Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Drabble povídky


 

Má ukolébavka

Má ukolébavkaJiž několikrát zmiňovaná Bellina ukolébavka v mé verzi - z pohledu Belly. Předem děkuji za komentáře, i ty kritické, alespoň se pro příště poučím.

 

První milování I.

Nedoporučujeme číst do 15 let.

První milování I.První milování? Ale ne. Tenhle double drabble je o Prvním milování po Bellině proměně. Bella se nezměnila jen vzhledově a tím, že získala nesmrtelnost, ale i její ostýchavost byla najednou ta tam... Takže se probrala a byl u ní zrovna jen Edward - naštěstí :D. A pak... musíte číst dál.

Přeji pěkné čtení. Astefany

 

Překvapenííí!

Překvapenííí!Alice a tajemství? Dvě naprosto neslučitelné věci. Tripple drabble.

 

Môj svet

Môj svetKaždý ma svoje tajomstvo. Tajomstvo, o ktorom nevie nik iný. Aj mocný pán z Volterry čosi ukrýva. Čosi, čo nevie ani jeden z jeho bratov či dokonca jeho manželka. Aké tajomstvo ukrývajú steny Volterry? Drabble poviedka

 

Dlhé vedenie

Dlhé vedenie Bella sa celá nedočkavá vráti domov, aby svojmu snúbencovi niečo povedala. Pochopí to Edward?

Tripple drabble, alebo môj pokus vtesnať sa do 300 slov. Dúfam, že sa bude páčiť. Vaša Nessie.

 

Čekání na milost

Tak jo, slavný okamžik je tady, můj první drabble a pořádná povídka zároveň. A jestli po vás nechci moc, tak prosím o jakýkoliv komentář. Klasická situace - Edward si myslí, že je Bella mrtvá a jede si do Volterry pro smrt. Aneb drabble o 100 slovech.

 

Miluji tě, Bello, navždy!

Miluji tě, Bello, navždy!Moje první drabble. Edwardův odchod od Belly. Snad se to bude líbit.

 

Ještě se uvidíme, krasavče

Ještě se uvidíme, krasavčeNemlaťte mě! Já za to nemůžu! Drabble se vás chytí a nepustí! Emmett v posilovně...

 

Procitnutí

ProcitnutíVšichni ví, že Rosalie je jediný upír, který by vyměnil nesmrtelnost za lidský život. Proč? Aby mohla být matkou. Když jí Bella zavolá, že je těhotná, všichni víme, že bude za Bellou stát, ale za jakým cílem? Co má za lubem? A vykoná svůj plán?
Je těžké snít po něčem, co nikdy mít nemůžete. Nutí vás to mít sklon k věcem, které byste nikdy neudělali. KQC
Tripple drabble (300 slov)

 

Dcera

DceraPrvní setkání Edwarda s Renesmé krátce po porodu, Bella je ve stádiu proměny v upíra. Předem děkuji za komentáře - hlavně ty kritické, alespoň se pro příště poučím.

« Předchozí  1 ... 180  181  182  183  184  185  186  187  188  189  190 ... 202   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!