Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jasperova dcera 8. kapitola


Jasperova dcera 8. kapitola„Bello, už mě, prosím, pusť,“ prosil mě tak zoufale, až jsem málem neodolala a pustila ho. Ale odolala jsem, měla jsem ovšem namále. Já nikdy neuměla skákat podle něčího pískání. Zakroutila jsem hlavou a ďábelsky se usmála.

8. kapitola

 

„Bello, už mě, prosím, pusť,“ prosil mě tak zoufale, až jsem málem neodolala a pustila ho. Ale odolala jsem, měla jsem ovšem namále. Já nikdy neuměla skákat podle něčího pískání. Zakroutila jsem hlavou a ďábelsky se usmála.

„Ještě si chci užít. Až s tebou budu hotová, možná tě pak pustím.“ A jemně jsem ho políbila. Chtěl víc, ale to jsem mu nedovolila. Začala jsem ho líbat motýlími polibky všude kromě úst a rukama jsem jezdila po celém jeho těle, kam jsem dosáhla. A kam jsem nedosáhla, o to se postaraly nohy.

Jedna neposlušná ručka dojela až k jeho chloubě a jezdila okolo něj. Edwarda to hodně vzrušovalo. Nakonec jsem to nevydržela a vášnivě ho políbila. Po dlouhé chvíli jsem se od něj odtrhla a byla až moc blízko k jeho obličeji.

„Bello, toužím po tobě, strašně moc. Neprodlužuj už mé utrpení,“ zašeptal zoufale, až mi ho bylo líto. Usmála jsem se. Začala jsem přemýšlet. Ano, ne, ano, ne. Hádaly se ve mně dvě strany. Ale dobrá.

„Když mě zbavíš kalhotek, tak budiž. Ale nesmíš to udělat rukama.“ Podíval se na mě nechápavě. Dala jsem podmínku. Vyřešila jsem to tak, že jsem si sedla na jeho ramena a klín přiblížila k jeho ústům. Asi pochopil, protože chytil do zubů moje kalhotky a trhl. Nechala jsem ho trochu si pohrát, a tak jsem zůstala na místě.

Začal jazykem laskat mé nejcitlivější místečko, ale mně se to líbilo a dávala jsem to najevo hlasitými vzdychy. Nakonec do mě jazykem vnikl. Prohnula jsem se v zádech, až jsem se málem hlavou dotkla Edwardových nohou, a ještě víc se k němu natiskla. Usmál se a dál vnikal jazykem do mého těla.

Cítila jsem, že se blížím k orgasmu, ale nedala jsem na sobě nic znát. Když jsem ho došla, zasyčela jsem a sesedla z Edwarda. Nechápal mě. Teď mu dopřeji orgasmus já. Vzala jsem do úst jeho nástroj a začala mu ho kouřit, zase.

Slastně vzdychal a pořád hlasitěji. Několikrát mě prosil, abych skončila a odpoutala ho. Nevyhověla jsem mu a dál pokračovala. Během toho mi sliboval hory doly, moře a oceány, ale já nepovolila. Když jsem mu dvakrát za sebou vykouřila, rozhodla jsem se ho už netrápit, a tak jsem na něj nasedla.

Začala jsem se na něm pomalu pochybovat. Šílel z té pomalosti a chtěl tempo zrychlit, ale to jsem mu nedovolila. Pod výhrůžkou, že přestanu a nechám ho tady, se mi podvolil. Pohybovala jsem se smrtelně pomalu, ale mně se to líbilo víc, než bych se pohybovala rychle.

Edward pode mnou slastně vzdychal, slastí přivíral oči a viditelně si to užíval. Asi po hodině jsme dovršili mohutného orgasmu. Zmoženě jsem si na něj lehla a objala ho stehny. Stále byl ve mně. Byl to nádherný pocit.

„Ty jsi sexuální bohyně. Nikdy jsem nezažil tak krásný pocit, jako teď. Bylo to tak jiné, ale o hodně krásnější, než jsem zvyklý,“ zašeptal ten pode mnou udýchaně a cítila jsem v něm ještě zbytky vzrušení. Usmála jsem se.

„Jsem ráda, že se ti to líbilo, stejně jako mně. Ale ještě jsem neskončila,“ zašeptala jsem nazpátek. Zhrozil se. Tentokrát jsem na něj nasedla tak, že jsem k němu byla zády. Opět jsem se pohybovala pomalu a po hodině jsme společně došli k dalšímu orgasmu. Otočila jsem se na něm, abych k němu byla čelem.

„Bello, prosím, už mě pusť,“ prosil tak zoufale a udělal psí očka, kterým jsme málokdy odolala. Těm jeho očím už nešlo odolat. Musela jsem se hodně přemlouvat, abych ho nepustila. Zakroutila jsem znovu hlavou.

„Musí z tebe vyprchat to vzrušení, jinak bych se nedožila rána,“ zašeptala jsem mu do ucha, které jsem jemně skousla a slezla z něj. Edward nesouhlasně zamručel. Asi doufal, že budeme pokračovat. Všeho do času.

Jsem tak zpocená, musím si dát pořádnou a dlouhou sprchu. Stoupla jsem si a otočená zády k Edwardovi jsem si začala velmi pomalu rozvazovat šněrování korzetu. Koukal na mě jako vyoraná myš.

„Bello, co to děláš?“ ptal se mě nechápavě a nespouštěl oči z mého těla. Usmála jsem se a otočila k němu hlavu přes rameno. Prudce se nadechl a vytřeštil oči. Asi takhle vypadám svůdně. Ještě jsem zamrkala.

„Půjdu si dát sprchu, protože jsem zpocená, tak se svlíkám. Jestli ti to vadí, tak zavři oči,“ usmála jsem se škodolibě, odvrátila hlavu a dál pokračovala v rozvazování korzetu. Šlo to celkem těžko.

„Nechceš pomoct?“ zeptal se mě nadějně ten nadržený za mnou. Aby ses se mnou miloval, dokud bych nevypustila duši? Tůdle nudle, ty nadrženče jeden. V duchu jsem se nad tím zasmála.

„Už z tebe vyprchalo všechno vzrušení?“ zeptala jsem se ho se zvednutým obočím, opět hlavou přes rameno a podívala se mu na jeho klenot, který stále stál v pozoru, jako by byl v armádě. Oči jsem stočila do jeho očí a zvedla pravý koutek úst v ďábelském gestu.

„Ten dole říká, že ne.“ Zasmála jsem se a dál se svlékala. Tentokrát jsem se k němu otočila čelem celá a rukama si různě procházela po těle. Edward zadržel dech a dal ruce v pěst. Hádám, že kdybych si sáhla na jeho penis, bude tvrdý jako skála.

„Prosím, Bello, už mě pusť. Já chci taky do sprchy,“ vykřikl zoufale a začal se kroutit jako úhoř. Udělala jsem přemýšlející výraz a nehla jinak ani brvou. Když Edward zpozoroval, že se nehýbu, ztuhl a jen na mě mrkal.

„A slibuješ, že ze mě nevymiluješ duši?“ zeptala jsem se ho. I kdyby to neslíbil a nasliboval by mi hory, doly, moře, hvězdy, slunce a já nevím co ještě, stejně by to porušil, tak sama nechápu, proč jsem se ho zeptala.

„Slibuji, a když to poruším, budu tisíc let bez sexu,“ řekl vážným hlasem a kdyby měl ruce volné, zvedl by dva prsty, jak to dělají skauti. To bych mu možná i věřila. Vždyť on i bez krve vydrží déle než bez sexu.

Tak jsem vytáhla klíč z výstřihu a nejdříve mu osvobodila nohy. Ruce jsem schválně zdržovala. Edward měl v tu chvíli dokonalý výhled do mého výstřihu. Měla jsem pocit, že začne slintat.

Když už byl volný, rychle se posadil na posteli, stáhl si mě na klín a políbil mě. Při tom mi začal rozvazovat korzet, až ho sundal. Jeho ruce začaly žádostivě jezdit po mém těle. Věděla jsem, co chce.

Proč jsem se musela zamilovat do takového nadržence? Kluci ve Volteře určitě nejsou tak netrpěliví. Mohla bych se tam na čas stavit, myslela jsem si a pro srandu stáhla štít. Uprostřed polibku se zastavil a ztuhl.

Odtrhl se ode mě pomalu a ublíženě se mi koukal do očí. Vypadal tak roztomile. Jako ztracené štěně. Mé štěně. V tu chvíli jsem myslela, že udělám všechno a cokoli jen pro to, aby se takhle nikdy netvářil.

„To bys mi přece neudělala, že ne, lásko?“ zeptal se mě, posadil mě na postel a klekl si přede mě na obě kolena. Vzal do rukou mé ruce a podíval se na mě fakt jako štěně. Kdybyste viděli ty jeho zoufalý oči. Usmála jsem se.

„A proč by ne? Slyšela jsem, že Felix je hrozně svalnatej. Nebo Demetri, ten je strašně krásnej. A co teprve Alec...“ chtěla jsem pokračovat ve vyjmenovávání kluků z Volterry, ale Edward mě umlčel polibkem a nalepil se na mě. Pod váhou Edwardova těla jsem si musela lehnout na postel a on nalehl na mě. Po chvíli se ode mě odtrhl.

„Bello, slib mi, že nepojedeš do Volterry. Nepřežil bych, kdybych tě viděl s jiným, na to tě moc miluju. Splním ti každé byť sebemenší přání, jen nejezdi do Volterry. Prosím,“ prosil tak zoufale, až mi ho byli líto.

„Tak fajn. Mé první přání je jít do sprchy.“ Jen co jsem to dořekla, mě popadl do náruče a objevili jsme se ve sprchovém koutě. Musela jsem se zasmát. Edward se zastavil a nechápavě se na mě koukal.

„Co?“ zeptal se mě Edward nechápavě, když si všiml mého širokého úsměvu. Usmála jsem se ještě víc a natiskla se na jeho dokonalé tělo. Kdy si konečně zvyknu na to, že tenhle bůh je jen můj? Nikdy.

„Nic. Jen mě pobavilo, že jsi mi uvěřil, že bych jela do Volterry. Na Volterru jsem alergická a dokud budu mít zdravý rozum, nepřiblížím se k ní na sto kilometrů. A ti páprdové ve Volteře? Ts, ti jsou oproti tobě takhle malincí.“ Prsty jsem ukázala ani ne centimetr. Edward vytřeštil oči.

„Ale už jsi mi slíbil splnit každé přání, a už to nemůžeš vzít zpět. A teď tu sprchu. Pak si možná ještě užijeme.“ Edwardovi v očích zajiskřilo a pustil teplou vodu. Vzal z poličky sprchový gel a žínku a začal mě mydlit. Jemně, jako dotyky motýlích křídel, dráždil mé tělo. Bylo mi tak příjemně.

Zády jsem se opřela o jeho hruď a rukou začala hladit jeho malého kamaráda. Spokojeně vrčel. Žínkou dráždil má prsa a jedna jeho ruka šla po mém bříšku až k mému místečku vášně. Málem se mi podlomily nohy, když zajel rukou na vnitřní stranu mého stehna.

Rukou jsem navedla malého Eda do sebe a spojila naše těla v jedno. Edward slastně zavrčel a já zasyčela. Otočila jsem se k němu čelem, co nejvíce jsem se natiskla na jeho tělo a políbila ho. Edward si mě vyhoupl do náruče a přitiskl si mě k sobě ještě víc. Mé nohy se automaticky obtočily kolem jeho pasu a ruce kolem krku.

Natiskl mě na stěnu sprchového koutu a nepřestával mě líbat. Najednou do mě vnikl. Byl to tak krásný pocit. Tentokrát jsem ho nechala udávat tempo. Nasadil hodně rychlé a pořád zrychloval.

Neustále jsem mu vzdychala do úst, ale to ho vzrušilo ještě víc a donutilo zrychlit. Po deseti minutách jsme dospěli k vrcholu. Já první a Edward o dva přírazy po mně. Byla jsem totálně vyčerpaná. Je zajímavé, že jedno milování s ním mě dokáže vyčerpat, ale třídenní běh ne.

Edward mě vzal do náruče, pečlivě osušil každou kapku vody, co se nacházela na mém těle, a položil do postele. Přilehl ke mně a přitáhl si mě do náruče. Ale mně se ještě nechtělo spát, tak jsem se vyhoupla na Edwarda a spojila naše těla. Ještě mi zbylo trochu síly, tak jsem ji využila k ježdění na Edwardovi.

Edward pochopil, chytil mě za zadeček a pomáhal mi. Po chvíli jsem byla už tak vysílená, že jsem padla na něj a nebyla schopna se hnout. Musel to dokončit sám. Nezklamal mě a za zadeček mě vždy nadzvedl a zase pustil na svůj penis. Oba jsme vystoupali do nebes a dotkli se ráje. Hned po tom jsem usnula.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jasperova dcera 8. kapitola:

 1
2. Jana
16.06.2016 [13:37]

Děkuji za skvělou práci Emoticon Emoticon Emoticon

1. AndieAn
22.10.2015 [17:29]

Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!