Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Jako stín


Jako stínDalší jednodílná povídka. Tentokrát jde o Jacoba. Tento krátký příběh se odehrává na svatbě Belly a Edwarda.

Když jsem přišel na to místo, uviděl jsem světlo, radost a štěstí. Bylo mi mizerně. V mojí duši proti sobě bojovaly dvě strany. Ta, která se chtěla otočit a utíkat pryč od všeho toho nesmyslu, a ta, která Belle chtěla udělat radost. Zvítězila druhá, a tak jsem zůstal. Podíval jsem se do tmy a uviděl jak s ní přichází ke mně. Vypadala jako víla a já jsem se nemohl smířit s myšlenkou, že z ní brzy bude stvůra, která bude bez milosti zabíjet. Bella vypadala naprosto zmateně, jen do té doby, než jsem se vynořil ze tmy. Usmál jsem se, ale vím, že jen zpola upřímně. Edward odešel, aby nám nechal trochu soukromí. Najednou vypadala tak šťastně, jako by celá zářila. Popadl jsem ji do náručí a hladil jí opatrně po zádech, abych neponičil její úchvatné šaty. Podíval jsem se jí do tváře, po které jí stékaly proudem slzy.

„Bello, nebreč. Vždyť jsi šťastná nebo ne?"

„Pláču štěstím, Jaku. To je všechno."

„Věnuješ mi jeden tanec?"

„Kolik chceš," odpověděla kvapně. Vzal jsem ji za ruku a přitiskl jsem ji k sobě. Naše těla se jen jemně pohupovala do rytmu hudby. Tancovali jsme mlčky. Hudba dohrála a následně jsem držel Bellu jen na vzdálenost našich rukou. Ponořil jsem se do jejích očí a viděl v nich něco, co v nich dříve nebylo. Ta odhodlanost udělat vše proto, aby byla s ním. Ta oddanost, kterou k němu chová. A v neposlední řadě lásku, která mě bolí víc, než by měla. Tyhle důvody mě přiměly abych se zamyslel, co tady vlastně dělám. Chtěl jsem přijít kvůli Belle, ale proč bych také jednou nemohl myslet na sebe? Raději jsem měl zůstat ve své vlčí podobě v přírodě. Tak mi bylo rozhodně lépe. Vzedmula se ve mně vlna nenávisti, bolesti a hněvu. Naráz jsem Bellu přitáhl blíž. Moje oči nebyly něžné, ale chtivé. Hrubě jsem přitiskl své rty na její. Snažila se protestovat. Mlátila mě pěstmi do hrudníku. Snažila se mě odstrčit, ale moje síla byla daleko větší. Najednou jsme už nebyli sami. Přímo před námi stáli všichni upíři. Edward vypadal jako ďábel v lidském těle. Alici v očích pohrával hněv. Emmettovy svaly se zatínaly v přípravě na boj.

„Jacobe, pusť ji," prosil Carlisle.

„Jaku, neblbni. Ublížíš jí," snažil se Seth, který se najednou vynořil vedle mě. Dopadl na mě pach všech upírů. Moje ruce se začaly třást. Z křovin za mnou se vyřítil Sam, Quil a Embry. Snažili se mě uklidnit, ale už bylo pozdě. Jako bych vybuchl zevnitř. Cítil jsem horko. Bella z mé náruče zmizela a když jsem se ocitl na zemi ve své vlčí podobě, všiml jsem si, jak Edward táhne Bellu pryč. To jsem nemohl dopustit. Vyrazil jsem jako střela za nimi. Z boku do mě udeřila nějaká síla. Odlétl jsem daleko od nich. Rychle jsem vstal a pokračoval v běhu. Už byli v domě. Byl jsem rozhodnutý dům klidně i zbourat, abych dostal Bellu zpět. Opět už bylo pozdě. Vrhlo se na mě stádo upírů a pár vlkodlaků. Ti mne odtáhli pryč. Byl jsem ztracený. Teprve, když mě dostali do La Push, byli klidní. Proměnil jsem se zpět do normální podoby, Sam mi půjčil dlouhé triko. Naštvaně jsem zamířil domů, abych se oblékl. Ze skříně jsem popadl staré tepláky a okamžitě zase vyběhl ven. Zastavil jsem se až na pláži, kde jsem se naboso brouzdal v mořské vodě. Myslí mi stále probíhaly plány, jak dostat Bellu zpět. Už nikdy jsem u ní nechtěl vidět ty jiskřičky v očích, které patřily jemu. Chci, aby měla jiskřičky kvůli mně. Procházel jsem se dlouhou dobu. Co chvíli jsem pohlížel na vlnky, které mi narážely do bosých nohou, když do mě něco vrazilo.
„Promiň." To byl ten nejkrásnější hlas, co jsem kdy slyšel. Najednou jako by se mi změnil život. Středem mého vesmíru najednou nebyla Bella, ale ta dívka z pláže. Připadal jsem si jako největší hlupák, když jsem pomyslel na předchozí plány. Najednou se zpřetrhaly všechny vazby k někdejší lásce. Najednou pro mě byla jen jediná. Dívka z pláže.




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jako stín:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!