Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné

the host stills


 

Výročí - jednorázovka

Doufám, že se bude líbit, dostala jsem inspiraci, když jsem četla povídku na jiné téma.Budu moc ráda za komentíky:)

 

Neplakej Edwarde

Neplakej EdwardeAhoj. Napslala jsem pro vás jednorázovku. Doufám, že se Vám bude líbit. Klidně mě zkritizujte.. Odehrává se to v období Zatmění.. Příjemné čtení.

 

Way back into love-1.část

Way back into love-1.částJednorázovka o Ness a Jakovi,je na pokračování. Inspiraci k povídce a k názvu jsem našla ve filmu Hudbu složil,slova napsal.Povídku jsem pojmenovala stejně jako jedna píseň ve filmu a to Way Back Into Love(cesta zpět k lásce). Jake má zakázáno Ness vídat,a ona o něm neví.o se ale stane když Renesmee k den svých osmnáctých narozenin vidí v lese před domem svého vyvoleného,..

 

Bellino selhání

Bellino selháníI hodní upíři chybují..

 

Boj o nesmrtelný život!

Boj o nesmrtelný život!Jak dlouhý je okamžik? Pro smrtelníka možná vteřinu, pro zamilovaného jen několik pár sekund, pro nás nesmrtelné..mnohem kratší dobu. Během okamžiku můžete ztratit to nejcennější.. První povídka, snad se bude líbit.

 

Bez citu

Takže mírně smutná jednorázovka... Napište mi prosím nějaký komentář:)

 

Nová Existence

Edward opět opustil Bellu ale ta to jenom tak nenechá a rozhodne se jet sama do ITÁLIE !!

 

Baseball

Taková blbost co jsem psala ve škole o hodině angličtiny. :D Doufám, že se alespoň zasmějete tomu jaká je to kravina...:D

 

Šance znovu žít...

Je to po tom, co ji Edward opustil. Kde všude se dá najít přátelství a druhá šance? Vlastně ani nevím, proč mě to napadlo, ale je to strašně krátký a dá se říct smutný. Nalezne Bella vůli zvednout se ze dna?...

 

Shledání

ShledáníAhojky jsem tu s další ffkou. Zase je taková smutnější...a dle mého názoru useknutá v nejlepším.....

« Předchozí  1 ... 310  311  312  313  314  315  316  317  318  319  320 ... 324   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!