Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vybrané první díly

Alice Cullen


 

Lady Volturiová 1. kapitola

Volturiovi o sobě opět dávají vědět. Tentokrát budou řešit obtíže se smečkou Rumunů, která si odmítá připustit, že doby její vlády už jsou dávno pryč.

 

Ten pravý II: Ta pravá 1

Ten pravý II: Ta pravá 1Od Isabelliny přeměny uplynuly již desítky let. Ona a Edward si užívají svou lásku, Carlisle pracuje jako uznávaný doktor. Všichni jsou spokojení. Všichni – kromě Jaspera. Ačkoliv je dennodenně obklopován radostnými pocity svých blízkých, sám propadá depresi z vlastního bytí a jen tak se nechává unášet stereotypním životem. Jednoho dne však přijde změna, kdy královský lékař zemře a Carlisle je povolán na jeho místo. Aby svého syna rozptýlil, bere ho s sebou na královský dvůr a tady náš příběh také začíná.

Dokončeno

Dívka v modrém - 1. kapitola

Dívka v modrém - 1. kapitolaCo se stane, když historická postava ožije ve vašem domě a domáhá se věcí, které byly v její době naprosto běžné?
Takové chování pomotá hlavu nejednomu člověku natož upírovi, který v nadpřirozené věci nevěří.

 

Pripútaní - Kapitola 1.

Pripútaní - Kapitola 1.Talii sa darí žiť celkom obyčajný život, aj napriek, pre ňu rozmazanej, smrti rodičov. Má fajn prácu, priateľov a pocit, že možno stretla niekoho, kto by mohol byť ten pravý. Niečo viac ako len pocit.

 

Zamatový plášť - 1. kapitola

Zamatový plášť - 1. kapitola Isabella Volturi je menovaná veliteľkou kráľovskej gardy. S úctou a hrdosťou plní Arove rozkazy a vykonáva v jeho mene všetky tresty. Zmení sa však jej pohľad na svoju doterajšiu existenciu medzi kamennými stenami hradu, keď do Volterry zavítajú zlato-okí Cullenovci?

 

U Osamelého kojota - 1. kapitola (Maura)

U Osamelého kojota - 1. kapitola (Maura) Bella je upírka, po ktorej pátrajú stopári kráľovských Volturiovcov. Dlhé roky sa im snaží uniknúť, až ju nakoniec kontaktuje Edward, ktorý jej navrhne dokonalý plán ako ich zničiť. Nebude to ľahká cesta k úspechu, no spolu môžu prekonať nástrahy a oslobodiť tak od nadvlády kráľovskej trojice nie len seba.

 

Love knows no time - Prolog

Love knows no time - PrologBella žije šťastný život sedmnáctileté teenagerky v Londýně. Co se však stane, když jednoho osudného dne najde svoji podobiznu z 19. století? Kolečka osudu se dají do pohybu a Bella se rázem ocitá v novém životě dívky, která žila před sto padesáti lety. Dnešní úvodní kapitola však pojednává o tom, jak to vlastně celé začalo.

Přeji příjemné počtení mé zbrusu nové povídky Love knows no time, snad se bude líbit.

Vaše LadyS ♥

 

Ruku na to? - 1. kapitola

Ruku na to? - 1. kapitolaJe stará a má tlustý zadek. Je to mladý ucho, který neví nic o životě.
Bella je lékařka a žije si celkem spokojený život se svým nejlepším kamarádem Emmettem. Vrásky jí přidělávají jen Emmettovy komplikované bisexuální vztahy a rozmary primáře traumatologie Carlislea Cullena. Když se k tomu ale přidá ještě Cullenův syn, který je úplně stejný jako jeho otec? Bella může vyskočit z kůže a Edward se u toho náramně baví.
Jak se Bella popere se svým osobním životem, do kterého Edward zasahuje víc, než si přeje? A zvládne se jako obyčejný člověk vypořádat s problémem, který se k ní blíží mílovými kroky?

 

Mrs. Katy - Prolog

Mrs. Katy - PrologMrs. Katy... Uznávám, název asi nic moc, ale nic jiného mě nenapadlo. Plánuji tuhle povídku na pokračování, ale až podle ohlasů. Každopádně název mám pro ni úplně jiný, ale tím bych docela dost prozradila, takže si ho nechám na příště (ovšem vy rozhodnete o tom, jestli vůbec nějaké příště bude). Takže k příběhu. Ocitáme se v La Push, kde se nám ocitá jakási cizí, mladá dívka. Má něco společného s někým z kmene? Kdo to vlastně je? Na úvod jen krátký (opravdu krátký, kapitolky by byly delší) prolog, prosím o jakékoli reakce a postřehy.

 

Hey Alice - 1. kapitola

Hey Alice - 1. kapitolaVšichni určitě poznají, kdo je hlavní hrdinkou této povídky, ale nudit se určitě nebudete. Doufám, že hned s první kapitolou ve vás vyvolám zájem a také hromadu otázek. Muhahaha. Jen taková poznámečka - odkazy na písně jsou tady nanejvýš důležité k většímu pochopení povídky. Prosím vnímejte jejich text. Děkuji za pozornost.

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11 ... 218   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!