Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vybrané první díly


 

Personal sun for Bells: Prolog (1. kapitola): Bella

Personal sun for Bells: Prolog (1. kapitola): BellaBella se po rozchodu s Edwardem cítí úplně zničená. Nechce s nikým mluvit a nechce nikoho vidět. Charlie jí ale přikáže, aby vídala své přátele, protože nesnese pohled na to, jak se sama užírá. Bella se proto vydává za Jacobem. Najde si ten cestu k jejímu zlomenému srdci?
Fanfiction na Nový měsíc.
Doufám, že si užijete úvod mé nové povídky! :-)
Vaše Bree

 

Odpusť, Alice Prolog a 1. Sarah

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Odpusť, Alice Prolog a 1. SarahJasper Whitlock byl charismatický muž již za svého lidského života. Svůj dar, který mu umožňuje cítit a zároveň i ovlivňovat emoce druhých, měl v sobě skrytý už od dětství. Ale i přednost může být prokletím...

18+ a asi bych měla dodat, nelekněte se. Na romantiku taky časem dojde jen se budete muset obrnit trpělivostí.

 

Kéž bys věděla, co cítím - 1. kapitola

Kéž bys věděla, co cítím - 1. kapitolaBella se přestěhovala do Forks, kapitola proto začíná jejím příchodem na školu ve Forks. Jelikož ji Alice spatřila ve svých představách, chce se o ní dozvědět víc. Kým je a co tu vlastně pohledává.

 

Lilliane Mercerová Volturiová a Cullenová 1. kapitola

Lilliane Mercerová Volturiová a Cullenová 1. kapitolaOd té doby, co jsem přestala být člověkem, jsem si prošla lecčím. Stal se ze mě upír. Bytost, která musí zabíjet, aby přežila. Stala jsem se členkou jedné z nejmocnějších rodin našeho světa. Ztratila jsem svou lidskou rodinu a dokonce i svoji lidskost, ale znovu jsem ji našla. A jako bonus novou rodinu a hlavně svoji věčnou lásku.
Můj příběh byl takový, jaký byl, a i kdybych mohla něco změnit, nezměnila bych nic. Teď jsem naprosto a dokonale šťastná. Šťastnější, už bych být vážně nemohla a takhle by to mělo zůstat už navěky, jenomže nezůstalo.
Opravdu netuším, proč se vždycky najde někdo, kdo se vám to štěstí rozhodne zničit. Volné pokračování povídky Lilliane Mercerová? Volturiová? Nebo Cullenová? Doufám, že se vám bude druhá řada líbit stejně jako ta předchozí. Chloe

 

Prvá - Prológ a 1. kapitola

Prvá - Prológ a 1. kapitola Milovala sneh.
A on miloval ju.

 

Cyber Soul: Prolog

Cyber Soul: PrologEdward trucuje v Riu, Bella se pokouší zabít. Zbylí členové Cullenovic klanu, v přípravě ke stěhování z Forks, plavou ve vlastních strastech. Výjimkou nejsou ani Esmé, Alice a Jasper. Enjoy. :)

Dokončeno

Bella, is that you? 1. díl

Bella, is that you? 1. dílDamon se pro ni vrátil a naučil ji, jak žít v novém světě. Sebekontrolu má sice perfektní, ale občasný zákusek není nikdy na škodu. Pokračování povídky Zpátky ve hře.

 

Lovci - 1. kapitola

Lovci - 1. kapitolaBella se narodila s perfektními geny na ničení upírů. V Seattlu se svou partou chrání občany a snaží se udržovat pořádek. Ale když se jednoho dne objeví upírů sedm naráz a Bella se s nimi musí vypořádat úplně sama...

 

Full Moon - 1. kapitola: Maria Rachel Venturi

Full Moon - 1. kapitola: Maria Rachel VenturiToto je prvá kapitola prvej série poviedok z volterrského prostredia. V tejto kapitole sa dozviete niečo o hlavnej hrdinke celej série. Kto to je sa dozviete v nasledujúcich kapitolách.
Príjemné čítanie Vám želá vaša MariaRachelVolturi.
P. S.: Túto poviedku som si veľmi obľúbila a hlavne jej hlavnú hrdinku. Dúfam, že sa Vám bude páčiť minimálne tak ako mne. :)

 

Príbeh Poloupírky - Prológ

Príbeh Poloupírky - PrológAhojte! Som späť! ;)
Pamätáte si na moju poviedku Kam čert nesmie, pošle Rosalie? Áno? Výborne! Páčila sa? Ešte lepšie! Je tu totižto druhá séria. :)
Po Edwardovom odchode rodina Cullenovcov opustila New York a tri čerstvo zosobášené zamilované páry začali žiť nový život. Časom sa ale veci menia... Malá poloupírka Bells vyrástla, Alice a Jasper sa po rokoch cestovania usadili a Rosalie s Emmettom sa rozviedli. Dvakrát. Ale napokon sa k sebe vždy vrátili.
O päťdesiat rokov sa Cullenovci vrátia do New Yorku, ale nič nie je ani zďaleka ako predtým. Čo vyrástlo z rozkošnej poloupírskej bábiky? Vzorné mladé dievča, alebo čistá rebelka? Ako sa dostane do Londýna, kde stretne záhadného muža menom Anthony Masen a čo sa medzi nimi udeje? Zmení jej život, alebo to všetko bude úplne inak ako sa zdá?
Pekné čítanie želá Siss.

« Předchozí  1 ... 2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12 ... 218   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!