Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Drabble povídky

Twilight bella & edward by bettyy


 

Irino, ne!

Irino, ne!Každý z nás zná scénu z Rozbřesku, kde se nechá Irina dobrovolně zabít. Drabble, který mě napadl jednoho depresivního dne. Pěkné čtení :D

 

Závist

ZávistJeden telefonát dokáže v Rosalii probudit to, co nikdo neměl vědět, ale co ona cítí už dlouhou dobu. Jak se asi cítila, když jí Bella zavolala, řekla jí, že je těhotná a chtěla od ní pomoc?? *Rose je tu trošku zlá a nepřejícná* Doufám, že se vám to bude líbit, je to můj první Drabble Elii Ps: Komentíky by potěšily :))

 

Je to moc zelené

Je to moc zelenéDrabble - 100 slov.

Pamatujete na Bellinu větu, kterou řekla ze spaní? Pokud ne - čtěte! Já jsem se pokusila vymyslet její sen, který ji "přinutil" říct tuto větu. Je to trošku bláznivé, ale snad se bude líbit. Bambulka

 

Zabijak

ZabijakNámet na túto poviedku som mala premyslený už dávnejšie, ale k spracovaniu som sa dostala až teraz. Rovnakú tému písala aj Aalex, ale jej podanie sa mi zdalo kvalitnejšie. O čom je moja poviedka? Jasper sa rozhodne ochrániť Alice aj za cenu usmrtenia človeka. Tripple drabble.

 

Emmette, kdy konečně dospěješ?

Emmette, kdy konečně dospěješ?Řekla jsem si, že když měl Emmett (Sranda přejde... Mě ale nikdy) takový úspěch, tak udělám takové pokračování. Nejde o to, že bych navázala dál, ale celou scénu jsem udělala z Edwardova pohledu... Doufám, že tak alespoň trochu vynikne „bratrské“ pouto mezi Edwardem a Emmettem.

Příjemné čtení mého Double drabble. Astefany

 

Sv. Valenýn

Sv. ValenýnNevím, co ještě k tomu dodat. Nadpis říká vše. Jen snad to, že se to celé odehrává během New moon, akorát jsem si tu dobu trošku posunula. Snad se Vám to bude líbit.

Pěkné počtení přeje Vecernice

 

Shledání s Alistairem

Shledání s AlistairemJak se Carlisle seznámil s Alistairem? Temná ulice nočního Londýna – Carlisle je na cestě z nemocnice… Double drabble (200 slov).

 

Útěk?

Útěk?Rozbřesk. Alice udělila „rozkazy“, chytila Jaspera za ruku a rozběhli se pryč. Jak to ale vnímal Jazz? Drabble (100 slov).

 

Undisclosed recipients

Undisclosed recipientsPříjemci nepřiloženi… Cullenovi jsou pryč a Bella každý večer píše email. Drabble (100 slov) o její naději.

 

Nenávidím Tě!

Nenávidím Tě!Edwardův odchod. Moc ohrané? Podle mě jo, ale napsat jsem to musela. :) Co na to Bella? Tripple drabble (300 slov).

« Předchozí  1 ... 184  185  186  187  188  189  190  191  192  193  194 ... 202   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!