Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Drabble povídky

Twilight bella & edward by bettyy


 

Decision

DecisionEdwardovo období temna. Doba, kdy se živil lidskou krví. Jak těžké pro něj bylo vrátit se ke krvi zvířecí?

P.S.: Svým způsobem tento tripple drabble navazuje na moji starší jednorázovku Temné Chicago.

 

Jen se ohlédnout a vše by bylo jinak...

Jen se ohlédnout a vše by bylo jinak...Bella na útesu. Jenže, co kdyby se tam objevil Edward? Můj první drabble (200 slov). Doufám, že se vám to bude líbit.

 

Bellino setkání

Bellino setkáníBellino setkání s některými členy rodiny Cullenů. :) Drabble - 100 slov.

 

První polibek Jacoba a Renesmé

První polibek Jacoba a RenesméJak říkám... V horečkách můj mozek odmítá pracovat, takže z toho vždy vyjdou nesmysly. Nevím, jestli je i tohle nesmysl, ale kamarádka mě přemlouvá, ať to sem dám. Tak to tu máte.
Jacobův a Nessin první polibek.
P.S.: Drabble o 100 slovech.

 

Blonďatá záchrana

 

Všechno je jinak aneb Lidský život - Alice a Jasper

Všechno je jinak aneb Lidský život - Alice a JasperDrabble povídka o Alici a Jasperovi, vychází z mé jednorázovky: Všechno je jiné aneb lidský život. Alice Belle vyprávěla o setkání s její osudovou láskou. Toto je psáno z pohledu Jaspera

 

Nechávám růži růst

Nechávám růži růstPoznala jsem, jak je těžké napsat dobrý drabble. Potřebujete něco sdělit, ale vždy vám to o něco nevyjde, tak musíte umazávat a přitom vám tam všechno přijde důležité. No nic. Hezké čtení přeje Pegas99. Double drabble - 200 slov. Jak se Renée cítila 18 let po Rozbřesku?

 

Without

WithoutCo by se stalo, kdyby... Moje velmi oblíbená věta. Tohle mě napadlo jen tak náhodou. Zkrátka a dobře, drabble (100 slov) s tématem, kdyby Bella opustila...
Prosím, kritické a pravdivé komentáře.
Kim ♥

 

Úchvatná představa

Úchvatná představaJessica jede domů poté, co se s ní Mike rozešel. Double drabble (200 slov), ke kterému mě inspirovala písnička Taylor Swift - Picture to burn.

 

Kelímek rudé krve

Kelímek rudé krveKlasický drabble o sto slovech. A co je hlavní myšlenkou? Jak název napovídá, jde o Bellino pití krve z kelímku během těhotenství.

« Předchozí  1 ... 187  188  189  190  191  192  193  194  195  196  197 ... 202   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!