Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Drabble povídky

Anna


 

Proč ona?!

Proč ona?!Má první drabble (100 slov) povídka. Bella je trochu jiná než známe a má co dočinění s Jessicou. Jaké to ale bylo, si přečtěte sami. Mé velké díky je věnováno Elisme7, která mi hodně pomáhala a vymyslela název. Budu ráda za jakýkoliv názor. Přeji příjemné počteníčko, Amicale.

 

Randál u Cullenů

Randál u CullenůPříšerný rámus, který slyší až do domečku, donutí Edwarda jít zjistit, co se děje. Jeho kroky neomylně vedou k domu Cullenových… Tripple drabble (300 slov).

 

Vědma

VědmaDrabble o 300 slovech...
(Krátce před Stmíváním.)
Edwarda už nebaví samota, a tak zajde k místní vědmě v Seattlu, aby mu odhalila budoucnost.
Co mu vědma předpoví?

 

Sranda přejde... Mě ale nikdy!

Sranda přejde... Mě ale nikdy!Tak se znovu přidávám k drabblovému šílenství. Tentokrát je to double drabble a změnila jsem pohled na Emmettův. Trošku jsem se to pokusila vyleštit :), tak snad se vám bude drabble líbit.

Pro ty, co rádi vědí, o čem to bude, než se začtou, jde o to, že Volturiovi odcházejí z louky, na které se setkali s Cullenovými a dalšími upíry (a samo sebou taky s vlky) kvůli Nessie, a Emmett se snaží odlehčit atmosféru, která po nich zbyla...

 

Alicin komplex

Alicin komplexBěhem jedné z prvních návštěv domů Cullenů si Bella všimla malé zajímavosti. Opravdu malé, že, Alice? Aneb Dee se konečně vešla do 100 slov! To se musí oslavit.

 

Zrazená

ZrazenáDouble drabble. Z pohledu Rosalie. Jak se asi Rose cítila, když začal Edward chodit s Bellou? Neměla ji ráda a přesto se s tím musela smířit. Ale co bylo horší, zradil ji ten, koho nejvíce miluje. Bellu přijal do rodiny, a tak byla Rose na všechno trápení sama... Přeji pěkné počtení.

 

Lituji

LitujiTak jsem se rozhodla napsat povídku o sto slovech. Drabble povídku. Je z pohledu Rosalie. Scéna se odehrává v Rozbřesku. Rose odnesla Renesmee dolů do obývací místnosti. Co se dělo, když tam přišel Jacob? Přeji příjemné čtení. dcvstwilight

 

Od teď až navěky

Od teď až navěkyJacob se cítil jako slepec, který poprvé spatřil slunce. Jaké to asi bylo? Můj první pokus o double drabble popisuje okamžik, kdy se mu Renesmé poprvé octla v náručí.

 

Renesmé

RenesméJacob, Renesmé a louka.:) Jacobův pohled na Ness. Po Rozbřesku. Doufám, že se bude líbit. May

 

Jednou snad

Jednou snadÚtes. Nový měsíc. Co kdyby se to nějak nepovedlo a Victoria by Bellu proměnila? - Double drabble se odehrává o pár let později. Na stejném útesu.

« Předchozí  1 ... 185  186  187  188  189  190  191  192  193  194  195 ... 202   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!