Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vybrané první díly

Z Jasperova deníčku


Dokončeno

Nevěsta na úprku 1. kapitola

Nevěsta na úprku 1. kapitolaBellu čeká velký den, ale ne vše probíhá právě idylicky. Také proto si nakonec uvědomí, že se chystá udělat obrovskou chybu. Zdá se, že její den je tím navždy zničený, ale co když zdání klame a je pravda, co se říká? Aneb, když se jedny dveře zavřou, jiné se otevírají... Přeji příjemné a snad i fajn počtení, které mi od vás vyslouží komentář. Vaše chloe.

Dokončeno

I démoni pláčou - 1. kapitola

I démoni pláčou - 1. kapitolaBůh už na počátku světa stvořil viditelný a neviditelný svět. Šest dní usilovně pracoval, než sedmý den odpočíval a prohlížel si svůj výtvor, který se zdál dokonalý.
Tak jako každá mince má dvě strany, tak stvořil nebe i peklo. Musel udržet rovnováhu sil na planetě, a tak pod zemí vládli démoni a v nebi andělé. Nikdo však nečekal, že se jednoho dne narodí dítě démona s andělskou duší.
Isabella vyrostla do krásné dívky se srdcem na pravém místě, ale přeci jen byla démon, který má rozsévat zkázu a trápit hříšné duše. Jednoho dne však Belzebubova trpělivost přeteče, protože Isabella má již několik prohřešků proti peklu a stihne jí trest v podobě vyhnání na Zemi. Isabella to však mezi lidmi nebude mít jednoduché, protože trest, který jí stihl z ní udělá ještě většího netvora, než už jím je.

 

Věrná rudé 1. kapitola

Věrná rudé 1. kapitolaTuhle povídku jsem plánovala už dlouho. Měla jsem napsané tři části a po pěkně dlouhé době jsem se k ní vrátila a přímo se zhrozila, co je to za hrůzu. Toho námětu jsem se ovšem nechtěla vzdát, tak jsem začala přepisovat. A zde máte první část mého snažení.

Carmen už po této zemi chodí pěknou řádku let a ani jeden jediný den jejího lidského života se s ní nemazlil. Osud tomu chtěl, že se stala upírkou a další hry Stvořitele jí přivedli až na práh Volterského hradu sto let před narozením Krista. Svět stál na prahu nové doby a i upíři se podřizovali novému řádu. Po staletích nepokojů a krveprolití pro ně svítalo na lepší časy a Volturiovi stáli u zrodu. Přes dva tisíce let již Carmen slouží svým vládcům. Velí gardě pevnou rukou a ani jedinkrát nepochybovala o jejich poslání. Ale i pro ní přijde chvíle, kdy je její věrnost těžce zkoušená.

 

Až tak moc tě nežeru - 6. kapitola

Až tak moc tě nežeru - 6. kapitolaAby náhodou někomu neuniklo pokračovaní této povídky, výjimečně přidávám na titulku. Petronela

Tak a máme tu další kapitolu Až tak moc tě nežeru. Edward si doslova užívá svůj předstíraný vztah s Bellou.

Dokončeno

Bella jako lovec - 1. kapitola

Bella jako lovec - 1. kapitola Isabella Swannová patří do rodiny velmi uznávaných New Yorských lovců. Budoucnost, kterou pro ni její otec přichystal se jí však moc nezamlouvá a proto sama na vlastní pěst odcestuje do Seattlu, kde své skutečné jméno používá jenom mezi lovci, pro ostatní se stává Annou Smithovou - osobní trenérkou.
Pokud vás zajímá, co nebo koho, že to Bella loví, zkuste s touhle povídkou nakouknout do jejího světa.

 

Sesterská pouta 14. kapitola

Sesterská pouta 14. kapitolaAby náhodou někomu neuniklo pokračovaní této povídky, výjimečně přidávám na titulku. Petronela

Když jsme zaparkovali a vylezli z aut, všichni na nás koukali. Ta pozornost mi ale vůbec nevadila, protože jsem na ni byla zvyklá. To už tak prostě je, když žijete s někým, jako jsou Cullenovi. Vždycky jsou díky svému zjevu středem pozornosti a to aniž by o to stáli…

Edward náhle zavrčel. Nebylo to nijak zvlášť nahlas spíš tak, abychom ho slyšeli jen my, ale i to bylo zvláštní. Vždyť on už tohle zažil snad tisíckrát nemluvě o tom, že si z lidí a jejich myšlenek vždycky dělal tak akorát legraci. Co je tentokrát jinak?

 

Náhoda? Leda ve snu 9. kapitola

Náhoda? Leda ve snu 9. kapitolaAby náhodou někomu neuniklo pokračovaní této povídky, výjimečně přidávám na titulku. Petronela

Netuším, zda si na tuhle povídku ještě někdo pamatuje, ale Dawn je duch, Edward upír. Navzájem si tak trochu znepříjemňují posmrtný život, ale postupně se stanou přáteli. Otázkou je, zůstanou jimi i poté, co Dawn provede tuhle věc člověku, na kterém Edwardovi záleží ze všeho nejvíce, a sice Isabelle Swannové? Vaše Chloe...

 

Láska jako nepřítel - prolog + 1. kapitola

Láska jako nepřítel - prolog + 1. kapitolaVítejte u nové povídky z Volterského prostředí.
Příběh se točí kolem Caia a jeho rodiny. Podíváme se jim na zoubek pěkně od začátku. Volturiovi zničí Rumunské klany a jediní přeživší zůstávají Stefan s Vladimirem, jeho družka a bývalá otrokyně Asu. Jenom jeden pohled do jejich očí stačí, aby v Caiovi vyvolala zvláštní pocity.

Dokončeno

Personal taste - 1. kapitola

Personal taste - 1. kapitolaMůže vztah, ve kterém je žena mužem brána jako zmoklé zatoulané štěně dopadnout dobře? Bella v této povídce chodí s Jacobem ale jejich vztahu obětuje víc, než je zdrávo. Naprosto ignoruje fakt, že ten kluk ji vůbec nemiluje.

Je tedy potřeba, aby Bella získala větší sebevědomí a před nikým se neplazila a neponižovala. A od toho je tu Edward - kluk, který z Belly udělá ženu, kterou muži jenom tak neodkopnou. Dokonce i on sám bude mít problémy se svými vlastními city.

Jacob si však nehodlá nechat nic líbit a jelikož je s Edwardem a jeho rodinou již několik desetiletí na ostří nože, bude to opravdu tvrdý boj.

Může tento příběh vůbec pro všechny dopadnout dobře? To si budete moc ověřit, když si přečtete tuto povídku.

 

Silnější než smrt - 1. kapitola

Smrt nebyla daleko, ale ani v tu chvíli, jsem nedokázala cítit smutek. Jen pohrdání nad těmi Italskými zmetky a hrdost nad mou rodinou. Hrdost a nekonečnou lásku, která byla silnější než cokoliv, dokonce silnější než smrt. Šest tlukoucích srdcí utichlo a já se propadala do černé tmy. Má první povídka vůbec, snad se bude líbit :-)

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 218   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!