Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné

robert


 

Key of my heart

Key of my heartJednodílná povídka s názvem "Klíč od mého srdce" (Key of my heart). Děj se odehrává po odchodu Edwarda (Nový měsíc). Bella měla nehodu. Edward se vrací. Víc prozrazovat nebudu, čtěte sami. A moc prosím o komentáře. Děkuji. Lareth:-*

 

Políbená smrtí...

Nemyslím si, že se Vám to bude líbit. Není to nic krásného. Ale měla jsem pohřební náladu, kterou doprovázela potřeba se z toho vypsat. Tak čtěte a piště komentáře:)

 

SongFic Without you

SongFic Without youTak môj prvá SongFic. Dúgam, že sa vám bude páčiť. Na začiatok je krátky, ale v budúcnosti hádam budem písať dlhšie.

 

SongFic Never too late

SongFic Never too latePřináším vám další z mých SongFiců. Hlavní písnička je od skupiny Three Days Grace. Začíná hovorem Edwarda s Rosalií a pokračuje v myšlenkách Edwarda, v jeho výčitkách a nakonec jeho rozhodnutím...

 

Úsměv Osudu

Úsměv OsuduJednorázovka. Tohle byl jen chvilkový nápad :) Povídka se odehrává někdy v době minulé, asi tak středověk, řekla bych... Doufám, že se vám to zalíbí a prosím o komenty, díky :)

 

Konec existence

Konec existenceTak jsem si včera četla jeden strašně smutný příběh a dostala jsem taky chuť napsat něco smutného. Tahle jednodílovka je o Edwardovi, Belle a Jacobovi. Odehrává se to přibližně rok po Edwardově odchodu a popisuje to, co by se stalo, kdyby Bella neskočila z útesu a Edward nejel do Itálie. Prosím názory. Enjoy it.

 

Cesta k mé smrti

Vím, že teď moc často díly k mé povídce cesta osudu nepřidávám, a tak mě napadlo, že vám sem dám původní verzi. Je to slohová práce do češtiny na téma hororový příběh. Nedivte se, že jsou tam jiná jména. Ty jsem si totiž, když jsem se začala rozepisovat, rozmyslela. Tak doufám, že se vám původní verze nebo spíše předloha cesty osudu bude líbit.

 

Úsvit konce

Úsvit konceJednorázovka, celkově to nemá skoro žádný děj. Je to spíš vylívání citů... no snad se vám bude líbit... prosím komenty i kritiku :)

 

Pouhá chyba

Pouhá chybaAhojky, takže přináším druhou jednodílovku. Zase extrémně krátkou. Ještě před napsáním Pohádky neexistují, jsem napsala tuto. Přivedl mě k ní jeden můj kamarád Jerry(nebo tky Tessi), když fylozofoval ohledně toho, že upíři a vlkodlaci a ostatní jsou pouhá chyba v matrixu. Nechala jsem se jím trošku inspirovat a vyšlo z toho toto. U většiny mých jednorázovek se inspiruju díky přátelům a za to jim děkuji!!! Znamenáte pro mě moc a i vy ti co to čtete jste mojí velkou oporou. Díky

 

Hříšná krev

Hříšná krevAutor: Lesslee Děj se odehrává potom, co Edward opustil Bellu. Teď je jeho "domovem" kostel, kam se mu chodí zpovídat ti, co se zamilovali do Belli. Vidí jim do mysli. A hádej, jak skončí ti, kteří na Bellu pomýšlí tak trochu... "jinak"

« Předchozí  1 ... 314  315  316  317  318  319  320  321  322  323  324   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!