Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Drabble povídky

Jacob


 

Uteč!

Uteč!Tripple drabble (300 slov)! Volturiovi = zkáza
Jak se s tím popere Edward se svou rodinou?

 

Prvé kúpanie

Prvé kúpanie Napísala som pre vás double drabble (200 slov). Je to o Nessiinom prvom kúpaní. Dúfam, že sa vám to bude páčiť, vaša LoveEmm.

 

Osud mi leží u nohou

Double drabble, Bella umírá, a o tom vypráví někdo, kdo jí vede celý život... Doufám, že se bude líbit.

 

Chci nesmrtelnost

Chci nesmrtelnostV Novém měsíci se Edward zmínil o tom, že jsou lidé, kteří slouží Volturiovým v naději, že je změní na upíry. Přináším vám příběh Rogana, který předstoupil před velkou trojici, aby požádal o nesmrtelnost. Tripple drabble (300 slov) z doby, kdy byl ještě Eleazar s Volturiovými.

 

Dávaj si na seba pozor...

Dávaj si na seba pozor...Drabble – 100 slov. Dej sa odohráva v New Moon. Edward opúšťa Bellu.

 

Má lásko

Má láskoLáska sebou přináší mnohé. A jak ji prožívá vypravěč? Drabble, snad se bude líbit. :)

 

Sobec

SobecDrabble povídka (100 slov) o tom, jak se cítil Edward, když se úmyslně zmínil o zasnoubení před Jacobem. Má trochu jiný konec, než má knížka.

 

Miluji tě, Rose

Miluji tě, RoseJak vidí Emmett svou jedinou Rose? Docela slabý pokus o drabble povídku - 100 slov.

 

Odměna pro Jane

Odměna pro JaneJane vede Edwarda, Bellu a Alici do trůního sálu. Scéna po tom, co Edward zjistil, že Bella žije. Tentokrát ale nejde o něj ani o ni. Hlavní postavou je tu Jane. Co cítí, když je zpátky u Ara? Drabble o sto slovech.

 

Emmett a Paris?

Emmett a Paris?I Cullenovi občas vyrazí do klubu. Co se stane, když se jde Emmett nadýchat čerstvého vzduchu a potká Paris Hilton? Trochu bláznivý tripple drabble (300 slov).

« Předchozí  1 ... 188  189  190  191  192  193  194  195  196  197  198 ... 202   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!