Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné

immortals-1


 

Pět let v Denali

Pět let v DenaliTahle jednorázovka vznikla do soutěže na Intoxicated. A jelikož soutěž byla už dávno vyhlášena, tak vám ji sem hodím, ať se můžete pokochat. Myslím, že se mi docela povedla... Pište svoje názory;-)

 

Tohle je spravedlnost?

Tohle je spravedlnost?Autor: Lesslee Omlouvám se že tahle povídka je krátká, hodně krátká. Každopádně budu ráda za každý komentář. Jinak chci jen říct, že vím, že jste mě prosili, ať konečně napíšu nějakou povídku, kde není ani jeden z nich mrtví...Snad někdy něco s happy endem dám dohromady, ale teď na to tu náladu vážně nemám...:)

 

Oživení života 2/2

Oživení života 2/2Druhá část mé jednorázovky. Bella a Tess přijedou na Dartmouth. Vzápětí narazí na Emmeta a Tess se platonicky zamiluje. Pak Bella spatří Edwarda. A jak to tak bývá, nakonec si domluví i rande. (Není žádná zmínka o upírech, jinak by to totiž bylo nekonečně dlouhé xD )

 

Nový člen

Zdarec..tak tohle je jednorázovka....odehrává se to pár let po rozbřesku a Cullenovi stále žijí ve Forks.Název není nic moc,ale nic lepšího mě nenapadloA omluvte ty chyby,psala sem to večer,a můj mozek si dal krapet přestávku..snad se bude líbit

 

Takto to nemalo dopadnúť!

Takto to nemalo dopadnúť!Je to jednorázovka a musím priznať, že dosť pesimistická. A smutná. Neviem prečo, ale lepšie sa mi píšu také depresívne príbehy. Dúfam, že vám to nevadí a že som vás nesklamala. Je to o tom, že nie vždy všetko dopadne tak, akoby sme chceli. No čo viac dodať....prajem príjemné počteníčko :-)

 

Rosalie Hale Cullen - Proměna

Rosalie Hale Cullen - ProměnaTato povídka se týká Rosalie Hale Cullen, která vyprávěla Belle, jak se stala upírkou a proč by bylo dobré zůstat člověkem, já tento příběh jen trochu rozšířila..

 

Make a wish, Bella!

Make a wish, Bella!Bella slaví pětadvacáté narozeniny spolu se svými přáteli. Po Edwardově odchodu se přihodilo mnoho věcí, které ovlivnily její život, ale stane se jedna nečekaná věc.

 

Jako bratra

Jako bratraAhojky, jsem tu s další jednorázovkou....Zase je mírně "depresivnější", ale na to už jste uričtě došli po přečtení Chyby nebo třeba Pohádky neexistují....Přeju hezké počtení....doufám, že se tato jednorázovka bude líbit....

 

Povídka od Darkgirlofangel

Povídka od DarkgirlofangelPrázdniny ve Forks.

 

Jsem SAMA- jednorázovka

Ehm... Je to jednorázovka o Arovi a jedné slečně. Tahle jednorázovka je poměrně nedokončená, i když někdo to za konec považovat může. Sama nevím, jaký by to asi mělo končit a jestli by vlbec stálo za to, to rozepisovat dál. Proto Vás žádám o návrhy alternativního konce:-)... PS: Na HOLKA NA JEDNU NOC, stále pracuju...

« Předchozí  1 ... 312  313  314  315  316  317  318  319  320  321  322 ... 324   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!