Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Poslední přání pro mou nejlepší kamarádku Jane 3. část

Edwardova pochoutka


Tak, příběh nám končí. Jane a Alec jsou obviněni z čarodějnictví, ale co Mary?

Ležela jsem na mýtině. Vedle mě seděli Jane s Alecem. Od té doby, co mě napadly ostatní děti, jsme byli pořád spolu. Jane mi řekla, že o ně se jejich rodiče vůbec nestarají.

„Jediná věc, kterou nám poskytnou, je střecha nad hlavou. Proto jsme se naučili poznávat plody a houby, které můžeme přes den jíst,” řekla smutně. Alec vstal a mrkl na Jane. Ta jen kývla a on odešel do lesa. 

„Kam šel?” zeptala jsem se.

„To je překvapení,” řekla Jane tajnůstkářsky. Takže tajemství? Co to asi bude? Jane si všimla, jak jsem napjatá a začala se smát. Tím mě natolik uklidnila, že jsem se začala smát taky.

„Podívej!” řekla po chvíli a hodila do tůňky kamínek. Kamínek klesl ke dnu, ale pak zase vyplaval.

„Jak to děláš?” vydechla jsem ohromeně. Jane se na mě otočila.

„Nevím, prostě to umím,” řekla s úsměvem. Také jsem vzala kamínek, ale nic. Jen klesl ke dnu. 

„Asi na to prostě nemáš nadání,” konstatovala Jane.

V tu chvíli se z lesa vynořil Alec. Byl celý bledý a sotva popadal dech.

„Jdou po nás! Chtějí nás zabít!” zasípal udýchaně. Jane se postavila a přiběhla k němu. 

„Kdo?” zeptala se a pomohla mu se postavit. Postavila jsem se a podívala se k místu, odkud vyběhl Alec. Najednou z lesa vyběhlo několik vesničanů, měli v rukou pochodně a zuřivě si nás měřili.

„Utíkejte!” zařvala jsem z plných plic. Jane s Alecem se nenechali dvakrát pobízet a rozběhli se ke mně. Otočila jsem se a běžela pryč. Za sebou jsem slyšela Jane a Aleca. Potom se ozvala rána.

Otočila jsem se a uviděla, jak Alec zvedá Jane ze země. Nebyla při vědomí. K Alecovi přiběhlo několik mužů a odtáhli ho od ní. Další dva muži chytili bezvládnou Jane.

„Nechte je na pokoji!” vykřikla jsem a rozběhla se k nim.

„Jdi pryč, holčičko, tady nemáš co dělat,” řekl jeden muž a přistoupil ke mně. 

„Pusťte je!” řekla jsem naštvaně.

„Ty o tom nerozhoduješ,” měřil si mě už trochu zlověstně. Nechápala jsem, co mě to popadlo, ale zhluboka jsem se nadechla a plivla tomu muži do obličeje. Ten si se znechucením utřel obličej a otočil se po mně.

„Co si to dovoluješ?! Víš, kdo já jsem?!” zařval přes celou mýtinu.

„Nevím,” opáčila jsem.

„Jsem starostou této vesnice!” zahřměl. Na to jsem se usmála a kopla ho do břicha.

„Nikdy jsem neuznávala autoritu,” řekla jsem drze. Otočila jsem se po mužích, kteří drželi Aleca. Rozběhla jsem se proti nim, když mě něco praštilo do hlavy. 

Tma, tma všude kolem...

Pomalu jsem se začala probouzet. První, co jsem uviděla, byla Alecova tvář. Chtěla jsem se posadit, ale on mě zadržel.

„Počkej,” řekl a něco mi dal na hlavu.

„Už můžeš,” dodal po chvilce. Pomalu jsem se posadila. Rozhlédla jsem kolem a zamrazilo mě. Byli jsme v nějakém tmavém sklepě, kousek od nás ležela na podlaze Jane. Měla na tváři plno slz a tvářila se vystrašeně. Toto nebyla ta Jane, kterou jsem znala, to nebyla ta Jane, která se mnou byla na mýtině, byla to malá holčička, která se bála.

„Co se stalo?” zamumlala jsem směrem k Alecovi. Ten byl chvíli zticha.

„Můžeš hádat,” odpověděl smutně. Svěsila jsem hlavu. Moc dobře jsem věděla, co se stalo.

„Co s námi teď bude?” zeptala jsem se. Na to se Jane otočila směrem ke mně.

„Zabijí nás,” šeptla potichu. Bylo na ní vidět, že se bojí a to hodně. Chtěla jsem ji nějak utěšit, byla pro mě jako sestra. Připlazila jsem se k ní a objala ji.

„Jane, to bude v pořádku. Nemusíš se ničeho bát,” šeptala jsem jí do ucha. Za chvíli se k nám připlazil i Alec. Zůstali jsme v objetí jako sochy. Na chodbě jsem uslyšela zvuky kroků. Blížily se ke sklepu, kde jsme byli my. Ve chvíli, kdy se otevřely dveře, jsme se od sebe odtáhli. Do místnosti vešli tři muži. Jeden z nich zamířil ke mně a další dva k Jane a Alecovi. 

Jane potichu vzlykla a Alec se natisknul na stěnu. Já jsem zůstala ve stejné pozici. Nemohla jsem se pohnout, zůstala jsem přimražená na místě. Ten muž mě chytil za ramena a vytáhl do stoje, jeho následovníci udělali to samé. Potom nás vytáhli z toho tmavého sklepa ven. Ačkoli byl večer, já měla pocit, že je ten nejjasnější den. Pomalu nás někam táhli, ale neviděla jsem kam. Jane zase potichu vzlykla.

Konečně se mi podařilo se ohlédnout. Asi tři metry od nás stály tři dřevěné kůly. Muž, který mě držel, mě k jednomu připoutal. Jane zase vzlykla. Podívala jsem se před sebe a uviděla děti z vesnice. Ty se na nás jen poškebovaly.

Najednou byly všude plameny. Pálilo mě celé tělo, bylo to strašné. Slyšela jsem jekot Jane a Aleca. Pak se něco změnilo. Ucítila jsem, jak provazy shořely. Ihned jsem vyběhla z ohně. Taková bolest... Rozběhla jsem se k dalším dvěma kůlům. Když jsem se přiblížila, uviděla jsem Jane a Aleca. Kupodivu leželi vedle kůlů. Ihned jsem přiběhla k Jane.

Všimla jsem si kousnutí, co měla na krku. Kdo jí to udělal? Potom se kdosi dotkl mého ramene. Vyděšeně jsem se otočila a podívala se tomu člověku do očí. Byly červené, což mě vyděsilo, ale stejně jsem nabrala sílu k důležité otázce.

„Co jste jim udělal?!” zeptala jsem se rozhořčeně.

„Budou v pořádku,” odpověděl ten muž klidně. Otočila jsem se po Jane a Alecovi. Vypadali, že jsou na tom opravdu špatně. Znovu jsem se otočila po tom muži a v tu chvíli mě píchlo u srdce.

Tohle nepřežiju, došlo mi.

„Prosím, jestli se na mě budou ptát... řekněte, že jsem se snažila... postarejte se o ně...” řekla jsem ještě. Pomalu vše kolem mě ztmavlo.

Sbohem Jane a Alecu.


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Poslední přání pro mou nejlepší kamarádku Jane 3. část:

 1
14.02.2015 [13:31]

NeznamaPromiň, že Ti tvoji povídku komentuji až u třetí části, ale...
TO JE DOKONALÉ! NAVÍC TOHLE JE POVÍDKA S MÝMI OBLÍBENÝMI HRDINY...! PROSTĚ BEZCHYBNÉ! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

31.01.2015 [14:40]

trefi133Na zveřejnění čeká Ohnivá královna, tak si počkejte.

4. Kika
30.01.2015 [19:44]

úžasné prosím kapitolovku ! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. CCULLEN
29.12.2014 [13:58]

je to hezké ale na mě moc smutné..nechceš napsat ještě něco v tom stylu???

2. Nový čtenář
04.12.2014 [16:37]

Tak to bylo.. nevím jak to popsat dokonalé? A no dokonalé je to správné slovo Emoticon Emoticon Myslím že by to byla opravdu překrásná kapitolovka.

30.11.2014 [19:15]

MyfateAhoj,
je mi líto, ale článek Ti musím vrátit a to hned z několika a důvodů:

- Máš špatně uvedený odkaz na předchozí část (správně vyplněný ho máš ode mě u předchozí části, takže podle něj doplň všechny chybějící odkazy na předchozí i následující části ve všech článcích).
- U prvního dílu je potřeba zaškrtnout "Dokončená povídková řada".
- Opět máš špatně font a velikost písma. V kolonce pro font písma je potřeba mít nastavené "Písmo" a v kolonce pro velikost písma je potřeba mít nastavení "Velikost písma".

Kdyby sis s něčím nevěděla rady, navštiv sekci Pomoc autorům a požádej o pomoc někoho z korektorů.

Až si vše opravíš, zaškrtni "Článek je hotov", ne dřív.

Děkuji. Myfate Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!