Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Drabble povídky

kellan6


 

Nerozhodná

Moje první Twilight drabble (tripple ... 300 slov). Protože jsem zrovna včera znovu shlédla Nový Měsíc, je to krátké zamyšlení nad pocity Belly. Někdy brzce po návratu z Volterry, když zachránila Edwarda, zvažuje, který život by pro ni byl lepší...

 

Pocit z otištění

Pocit z otištěníJe to moje první drabble povídka o sto slovech. Belliny pocity, když se Jacob otiskne do Nessie. Pište komentáře, ať vím, jestli má cenu v tvorbě pokračovat. Děkuju a pěkné čtení.

 

Secret emotion (drabble)

Secret emotion (drabble)Z mé plánované jednorázovky se nakonec ve vší jednoduchosti vyklubal double drabble. Snad se kraťounký článek o Sethovi zalíbí. =)

 

Tak už mě polib

Tak už mě polibJak já vidím polibek Emmetta a Rosalie?
Drabble o sto slovech.

 

První slůvko

První slůvkoDrabble.
Naše kouzelná bezzubá Nessie a její očekávané huhňání.

Konečně jsem pochopila, jak je Drabble složité. :)
Příjemné znechucení. Pajam

 

Konec aneb Skáču nejspíš pro tebe

Konec aneb Skáču nejspíš pro tebeMoje první Drabble. Bella na útesu... Myslím, že více netřeba upřesňovat.

 

Bohyně

BohyněJe to láska od Edwarda k Belle narvaná do 100 slov. Nevím, co víc k tomu dodat. Snad jen příjemné počtení. Vecernice

 

Plastiková Barbie

Plastiková BarbieNapadlo niekomu niekedy, že Rose nie je len obyčajná mrcha? Že má svoje pocity, ale všetci si myslia, že to len hrá, keď ich dáva najavo?

 

Něco pro tebe mám, Nessie

Něco pro tebe mám, NessieDouble Drabble - 200 slov První polibek mezi Nessie a Jakem. Snad se Vám bude líbit, je to moje první povídka. Zanechte prosím komentáře, díky.

 

Vyčkávání

VyčkáváníPřidám něco k nové "Drabble mánii".
Je to o tom, jak James číhá na Bells v baletním studiu.

« Předchozí  1 ... 189  190  191  192  193  194  195  196  197  198  199 ... 202   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!