Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné

gsgljvb


 

Prostě upír

Prostě upírTrochu jsem si chtěla odpočinout od kapitolovek a tak vzniklo tohle. Tohle je v pořadí už moje 3. jednorázovka. Nějak mě to začalo bavit. Je trochu kratší, ale doufám, že to nebude vadit. Doufám, že se to bude líbit a řádně to okomentujete. Moc díky.

 

It Is Over

It Is OverTak docela jsem se nudila a nemám poslední dobou náladu pokračovat v mojí povídce Bolestivá realita tak jsem se rozhodla pro jednorázovku! Je to po tom co Charlie odnesl Bellu domů když ju Edward opustil. Takových povídek tady bylo už hodně ale tady je další. =D příště napíšu nějákou radostnot =)

 

Prosím neumieraj,nemôžem bez teba žiť!!!

Tak ahojte..no je to jednorázovka,mala som trošku takú náladu....Neviem či sa vám bude páčiť......tak prosím kritiku,komenty,čokolvek... tak dá sa povedať že to je o Belle a edwardovi...a prepáčte za chyby:) :(((

 

Kříž na útesu Smrti-Jednorázovka

Kříž na útesu Smrti-JednorázovkaAhujky rozhodla jsme se něco napsat!..BáseN to není dalo by se řící!=)...jen tak jsme potřebovala odreagovat hlavu...;)

 

Láska, kterou nezníčí ani smrt a ani odloučení

Láska, kterou nezníčí ani smrt a ani odloučeníMoje ségra Lily mě donutila napsat jednorázovku, prý je to dobré odreagování a teď vím, že má pravdu, jen doufám, že se vám bude líbit, tak čtěte. Jedná se o to, že popisuji děj new moon.Díky, doufám, že se bude líbit.

 

Karafiát pro Jacoba II. (Němý svědek)

Karafiát pro Jacoba II. (Němý svědek)Tak jsem na vaše přání napsala pokračování, tentokrát s podnázvem Němý svědek. (Ne, Jacoba jsem vážně neoživila xDD)Doufám, že se vám bude líbit a prosím o komentáře ;) Jinak pro ty, kdo čtou Falling star, další díl bude až v pondělí.

 

Unfaithful

UnfaithfulRenesmee je Jacobovi nevěrná, z toho také plyne název povídky - Unfaithful - Nevěrná, s kým a jak to skončí, si musíte přečíst :-) PS: omlouvám se za chyby

 

Probuzení-Jednorázovka

Probuzení-JednorázovkaAhujky dálší jednorázovka..Bella po rozchodu Edwarda...

 

I MY máme své upíry....

I MY máme své upíry....Takže zase mě chytlo psaní srandovních jednorázovek..nevím co řeknete na tuhle ale prostě jsem to sem musela dát... nechci tím však říc že podporoji někoho z nich... osobně jsou mi všichni u prdele.. ale to je zase o něčem jiném... takže pls o komentíky... prostě všechno.. budu ráda když se vám to bude líbit.. přemýšlala jsem opět o dalších dílech.. ale newím ja to dopadne.. ještě musím napsat Cedrika :D Takže si to pročtěte a pls komentíky..... P.S. soráč za chyby.....

 

Po světě posledních 8 let chodil vůl... byl jsem to já

Po světě posledních 8 let chodil vůl... byl jsem to jáJe to jednodílová povídka, která se odehráva 8 let po novém měsíci, Edward Bellu opustil, ale nevrátili se k sobě, až teď si Edward uvědomil co udělal za chybu a co chce ve svém životě změnit... půjde to? vždyť pro člověka je 8 let dlouhá doba a Bella má svůj vlastní život...

« Předchozí  1 ... 307  308  309  310  311  312  313  314  315  316  317 ... 324   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!