Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Drabble povídky

rosebyklara


 

Konec Renée Dwyer

Konec Renée DwyerJe to pět let po smrti Belly a Edwarda, tedy alespoň pro lidi a hlavně pro Renée. Drabble o 200 slovech a pocitech Renée.

 

Schopnost

SchopnostTrochu drsnější double drabble. O Jane, když používá svou zlou schopnost. Takže než si ji přečtete, tak se zle nalaďte - pomůžete to. Předem děkuji za komentáře - především ty kritické, alespoň se poučím.

 

Omylem

OmylemPo odchodu Edwarda se Bella dá dohromady s Jacobem a vezmou se a Bella otěhotní. A mají spolu malou Renesmé. Jenže… Zasáhne otisk.

 

Vrah vrahů

Vrah vrahůEdwardovo temné období… Menší ochutnávka toho, jaký asi byl, jak se choval… Double drabble (200 slov).
Ano, i já jsem propadla drabble... :D

 

Vzlyk

VzlykDalší drabble, můj názor, jak se cítila Victoria, když zjistila, že je James mrtvý. Předem děkuji za komentáře - hlavně ty kritické, alespoň se poučím.

 

Zachraňte ho, prosím!

Zachraňte ho, prosím!Takže, jsem tu se svým prvním drabblem. Jedná se o drabble (100 slov).
Jak se asi cítila Elizabeth Masenová pár minut předtím, než zemřela? A o čem asi přemýšlela?
VerunkAlice
P.S.: Prosím o kritiku do komentářů... :D

 

Stará košile

Stará košileTripple drabble (300 slov) o Esméině vzpomínání. Po čem se upírce, která má všechno, na co si vzpomene, stýská? A může jí chybět právě to, že něco neměla?

 

Renesmé se ptá

Renesmé se ptáJednoho dne se Renesmé na něco zeptá. Co jí bude odpovědí? Je to můj první double drabble, takže budu ráda za kritiku. Děkuji! enchantress

 

Chci být s tebou

Chci být s tebouDrabble - 100 slov. Edward stojí ve stínu na náměstí ve Volteře a hlavou mu stále dokola probíhá jedna jediná myšlenka: Chci být s tebou, Bello.

 

Naše chvíle

Naše chvíleMoje první drabble je z Edwardova pohledu svatba. Předem děkuji za komentáře, hlavně za ty krické. Protože z nich se alespoň poučím.

« Předchozí  1 ... 179  180  181  182  183  184  185  186  187  188  189 ... 202   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!