Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Drabble povídky

3.Sasanka-Místo, kde Edward v Novém Měsíci řekne Belle, že ji opouští


 

Holka zlatooká

Holka zlatookáAni já nakonec neodolala a pustila se do drabble. Nápad, který se mi vkradl do hlavy totiž ani jinak zpracovat nešel...
Bella ukládá Renesmé před spaním, ale té se vůbec nechce. Nakonec ji Bella umluví k tomu, aby malá zazpívala písničku a pak šla spát. Ale přeci je na té písničce něco špatně...

 

Hluboko v podvědomí

Hluboko v podvědomí100 slov. Bella po odchodu Edwarda často bloudí ve svých myšlenkách a v podvědomí. Jeden z případů.

Krásné počteníčko.

AVC

 

Navždy šťastná

Navždy šťastnáTento drabble (100 slov) nabízí další úhel pohledu na Bellu skákající z útesu. Je to moje úplně první povídka, takže kritikou nešetřete. ;)

 

Další členové rodiny

Další členové rodinyDouble drabble. Tak už jsem i já podlehl - z poloviny. Ale že mi to trvalo! Mně osobně se tahle povídka nelíbí, ale řekl jsem si, že musím mít nějaký odrazový můstek... Alice a Jasper u nové rodiny.

 

Jin Jang

Jin JangObdobí New moon. Rozchod. Ohrané téma. Ale co když ne? Co když to tentokrát bude jiné? Co když Bella není taková, jaká se zdá. Hodná tátova holčička. Každý má svůj protějšek. Den a noc, světlo a stín nebo Jin a Jang. Snad se tenhle Drabble bude líbit. :) blotik

 

Bloncka a čokl

Bloncka a čoklPo Bellině porodu. Co když se Jake neotiskne do Nessie? Co když se ji pokusí zabít? Možná se i otiskne do někoho jiného... Do koho?

Věnováno HLautner. ♥

 

Smrt je blízko

Smrt je blízkoPo odchodu Edwarda. Ale odejde i Jacob. Bella se rozhodne zemřít, pomůže jí v tom Victoria. Double Drabble (200 slov).

 

Vrahyňa

VrahyňaTen istý problém, to isté riešenie. Rosalie chce ochrániť svoju rodinu za každú cenu. Aj za cenu smrti človeka. Ďakujem za komentáre k poviedke Zabijak, veľmi ste ma potešili. Dúfam, že sa vám táto poviedka bude rovnako páčiť.

 

Pamatuj si mě

Pamatuj si měCo kdyby Isabella nebyla obyčejné dítě? Byla by poloupír. Snažila jsem se zachytit poslední chvíle její matky. Zanechá jí nějaká vodítka k otci? No, myslím, že malá reklama v podobě double drabblu neuškodí. ;)

 

Her lullaby...

Her lullaby...Drabble (100 slov) o Edwardovi v tom momente, keď vymyslel Bellinu uspávanku.

« Předchozí  1 ... 182  183  184  185  186  187  188  189  190  191  192 ... 202   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!