála.

„Když myslíš,“ utrousila pochybovačně Jessica.

„Co máte na mysli?“ zeptala se Izzie ve střehu.

„Bude to překvapení,“ ujistily najednou Izzie obě spolužačky. Isabella si lámala hlavu s tímto malý problémem, dokud nedorazily do domluveného baru s diskotékou. Jedna skupina měla uprostřed týdne vystoupení. 

Isabella vystoupila z auta a vyhlížela ono překvapení. Málem se jí zastavilo srdce, když jí Edward poklepal na rameno a k tomu se hloupě usmíval. Když spatřil Izzie, úsměv ho hned přešel.

„To byl jejich nápad. Navíc mám důvod si myslet, že mě odmítáš kvůli jednomu specifickému problému. Mé stravě,“ dodal Edward. V tu chvíli to byl ten nejsmutnější upír na světě. Izzie se usmála. Jak si něco takového vůbec mohl myslet? Zrovna o ní?

„To se pleteš. Do dnešního dne mi to nikdo naplno neřekl. Pojď, tento večer patří nám. Budeme se bavit!“ Izzie vzala Edwarda za paži a táhla ho do baru. Lauren a Jessica si plácly, že jejich plán tak dobře vyšel. I ony si domluvily doprovod. Mikea a Tylera. Bude to skvělý večer. A taky že byl.

Edward byl upír. Izzie byla měnička. Takže mohli pít tolik alkoholu, kolik chtěli. Vždy se jim podařilo vypít tolik alkoholu, že měli aspoň malou špičku, vystřízlivěli a potom mohli pít znovu od začátku.

Edwardovi se tohle všechno protivilo. Správný muž nikdy přece tolik nepije. A navíc musel snášet tolik oplzlých pohledů. Připadal si trochu jako pokrytec. Když se cizí muži takhle dívali na jeho sestry, nic s tím neudělal. Ale když si dívali na jeho Izzie, měl chuť je jít zabít. Isabella ho takhle jednou načapala, když se díval na jednoho z nich. Jenom zakroutila hlavou a zářivě se na něj usmála. Pak ho jenom pobídla, aby pokračovali v tanci. Přesně jako by věděla, na co on myslí. Celý večer se jí snažil zeptat, jestli spolu opravdu chodí, ale nevěděl, jestli se to v dnešní době takhle dělá. On nikdy žádnou holkou neměl, s žádnou holkou nikdy předtím nechodil.

„Bojíš se mě dotknout?“ zeptala se Izzie Edwarda. Oba se schovali do jednoho z temných koutů tanečního baru. Edward jenom stačil zakroutit hlavou a chtěl protestovat, když ho Izzie pobídla:

„Chytni mě celou svou silou. Pořádně. Budu vědět, jestli podvádíš.“ Edward to dělal nerad a musel se velice přemáhat. Ale nakonec to udělal. On chytil Bellu za zápěstí a použil celou svoji skrytou sílu. Bella se zašklebila, ale nic jiného se nestalo. Neozvalo se žádné křupnutí.

„Vidíš? Neublížilo mi to! Se mnou se nemusíš držet zpátky. Teď jsem měnič,“ odpověděla mu Izzie šeptem a tvrdě ho políbila na rty.

„Ty se měníš?“ zeptal se zadýchaně Edward, když se od sebe konečně odtrhli. Edward měl pocit, že to trvalo velice krátce. Izzie byla celý večer i trochu smutná, nespokojená, protože Edward si to užíval, ale nikdy se neuvolnil, protože se příliš hlídal. Až to Isabelle ubližovalo. Koho by nepopudilo, kdyby vás přítel vzal do náruče, ale nestiskl? Říká se tomu vůbec ještě objetí?

„Ano, měním,“ přisvědčila Isabella. Edward si ji po tomto ujištění přitáhl do své náruče, tentokrát použil veškerou svoji sílu. A oplatil Izzie polibek.

„Měním se v obyčejného vlka, nejsem jako vlci z La Push. A doufám, že vám nebudu smrdět jako oni,“ uchechtla se Izzie, když si domyslela, proč nad sebou Cullenovi a vlci z La Push ohrnují nosy.

„Pro mě nejsi obyčejná,“ zašeptal jí Edward naproti jejím rtům a rovnou ji znovu políbil. Tentokrát se spolu líbali aspoň celou jednu minutu. Zamilovaný pár objevila Jessica s Mikem, který je celý večer pozoroval. Mike konečně pochopil, že Izzie si ho nikdy nevšimne a posléze se zeptal Jessicy, jestli s ním nechce chodit. Ve skrytu duše doufal, že na něj bude Izzie aspoň trochu žárlit.

„Paráda! Konečně jste se dali dohromady! A hádejte co! Já a Mike jsme se rovněž dali dohromady. No, není to skvělý večer?“ zeptala se jich šťastně jejich spolužačka.

„Ano, opravdu skvělý.“ A Edward se usmál na Jessicu, úplně poprvé od té doby, co se přistěhoval do městečka Forks. Lauren a Tyler se jim někam ztratili. Izzie a Edward, Jessica a Mike zůstali spolu tancovat na parketu jako jedni z posledních. Nutno dodat, že Izzie ani Edward nepotřebovali tolik spánku jako Jessica s Mikem. Jenom oni dva vypadali ve škole jako na umření, přestože se statečně usmívali.

Nakonec se ukázalo, že Lauren a Tyler se ztratili k Tylerovi domů. Jeho rodiče někam odjeli na služební cestu. Tyler dostal Lauren do postele. Ve škole se cítil natolik provinile při pohledu na Lauren, že ji potom dodatečně požádal, aby s ním chodila. To byla zpráva dne. Ale drbům neunikla ani Izzie s Edwardem. Dělili se s nimi o první místo na žebříčku popularity. Pár Jessica a Mike byl v žebříčku drbů hned za nimi.

„Ahoj, Isabello,“ pozdravil Jake Izzie zrovna ve chvíli, když otevřela dveře, aby se toho samého rána dostala do školy.

„Proč jsi tady?“ zeptala se ho obezřetně.

„Přišel jsem se omluvit za včerejšek. Máš naprostou pravdu. Jenom mě rozrušila možnost, že se mnou už nikdy nepůjdeš ven běhat. Nebo jsem se mýlil?“ Jake zněl omluvně, přímo kajícně, ale nakonec se jí tvrdě zeptal na otázku, která ho nejvíc trápila. A věděl, že má důvody cítit obavy. Jako na zavolanou v tu chvíli přijel Edward, aby Bellu vyzvedl a zavezl do školy.

„Pokud se smíříš s jeho přítomností, půjdu s tebou ven, kdykoli si budeš přát!“ oplatila mu to Izzie stejným tónem. Zamávala Edwardovi, zamkla dveře. Ani jednou se neohlédla za Jakem, když nastupovala za Edwardem do auta.


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Volná jízda - 5. kapitola:

 1
1. AndieAn
21.10.2015 [17:47]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!