Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Drabble povídky


 

Nekontrolované emoce

Nekontrolované emocePoslední dobou jsou tady hromady drabble povídek. Tak jsem ani já nemohla zůstat pozadu a napsala svůj zcela první pokus, čítající sto slov. Jde o Samův výbuch vzteku, při kterém zranil svoji milovanou Emily. Je to z pohledu nikoho. Přeju krásné počtení.

 

Utěšování

UtěšováníDrabble - 100 slov.
Harry právě zemřel a Sam utišuje Leah...

 

Navěky, tvoje Bella

Navěky, tvoje BellaTripple drabble. Bella se loučí s Edwardem pomocí svého deníku. Opustil ji. V jaké souvislosti? Jak to dopadne? Chcete znát Bellin konec? Nic moc pokus o nějaký delší drabble.

 

Caiovo děsivé setkání

Caiovo děsivé setkáníJak se Caius potkal s vlkodlakem... Tripple drabble (300 slov).

Předem díky za komentáře.

 

Jedno jediné pomyšlení

Jedno jediné pomyšleníNo, další z mých pokusů... tentokrát Tripple Drabble. Jedná se o sen Belly, dopadne či nedopadne dobře?
Kimi ♥

 

Spi sladce

Spi sladceMůj první pokus o drabble povídku o 100 slovech.
Napadlo mě, jak se asi Edward cítil, když chodil večer navštěvovat spící Bellu. No a nakonec z toho vzniklo tohle.

Mně osobně se to moc nezdá, ale kamarádka říkala, že to sem prostě musím dát.
Přeji příjemné čtení, Vaše Mattie

 

Jacobe, prosím, pochop to...

Jacobe, prosím, pochop to...Drabble o tom, jak Bella řekla Jacobovi, kdy je naplánovaná její přeměna.

Část textu je vypůjčená ze Zatmění. A z pohledu Belly jsem to trošku... No, vypsala jsem, co si pode mě Bella myslela, když s Jacobem mluvila.

 

Dar

DarDrabblík (100 slov) o Nessiině daru, jak ho neznáme...

 

Slzy tobě

Slzy toběDouble drabble

Alice a Bella nestihnou v New Moon zachránit Edwarda. Vrací se zpátky domů a Bella je opět sama. Dál si přečtěte.

Doufám, že se bude líbit.

AVC

 

Dlouhá věčnost

Dlouhá věčnostTrochu jsem přemýšlela o nesmrtelnosti. Vrtalo mi hlavou, jak je to s tou věčností, takže tady máme trochu zvláštní situaci Edwarda a Belly.

« Předchozí  1 ... 190  191  192  193  194  195  196  197  198  199  200 ... 202   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!