Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Drabble povídky

Štěně


 

Přející závist

Přející závistJde vůbec, aby závist byla přející? No, podle Rosalie Haleové ano. Je to totiž závist, kterou si uvědomuje. Přeje své kamarádce Veře její štěstí – manžela i syna, ale zároveň jí ho závidí. Doufá, že ho bude už brzy mít taky. Poslední návštěva Rose z pohledu Very. Tripple drabble (300 slov).

 

Všechno je jinak aneb Lidský život - Jane a Demetri

Všechno je jinak aneb Lidský život - Jane a DemetriDalší má drabble povídka o 300 slovech, vycházející z mé jednorázovky Všechno je jinak aneb Lidský život 2. část. Toto je výtržek z té části, kdy Demetrimu Edward řekne, že jeho vyvolená ho asi neodmítne a pak spolu odejdou z doslechu zbývajících... Pohled Demetriho... Snad se bude líbit.

 

Všechno muže být jinak

Bella a svatba. Co když všechno není takové, jak se zdá? To se dočtete v tomhle drabblu. Musím přiznat, že je to můj první pokus o drabble, tak, prosím, zanechte koment. xD

 

Jin Jang 2

Jin Jang 2Tak jo, je tady slibované pokračování. Jak teda Edward reagoval na to, že se s ním Bella rozchází? Snad jsem aspoň trochu splnila vaše očekávání. Pokud ne, nestyďtě se a ozvěte se nahlas v komentářích. Jen do mě. :)
blotik
P.S.: Tentokrát název Konečně volná!, ale Jin Jang se mi líbil, tak jsem ho nechala. :)

 

Jediná chybička

Jediná chybičkaMoje první drabble povídka.. Doufám, že se bude líbit. :)

 

Štěstí matky

Štěstí matkyOkamžik z pobytu v Denali, než se Cullenovi odstěhovali do Forks. Pocitovka z pohledu Esmé – drabble (100 slov).

 

Pozor! Victorie!

Pozor! Victorie!Tripple drabble (300 slov). Alice popisuje „hon na Victorii". :)

 

Zelenooký

ZelenookýCo kdyby Edward nebyl tak hodný, jak si ho představujeme? Jak by na to asi reagovala Bella?

 

Ortel smrti

Ortel smrtiStopování, lov a krev. To byl Jamesův život, který skončil v baletním studiu. Drabble, pojednávající o jeho čekání ve studiu a myšlenkách, jež Jamesovi vířily hlavou. (100 slov)

 

Na zlatém podnose servírována

Na zlatém podnose servírovánaPřepadlo mě to a já nemohla jinak, než to napsat. K ději nechci nic prozrazovat. Snad jen - Edward, plameny sužující jeho hrdlo a jed... Je to drabble na třetí. :)

« Předchozí  1 ... 181  182  183  184  185  186  187  188  189  190  191 ... 202   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!